Lol er is een tijd geweest dat ik elke dag een aanvraag kreeg. Haha, maar ik wijs ze altijd af bij gasten die ik nog nooit gezien heb op het forum ofzo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:17 schreef Nashje het volgende:
Ik word gevraagd voor een crew.
Heb nog geen antwoord gegeven, want ik zou het liefst in een Fok! crew willen.
WTF? Dat lijkt mij een fout.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef Nashje het volgende:
Ik heb Fiorentina.
Net op me hoofdaccount:
Speler verlaat je team!
Je speler Nurmela Was niet zeker meer van zijn financiële toekomst bij de club en heeft besloten te vertrekken. 1860 München heeft hem overgenomen voor ¤ 10137600.
10 miljoen euro!?! Die gast was 1,2 miljoen waard ofzo.
-250.000 ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
WTF? Dat lijkt mij een fout.
Maar je stond zeker wel ver in het rood ?
Jawel.. maar als er in het begin van het seizoen een leuke speler op de TL staat.. en hij kost niet alteveel.. is het het gokje waard.. meestal gaan de spelers die minde zijn weg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:00 schreef Nashje het volgende:
Dan heb je toch ook het risico dat je betere spelers weg gaan? Nurmela was gelukkig één van m'n spelers met de laagste statistieken, ondanks dat ik 'm wel vaak in de basis had staan omdat ie regelmatig scoorde.
maar geen juve pakken héquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had 2x AS Roma ingevuld, daarom deed 'ie het niet
Ik heb AS Roma als eerste ingevuld en als 2e Lazio Roma.
Nu moet ik zeker tot morgen wachten?
Komt voor de bakkerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:23 schreef Backhander het volgende:
en Camplo, morgen kan ik juve dus van mij mag je morgenavond het slotje er af halen
Hieruit valt te concluderen dat spelers met veel goals juist weggaan als je in het rood staat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:00 schreef Nashje het volgende:
Dan heb je toch ook het risico dat je betere spelers weg gaan? Nurmela was gelukkig één van m'n spelers met de laagste statistieken, ondanks dat ik 'm wel vaak in de basis had staan omdat ie regelmatig scoorde.
Serieus, hoe kom je in het rood te staan? Volgens mij lukt dat alleen als je kampioen moet worden en 20e staat ofzo, met sponsors, en al 2 x commercieel manager hebt gebruikt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hieruit valt te concluderen dat spelers met veel goals juist weggaan als je in het rood staat?
Kan ook bijvoorbeeld als jij 2 aanbiedingen op 2 spelers hebt gedaan..en de andere manager ze beide accepteert..dan gaan alle 2 de transfers door ook al heb je niet genoeg geld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Serieus, hoe kom je in het rood te staan? Volgens mij lukt dat alleen als je kampioen moet worden en 20e staat ofzo, met sponsors, en al 2 x commercieel manager hebt gebruikt.
Dan weigert ie er toch 1?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan ook bijvoorbeeld als jij 2 aanbiedingen op 2 spelers hebt gedaan..en de andere manager ze beide accepteert..dan gaan alle 2 de transfers door ook al heb je niet genoeg geld.
Nee, beide transfers gaan door, alleen wordt een willekeurige speler van je team verkocht, eventueel zelfs onder zijn waarde.quote:
Wigan Athletic is inderdaad waardeloos, maar als je het en beetje handig aanpakt kun je met zo' team veel punten scoren. Als je het vergelijkt met clubs uit Nederland valt het nog wel mee met Wigan Athletic trouwensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:07 schreef Tomhoog het volgende:
ik doe mee met Wigan Atletic ;o
wat een slecht team
Ehh nee. Ik bedoel eigenlijk meer dat het ondanks z'n lage statistieken (andere spelers op het middenveld hebben hogere statistieken) meer scoorde dan die spelers met hogere stats.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hieruit valt te concluderen dat spelers met veel goals juist weggaan als je in het rood staat?
Ook als je net een speler hebt gekocht, weinig geld hebt en een dokter wil inschakelen omdat een speler van je geblesseerd is. Als je het maximum personeel in gebruik hebt moet je er dus een ontslaan en kom je ook in het rood te staan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Serieus, hoe kom je in het rood te staan? Volgens mij lukt dat alleen als je kampioen moet worden en 20e staat ofzo, met sponsors, en al 2 x commercieel manager hebt gebruikt.
Da's de leuke uitdaging van degradatieclubjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wigan Athletic is inderdaad waardeloos, maar als je het en beetje handig aanpakt kun je met zo' team veel punten scoren. Als je het vergelijkt met clubs uit Nederland valt het nog wel mee met Wigan Athletic trouwens![]()
Mag ik erbij als fokker?quote:! * Official Fok! League * !
clubs: 20 | managers: 5 | vacatures: 15 | Voorbereiding dag: 3
competitiestand | moderator
De volgende managers nemen deel aan deze competitie:
Morenojoosten, Quyxz, Manager N [S1], ChiLLoZ [S1], ZilvermeeuwenZaandam
Je hebt je aangemeld bij deze competitie. De moderator van de competitie moet je aanvraag eerst nog goedkeuren voordat je aan de competitie mag deelnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |