Helaas. Dat is het al lang.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:58 schreef MUUS het volgende:
Mijn hart is groot genoeg voor iedereen..
(.)
Maar het ging hier over Jogy en Jogy is leuk, maar Anosmie is ook leuk. Dus het mag niet uit zijn ofzo. Als hij weer gaat modden, omdat hij vader gaat worden of gaat trouwen ofzo, okay, da's logisch.
Het mag alleen niet uit zijn.
Seri-fucking-eus?quote:
Ik ben geen man, ik ben een jochie. Of een puppie. Of allebei. Een mannenpuppie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze neemt met gemak met meerdere mannen verkering.
Dit klinkt wel erg wanhopig Qquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben geen man, ik ben een jochie. Of een puppie. Of allebei. Een mannenpuppie.
Wat is er mis met "hoi, neuken"?quote:
Die snelheid kan MUUS niet meer aan.quote:
Had jij onzin mod willen worden of zo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef Renesite het volgende:
Oh.
Wel tof.
Een oldbie.
Eens afwisseling.
Is het geen slowchatter?
Wauw, heeel gewaagd hoor!
Nee, ik kop wat dingen in.quote:
Je bent zelf gewoon saai en vervelend geworden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Kolere, wat is FOK! saai geworden.
Vroeger kon je uren slap lullen en nu ben je na vijf minuten al uitgeluld en heb je meteen een week geen zin meer..
Mooi toch, dan heb je een week tijd om, ehm, andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Vroeger kon je uren slap lullen en nu ben je na vijf minuten al uitgeluld en heb je meteen een week geen zin meer..
Benedenwoning!!! En ook dat binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef Nigeriaan het volgende:
Muus kan topics spannend houden, ik herinner me die topics nog wel dat ze in haar flatje zat. niet zo leuk voor haar, stond ook niet in ONZ. maar wel spannend
![]()
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent zelf gewoon saai en vervelend geworden.
Hè bah, dwerg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef dwerg het volgende:
Ik wilde neuken zeggen.
Foto's?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien..
Ermquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien..
Ja, maar jij bent dan ook een kutnewbie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:43 schreef PsyCha het volgende:
Sjongejonge! Dacht effe dat het over deze ging.
[afbeelding]
Vroeger was het gras frisser en de lucht groener.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Tijd voor een nostalgie-topic dan maar...quote:
Flikker anders ff op als je het niet leuk meer vindt! Dat doe ik ook!quote:
Ja, laten we dat doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Flikker anders ff op als je het niet leuk meer vindt! Dat doe ik ook!
Oh....![]()
Ja, laten we een leuk paint-topic maken, jupiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tijd voor een nostalgie-topic dan maar...
Goed idee. Zoiets zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen
Zal ik "Y" als usernaam nemen
Dát zeg ik toch niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, laten we een leuk paint-topic maken, jupie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |