quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Een prima doelman is het wel.
Klopt het dat je vroeger vaker dit soort keepers tegenkwam?
Hij verdient het.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijgen voetballers nu ook al een eigen topic omdat ze dik zijn![]()
Briljantquote:
Dat mocht toen niet van Golfer: dikke keeper vanm volendam topicquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
Dat er nog geen topic is over deze held. 150 kilo en toch betaald voetbal spelen.:P
Is toch geweldig dat zo iemand betaald voetbal haaltquote:
Hij is dik en groot.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het echt een held, hij geeft me toch het idee dat ik met mijn 120 kg ook nog het profvoetbal kan halen
Ik ookquote:
Inderdaadquote:
quote:FCVolendam.nl
Jeroen Verhoeven speler van het seizoen
27/04 - Keeper Jeroen Verhoeven is na afloop van de wedstrijd tegen FC Den Bosch gehuldigd als beste speler van het seizoen. Daarnaast is Jeroen ook nog eens de minst gepasseerde keeper van de JLeage geworden. Hij werd gehuldigd door zijn vader. Zijn familie volgen hem vrijwel naar alle wedstrijden, uit en thuis.
je bedoeld Bourgondischquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
Gezellig vooral
Die linker is zijn vriendin, zit af en toe ook in het uit-vak.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef xJapser het volgende:
Zijn dat zn zusjes? Zo ja: jummie
Die rechtse is lief !
Het kan nog voor je, Tongquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:24 schreef tong80 het volgende:
Paar foutjes vanavond. Maar met zijn 150 kilo's geeft ie minderheden wel hoop
Hij verkleint het doel wel goed, ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:26 schreef knnth het volgende:
knap van de Spartanen dat ze alle penalty's schopten net daar waar hij niet stond
Hehe die bolle wangetjes onderspuitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef xJapser het volgende:
Zijn dat zn zusjes? Zo ja: jummie
Die rechtse is lief !
Blind was geinteresseerd in hemquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:29 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor hem om naar de eredivisie te gaan.
Het was geweldig om te zienquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een ongelooflijk genante vertoning was hij in die penaltyserie.
Speler van het seizoen van de FEBO competitie, Janssen op een goede 2e plaats.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:44 schreef MaxPower het volgende:
Is hij echt de beste speler van de Jupiler League geworden afgelopen seizoen? Of gewoon speler van het seizoen bij Volendam?
Speler van het seizoen bij Volendam! En dat betekende niet, dat de rest er niets van gebakt heeft...quote:Op woensdag 26 september 2007 09:44 schreef MaxPower het volgende:
Is hij echt de beste speler van de Jupiler League geworden afgelopen seizoen? Of gewoon speler van het seizoen bij Volendam?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef Superheld het volgende:
Hij zou eens moeten gaan snuiven, valt ie tenminste nog wat af in het begin. Zo is de rest van het dorp ook begonnen!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef RayMania het volgende:
Het zat er al dik in, maar nu zeker; Verhoeven in de Eredivisie!
Hij zegt al jaren dat ie te dik is voor een keeper bij een BVOquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:34 schreef MaxPower het volgende:
Wat had Derksen gezegd dan?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:14 schreef jakees het volgende:
Dik verdiend.
Toen hij dat jaartje keepte in de Eredivisie was hij een succesquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij zegt al jaren dat ie te dik is voor een keeper bij een BVO
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Met Jeroen is zelfs de 1-0 van gisteren geen magere overwinning
Ik denk dat hij ze weer vanuit alle hoeken om zijn oren krijgt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef methodmich het volgende:
Leuk om hem weer in de eredivisie te zien volgend jaar. Denk dat hij stevig genoeg in zijn schoenen staat om die uitdaging aan te kunnen gaan.
Erboven zou ook levensgevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:11 schreef sjimz het volgende:
In een interview vertelde hij dat hij nog een keer onder Dick Advocaat zou willen werken.
Ze zochten een concurrent voor Theo Janssen?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:30 schreef Yozzz het volgende:
Hij werd eens begeerd door VitesseErgens in 2004 was dat geloof ik
Sieb Dijkstra. Maar in mijn herinnering was die minder rond dan Jeroen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef jakees het volgende:
Hij doet me denk aan Sieb van RBC was het volgens mij. Ook zo'n keeper die net zo een dikke kop heeft als mij. Hoe heet die Sieb ook alweer, hij had in Schotland gekeept.
De dikke broer van Foppe!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef jakees het volgende:
Links de vader van Jeroen
http://www.fanatix.nl/uploads/nieuws/Pius/005.jpg
Je ziet gewoon z'n tietenquote:Op zondag 20 april 2008 23:02 schreef Maja het volgende:
Omdat jullie zo'n fan zijn, hier nog 'n foto van zijn optreden tijdens het kampioensfeest:
[ afbeelding ]
Zulk soort blessures overkomen alleen de echt grote, kijk maar naar Canizares.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:15 schreef groenen het volgende:
Jeroen![]()
Hij heeft ook een keer een blessure opgelopen bij het buitenzetten van het vuilnis, er kwam een groot stuk glas in zijn been terecht.
Litmanenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zulk soort blessures overkomen alleen de echt grote, kijk maar naar Canizares.
Die raakt al geblesseerd bij het uit bed komen sochtends.quote:
Zeker prima gozer. In het stuk in VI probeert ie wat vooroordelen recht te zetten, maar die praatjes over hem zullen altijd wel blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag staat hij in de rubriek monoloog van VI. Goede gozer.
Jeroen zelf lijkt anders behoorlijk moe te worden van het gezeik, en terecht ook. Die hyves is verder nogal kinderachtig.quote:Op zondag 28 september 2008 12:46 schreef Sly17 het volgende:
De site is overigens 100% positief bedoeld!
Die heb ik bij ons in de kantine gezien toen hij kwam praten over een eventuele komst. Was echt abnormaal voor een profvoetballer. Dus ik denk inderdaad dat die dik wint van Verhoeven.quote:Op zondag 28 september 2008 12:50 schreef groenen het volgende:
De BMI van Serge van der Ban lijkt me overigens slechter, misschien kun je daar ook een hyvespagina voor maken?
Ik was gisteren bij PSV-Volendam en Jeroen Verhoeven is vanaf heden mijn nieuwe heldquote:Op zondag 28 september 2008 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij stond gisteren weer goed te keepen, net zoals bij eerdere wedstrijden al van Volendam.
Nou krijgt ie ook genoeg ballen om zich te bewijzen natuurlijk.
Bitterballen of gehaktballen?quote:Op zondag 28 september 2008 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij stond gisteren weer goed te keepen, net zoals bij eerdere wedstrijden al van Volendam.
Nou krijgt ie ook genoeg ballen om zich te bewijzen natuurlijk.
Kan hij die penalty's van die vent echt niet hebben?quote:Op zondag 28 september 2008 12:46 schreef Sly17 het volgende:
Joene is en blijft een held. Gister ook weer een puike pot gekeept tegen PSV! TOP.
Voor de échte fans: http://lopen-frituurpan.hyves.nl
Deze hyves was afgelopen vrijdag nog op het Sportjournaal. De site is overigens 100% positief bedoeld!
Hij kan in Oranje prima de leegte achter Van der Sar opvullen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:13 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ie in zo'n slecht elftal keept.
Hij kan het zowel in de woordgraptechnische als in de letterlijke zin, me dunkt.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef knnth het volgende:
Pfff, jullie tillen wel zwaar aan die woordgrappen
Inderdaad. Dat heb ik ook al meerdere malen aangegeven in dit topic. Ik vind hem vooral in de lucht erg sterk. Misschien iets voor Nederland B?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef knnth het volgende:
Juist. Vooral omdat hij laat zien dat hij daadwerkelijk aardig kan keepen.
Ik heb de westrijd niet kunnen zienquote:Op donderdag 13 november 2008 00:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je strot?
Wat een kut vergelijkingquote:Op donderdag 13 november 2008 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de westrijd niet kunnen zien
Beter dan Stevens die na de nederlaag tegen AZ de pers niet te woord wil staan.
Kom kom, maak je niet zo dik hierover.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef The_Verve het volgende:
Die 'grappen' kennen we nu allemaal wel lijkt me?
Die van AZ en Utrecht schat ik nog wel wat hoger in dan Verhoeven.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
Hij ontwikkelt zich tot 1 van de betere keepers van de eredivisie. Ben er wel jaloers op.
Na Ajax, Twente en NAC heeft Volendam misschien wel de beste keeper.
quote:Oud-BFC’er Jeroen Verhoeven staat nu onder de lat bij eredivisieclub FC Volendam
Als hij het terrein van het Bussumse BFC oploopt, begroeten verschillende bestuursleden de 28-jarige Jeroen Verhoeven. Hij is een oude bekende op de club, waar hij begon als vijfjarig jochie. De naam Verhoeven is zeer bekend bij BFC, maar niet alleen vanwege de Volendamgoalie van nu: “Mijn vader was wedstrijdsecretaris, mijn opa erelid en mijn moeder heeft lange tijd de boekjes met wedstrijdschema’s en routebeschrijvingen gemaakt. BFC zit in de familie en ook ik heb een echt BFC hart.”
In de weekenden was de kleine Verhoeven altijd te vinden op de club. “Op zaterdag moest ik zelf voetballen en mijn vader was toch het hele weekend bij BFC. Dus ook op zondag was ik in de weer. Dan ging ik als er even niemand op het veld was, in de rust en tussen de wedstrijden, met vriendjes ‘Afstand tienen’ doen. Dan heeft iedereen als keeper een bepaald aantal punten. Elke keer dat er bij je gescoord wordt, gaan er punten af. Het was niet zo dat ik altijd won; eigenlijk weet ik het niet meer zo goed… het ging meer om het spelletje dan om het winnen.”
Net als de liefde voor BFC, is ook keepen niet vreemd in de familie. Verhoeven’s vader, oom en neef stonden alle drie in het doel. Zelf begon hij echter als rechtsbuiten. Lachend vertelt hij: “Ik kreeg een kwartje van mijn opa voor elk doelpunt dat ik maakte. Hierdoor werd ik, tot de frustratie van mijn teamgenoten, erg egoīstisch. Ik probeerde te scoren vanuit onmogelijke hoeken, in plaats van dat ik de bal gewoon aflegde.”
“In de C’tjes was het over”, vertelt hij verder “Ik mocht de overstap van de D3 naar de C1 maken, mits ik ging keepen.” Weer een lach om een goede herinnering. “Misschien dachten ze: je vader, oom en neef konden het, dus jij vast ook. Maar zodoende heb ik ongeveer vier jaar bij BFC gekeept.”
In de B1 kwam er een Ajax-scout langs. Verhoeven werd uitgekozen om een proeftraining mee te doen. Terwijl hij het vertelt, komt het toen 13-jarige, waanzinnig blije jongetje weer terug op zijn gezicht. “Ik kon niet geloven dat ik gescout werd! Als kind droomde ik er natuurlijk van om profvoetballer te worden, net als alle kinderen van die leeftijd, maar ik dacht altijd dat het er niet in zou zitten voor mij, voetbaltechnisch gesproken. Maar na de proeftrainingen mocht ik aan de slag in de B2 van Ajax.”
“Mijn familie ging altijd mee. Gaat altijd mee. Elke wedstrijd! Ze komen allemaal uit Bussum, maar ook als ik naar bijvoorbeeld Venlo moet, zijn ze erbij. Mijn moeder, vader, zusje… inmiddels samen met mijn zwager, schoonvader en vrouw. Mijn vrouw vindt het af en toe wel best. Als ik naar Veendam of Emmen moet, blijft zij thuis en volgt ze de wedstrijd op tv of computer. Het betekent wel veel voor me dat ze altijd mee gaan. Het is fijn om na de wedstrijd nog na te kunnen praten met mensen die de wedstrijd gezien hebben.”
Ook in zijn beslissingen stond zijn familie achter hem: “Mijn MAVO diploma heb ik behaald op het Ministerpark in Naarden. Dat verliep allemaal vlekkeloos. Ik ging naar school, rond één uur werd ik opgehaald door een busje van Ajax en dan kon ik gaan trainen. Op woensdag haalde ik de gemiste uren in.” De HAVO op het St. Vitus College in Bussum ging moeizamer. “De school kon of wilde niet echt meewerken en ik kreeg het advies te van school af te gaan. Hoewel het dus op advies van het Vitus zelf was, hebben mijn ouders nooit gezegd dat ik dan maar moest stoppen met voetballen. Ook niet toen ik in het vierde jaar MBO detailhandel stopte.”
Veel trainen, ook nog naar school, wedstrijden in het weekend… hoe zat het dan met vrienden? “Daar had ik niet veel tijd voor. Maar ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb. In dat jeugdtraject wen je zo aan het beleid en het ritme van school en trainen. Je wordt vanaf dag één gedrild om prof te worden. In mijn Ajax tijd ben ik de hele wereld over geweest. Japan, Zuid-Amerika…. In de jeugd wen je al aan het drukke bestaan. Hierdoor denk ik niet dat ik echt iets gemist heb. Ik weet niet wat ik gemist zou hebben, door de dingen die ik bij Ajax leerde.”
Na zes jaar Ajax moest hij vertrekken bij de Amsterdammers. “Leuk was het niet, maar dit is de voetbalwereld. Zeker op mijn positie, is er maar heel weinig plek om door te breken. Elk jaar zag ik al bij de A1 en A2 jongens afvallen, wetend dat het ooit mijn beurt kon zijn. Je werkt harder, maar als het niet lukt, lukt het niet”, sluit hij af met een toon van berusting. De glimlach komt terug: “Volendam is ook een prachtige club.”
Inmiddels keept Verhoeven al vijf jaar bij Volendam. Terug bij zijn oude club BFC, komt een jongen van rond de 16 naar hem toe: “Die redding laatst, die bal in de linkerhoek, knap man!”. De goalie lacht. Een lach die eigenlijk zelden van zijn gezicht verdwijnt. “Mijn familie komt uit Bussum, ik kom uit Bussum, dit is mijn club. Misschien kom ik wel terug bij BFC, als mijn profcarričre voorbij is. Maar ik ben nog maar 28 en daar hoef ik, hopelijk, voorlopig nog niet aan te denken.”
Jeroen Verhoeven in actie….
Bron: http://www.bfc-bussum.nl
AZ weet ik nog niet, Groningen ook niet. Heerenveen ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die van AZ en Utrecht schat ik nog wel wat hoger in dan Verhoeven.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
AZ weet ik nog niet, Groningen ook niet. Heerenveen ook niet.
Vorm vind ik van hetzelfde niveau.
heheh ja dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]Jij hebt echt geen verstand van voetbal he?
Volgens mij wil ie maar al te graag weer terug naar Amsterdamquote:Op zondag 7 december 2008 15:15 schreef Dos37 het volgende:
Hij kan alleen tegen Ajax fatsoenlijk keepen
Volgens mij vond 'ie het nog wel grappig ook.quote:
idd leuk voor hemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef Stofje het volgende:
Dat interviewtje net bij Studio Sport.
"Fijn hč, eens als winnaar voor de camera staan"
"Ja, eindelijk kan ik eens een keertje glimlachen".
Die was leuk inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef Stofje het volgende:
Dat interviewtje net bij Studio Sport.
"Fijn hč, eens als winnaar voor de camera staan"
"Ja, eindelijk kan ik eens een keertje glimlachen".
Ik zie dat niet staan?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:03 schreef sjimz het volgende:
Jeroen Verhoeven: 'Ik ben niet zo'n pizzaman'
Wat een held
Ik wilde hem net posten, wat een geniale kerelquote:Op zondag 22 februari 2009 21:03 schreef sjimz het volgende:
Jeroen Verhoeven: 'Ik ben niet zo'n pizzaman'
Wat een held
De zwaartekracht is kapot.quote:
We rossen 'm in elkaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:31 schreef Grulez het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)eEredivisieKeept.htm
Verhoeven wordt altijd volledig miskend door de studio sportcommentatoren.quote:Op zondag 5 april 2009 19:27 schreef neen het volgende:
Vorige week was Verhoeven de keeper in het elftal van de week! Vandaag zei de commentator (Frank Snoeks?) over het geluk van de 2 ballen op de paal:
Ze zeggen dat een goede keeper geluk afdwint maar Verhoeven doet dat ook
Is hij niet goed dan
Heeft ie zelf in elkaar gezet. Z'n grote hobby is websitebouw, zei ie ooit in een interviewquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:15 schreef TheClown1 het volgende:
lekker goedkoop in elkaar gezette site.
Leuk bericht in t gastenboek btwquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heeft ie zelf in elkaar gezet. Z'n grote hobby is websitebouw, zei ie ooit in een interview. Zal wel voornamelijk html-kutten zijn dus
.
quote:bedankt voor je reactie op het gasten boek
Van: Jeroen Verhoeven (info@jeroenverhoeven.com)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: donderdag 7 mei 2009 12:26:59
Aan: jank@fok.nl ()
Bedankt voor je reactie op het gastenboek!
ik ben nog steeds bezig om mijn website voor veel mensen aantrekkelijk te maken.
als je ideeën hebt hoor ik het graag van je!
hoop dat je meegedaan hebt aan de prijs vraag! en dat je mag winnen.
Groeten,
Jeroen verhoeven
Wat verwacht je dan? Een ultra moderne website met de nieuwe technieken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Inderdaad die website is wel erg amateuristisch jeweet
Jeroentje vermaakt zich iig wel met HTML
quote:Prijsvraag!
In welk seizoen maakte Jeroen Verhoeven zijn debuut in de Eredivisie?
Denk je het antwoord te weten en wil je kans maken op dé handschoenen van Jeroen Verhoeven? Stuur een e-mail ovv Prijsvraag Jeroen Verhoeven naar info@reusch.nl
De prijswinnaar krijgt voor 15 juni bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
Moeilijkste vraag ooitquote:2001/02 RKC Waalwijk 0 0 0 Eredivisie
2002/03 FC Volendam 0 0 0 Eerste divisie
2003/04 FC Volendam 16 0 6 Eredivisie
2004/05 FC Volendam 3 0 6 Eerste divisie
2005/06 FC Volendam 23 2 4 Eerste divisie
2006/07 FC Volendam 38 1 2 Eerste divisie
2007/08 FC Volendam 38 1 0 Eerste divisie
2008/09 FC Volendam 33 4 0 Eredivisie
Het zou een verlies zijn voor de eredivisie als het niet zo isquote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef Elwood1802 het volgende:
Denk dat er nog wel een eredivisie club in hem geinteresseerd is, als eerste keeper wel te verstaan.
Heracles misschien? Pieckenhagen wordt er ook niet jonger op.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef knnth het volgende:
Bij een club die bovenin rechterrijtje meedraait kan hij zo in de basis.
Ja Feijenoord zou slim zijn als ze hem kochten.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef knnth het volgende:
Bij een club die bovenin rechterrijtje meedraait kan hij zo in de basis.
Zou best een leuke club kunnen zijn. En dat kunstgras is hij al gewend.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heracles misschien? Pieckenhagen wordt er ook niet jonger op.
Pieckehagen gaat nog een jaar door en is sowieso de eerste doelman..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zou best een leuke club kunnen zijn. En dat kunstgras is hij al gewend.
Sparta?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heracles misschien? Pieckenhagen wordt er ook niet jonger op.
Onderschat hem nou niet...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef Garudo het volgende:
Verhoeven blijft dus misschien in de Eredivisie...slecht voor de Eredivisie, mooi voor Verhoeven!
quote:Ajax doet bod op Volendam-doelman Verhoeven
VOLENDAM - Ajax wil doelman Jeroen Verhoeven overnemen van FC Volendam. De Amsterdamse recordkampioen heeft inmiddels een eerste bod uitgebracht op de 29-jarige keeper, maar dat is door Volendam afgeslagen.
Ajax heeft Verhoeven op het oog als derde doelman, achter Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer. De robuuste Bussummer moet bij de hoofdstedelijke club Dennis Gentenaar opvolgen, die naar VVV is vertrokken.
Volendam, bij wie Verhoeven nog een contract tot medio 2010 heeft, is echter niet van plan om zijn aanvoerder zonder slag of stoot te laten vertrekken. ,,Het eerste bod van Ajax hebben we afgewezen'', aldus Volendam-manager Peter Wijker, die niet op bedragen wenste in te gaan. ,,Als Ajax Jeroen écht graag wil hebben, dan moeten ze onze prijs voor hem betalen en niets minder. Wij zijn er helemaal niet blij mee als Jeroen vertrekt, want hij is onze aanvoerder en bovendien een boegbeeld van de club. De komende jaren moet hij een belangrijke rol in ons elftal gaan vervullen. En bovendien: vind maar eens een goede vervanger een maand voor de start van de competitie.''
Verhoeven meldde vanuit het Limburgse Vaals, waar Volendam deze week trainingskamp houdt, open te staan voor een terugkeer naar de club bij wie hij de jeugdopleiding doorliep. ,,Mijn zaakwaarnemer Jan Kabalt heeft inmiddels contact gehad met Ajax. Ajax is een topclub, wie dan geen interesse heeft... Eerst moeten de clubs eruit zien te komen, dan is het mijn beurt om met Ajax te praten.''
Verhoeven vertrok na zijn periode bij Ajax naar RKC, waarna hij in 2003 bij Volendam terechtkwam. Voor de Noord-Hollandse club speelde de doelman inmiddels 152 competitiewedstrijden. In het vissersdorp groeide hij uit tot een cultheld, niet in de laatste plaats vanwege zijn forse postuur.
Feyenoord heeft nog steeds geen eerste keeper, tenzij Rob van Dijk het gaat doen (die deed het dit seizoen overigens bepaald niet onverdienstelijk tijdens zijn invalbeurten), dus ik wil ben voorstander van het concept De Ham van Rotterdamquote:Op maandag 6 juli 2009 17:50 schreef Dynastic het volgende:
Is het niet beter om gewoon bij FC Volendam te blijven en te strijden voor promotie, tenzij er een andere 'kleinere club' uit de Eredivisie komt.
Welke keeper niet? Hij viel vorig seizoen gewoon op, 1 van de betere keepers van de Eredivisie, dat kan je moeilijk ontkennen. Had natuurlijk ook met de ploeg te maken, een positie waarin je als keeper veel te doen hebt.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou wel een hele trieste transfer zijn.Hele sympathieke gozer hoor, maar heb em op zat blunders betrapt het voorgaande seizoen.
Yep.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:45 schreef Evertjan het volgende:
Verhoeven komt volgens mij ook uit de jeugd van Ajax
Als Sno een snor zou laten staan, dan wordt het echt wel cult.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Sno is toch niet cult... Das gewoon een negert.
Dan wordt het Ruud Gullit jr.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Sno een snor zou laten staan, dan wordt het echt wel cult.
Jeroen Verhoeven #2 | Versterking van formaat in Amsterdam?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand zin om een mooie op voor deel II te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |