Sieb Dijkstra. Maar in mijn herinnering was die minder rond dan Jeroen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef jakees het volgende:
Hij doet me denk aan Sieb van RBC was het volgens mij. Ook zo'n keeper die net zo een dikke kop heeft als mij. Hoe heet die Sieb ook alweer, hij had in Schotland gekeept.
De dikke broer van Foppe!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef jakees het volgende:
Links de vader van Jeroen
http://www.fanatix.nl/uploads/nieuws/Pius/005.jpg
Je ziet gewoon z'n tietenquote:Op zondag 20 april 2008 23:02 schreef Maja het volgende:
Omdat jullie zo'n fan zijn, hier nog 'n foto van zijn optreden tijdens het kampioensfeest:
[ afbeelding ]
Zulk soort blessures overkomen alleen de echt grote, kijk maar naar Canizares.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:15 schreef groenen het volgende:
Jeroen![]()
Hij heeft ook een keer een blessure opgelopen bij het buitenzetten van het vuilnis, er kwam een groot stuk glas in zijn been terecht.
Litmanenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zulk soort blessures overkomen alleen de echt grote, kijk maar naar Canizares.
Die raakt al geblesseerd bij het uit bed komen sochtends.quote:
Zeker prima gozer. In het stuk in VI probeert ie wat vooroordelen recht te zetten, maar die praatjes over hem zullen altijd wel blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag staat hij in de rubriek monoloog van VI. Goede gozer.
Jeroen zelf lijkt anders behoorlijk moe te worden van het gezeik, en terecht ook. Die hyves is verder nogal kinderachtig.quote:Op zondag 28 september 2008 12:46 schreef Sly17 het volgende:
De site is overigens 100% positief bedoeld!
Die heb ik bij ons in de kantine gezien toen hij kwam praten over een eventuele komst. Was echt abnormaal voor een profvoetballer. Dus ik denk inderdaad dat die dik wint van Verhoeven.quote:Op zondag 28 september 2008 12:50 schreef groenen het volgende:
De BMI van Serge van der Ban lijkt me overigens slechter, misschien kun je daar ook een hyvespagina voor maken?
Ik was gisteren bij PSV-Volendam en Jeroen Verhoeven is vanaf heden mijn nieuwe heldquote:Op zondag 28 september 2008 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij stond gisteren weer goed te keepen, net zoals bij eerdere wedstrijden al van Volendam.
Nou krijgt ie ook genoeg ballen om zich te bewijzen natuurlijk.
Bitterballen of gehaktballen?quote:Op zondag 28 september 2008 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij stond gisteren weer goed te keepen, net zoals bij eerdere wedstrijden al van Volendam.
Nou krijgt ie ook genoeg ballen om zich te bewijzen natuurlijk.
Kan hij die penalty's van die vent echt niet hebben?quote:Op zondag 28 september 2008 12:46 schreef Sly17 het volgende:
Joene is en blijft een held. Gister ook weer een puike pot gekeept tegen PSV! TOP.
Voor de échte fans: http://lopen-frituurpan.hyves.nl
Deze hyves was afgelopen vrijdag nog op het Sportjournaal. De site is overigens 100% positief bedoeld!
Hij kan in Oranje prima de leegte achter Van der Sar opvullen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:13 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ie in zo'n slecht elftal keept.
Hij kan het zowel in de woordgraptechnische als in de letterlijke zin, me dunkt.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef knnth het volgende:
Pfff, jullie tillen wel zwaar aan die woordgrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |