Hij deed het al goed bij de carnavalquote:Zanger Henkie scoort op dit moment een grote hit met "Lief Klein Konijntje", het lied staat nu op nummer 1 in de download charts van radio 538. Het is al een grote hit aan het worden in ons land. Henkie is inmiddels te gast geweest bij diverse radio-programma's, vooral Patrick Kicken vindt de plaat helemaal geweldig. Patrick Kicken is daarom een actie gestart onder het motto: "Haal Henkie op TV". Henkie had ook al eerder een hit met "De Fiets Van Pa".![]()
En?quote:
Organiseer samen een buurtfeest; zet een biertafel neer, kroketten in het vet en meezingen met Henkiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:32 schreef Greenday het volgende:
Dat lied spelen mijn buren dus de gehele dag in hun omgebouwde tuin tot tent gebeuren met de volume op maximaal en het ergste is dat ze het nog meezingen ook..
Heel mijn dag naar de haaien omdat ik niet eens in mijn tuin kan zitten met dit weer door dat gebral!
Spookt telkens in mijn hoofdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, hij is al een aantal jaren oud, maar inmiddels uitgegroeid tot een klassieker.
Tsss, het origineel gaat van 'klein konijntje Peter'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:25 schreef Urquhart het volgende:
Lief klein konijntje heeft een vliegje op z'n neus
hee henkie lekker fiets weer he. Vies weer? Nee fiets weer!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:47 schreef renz0r het volgende:
En de fiets van Piet van pa is zojuist gepasseerd
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:10 schreef Marioow het volgende:
[..]
hee henkie lekker fiets weer he. Vies weer? Nee fiets weer!!![]()
Die is veel beterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:35 schreef Pietklaaso het volgende:
KLEIN KONIJTJE PETER HEEFT EEN WORTEL IN Z'N HOL
Eensch, Ik vind ''De fiets van Piet van Pa'' ook leuker als ''Het konijntje''quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:01 schreef Ricky_ het volgende:
Dit is toch wel matig vergeleken met de fiets van Piet van pa.
Heb net dus dat interview even terug geluisterd en inderdaad, DJ Galaga is de jongste zoon van Henkie. Het idee kwam ook van Galagaquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoorde pas voorbij komen op Veronica FM toen Henkie in de uitzending was dat Henkie de vader van DJ Galaga was ofzo
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:14 schreef zwelgje81 het volgende:
Het is gewoon zo een vrolijk nummer en vooral de clip is helemaal top, de geanimeerde clip dan he http://www.henkie.nu/Liefkleinkonijntje.html
De Fiets van Henkie is ook wel een kanshebberquote:Op zondag 21 mei 2006 13:50 schreef Kozzmic het volgende:
Volgend jaar op het Eurovisie Songfestival!!
Moet ook kunnen naar het eurovisie songfestivalquote:Op zondag 21 mei 2006 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De Fiets van Henkie is ook wel een kanshebber
"Examenshirts" wtfquote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef wietse.cc het volgende:
Dat nummer werd ook gedraaid op onze examenstunt afgelopen donderdag. Slaapdronken als ik was (de twee nachten ervoor niet geslapen) heb ik toen met watervaste stift op de examenshirts van iets van 100 schoolgenoten het "lieve kleine konijntje met vliegje op neus" getekend
Speciaal voor jullie heb ik 'm nog eens getekend
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |