Hij deed het al goed bij de carnavalquote:Zanger Henkie scoort op dit moment een grote hit met "Lief Klein Konijntje", het lied staat nu op nummer 1 in de download charts van radio 538. Het is al een grote hit aan het worden in ons land. Henkie is inmiddels te gast geweest bij diverse radio-programma's, vooral Patrick Kicken vindt de plaat helemaal geweldig. Patrick Kicken is daarom een actie gestart onder het motto: "Haal Henkie op TV". Henkie had ook al eerder een hit met "De Fiets Van Pa".![]()
En?quote:
Organiseer samen een buurtfeest; zet een biertafel neer, kroketten in het vet en meezingen met Henkiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:32 schreef Greenday het volgende:
Dat lied spelen mijn buren dus de gehele dag in hun omgebouwde tuin tot tent gebeuren met de volume op maximaal en het ergste is dat ze het nog meezingen ook..
Heel mijn dag naar de haaien omdat ik niet eens in mijn tuin kan zitten met dit weer door dat gebral!
Spookt telkens in mijn hoofdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, hij is al een aantal jaren oud, maar inmiddels uitgegroeid tot een klassieker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |