abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40445804
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef MadMarco het volgende:
Studenten zijn de tijd gewend waarin ze nog A-merken kregen toen ze thuis woonden.
B-merken smaken vaak wat minder, ze zijn natuurlijk niet slecht.

Ook bij de AH kan je met B-merken wel onder je budget blijven lijkt me.
IK koop bijna nooit A-merken, tenzij niet anders kan. Maar pizza etc koop ik altijd van AH merk.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:26:16 #152
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40448263
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

IK koop bijna nooit A-merken, tenzij niet anders kan. Maar pizza etc koop ik altijd van AH merk.
Pizza van de aldi

Voor de rest ben ik niet zo merkgebonden - tenzij het om cola gaat natuurlijk -
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:44:57 #153
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40448940
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef MadMarco het volgende:
Studenten zijn de tijd gewend waarin ze nog A-merken kregen toen ze thuis woonden.
B-merken smaken vaak wat minder, ze zijn natuurlijk niet slecht.

Ook bij de AH kan je met B-merken wel onder je budget blijven lijkt me.
Euroshopper. Prima te eten.

En ik winkel bij de AH omdat ze daar een veel groter aanbod biologische spullen hebben.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40453399
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef Crux het volgende:

[..]

Pizza van de aldi

Voor de rest ben ik niet zo merkgebonden - tenzij het om cola gaat natuurlijk -
De pizza verdure van de aldi is anders goed te eten! En dan zelf nog beleggen natuurlijk
Het mooi kotsende meisje.
pi_40454750
Euroshopper is inderdaad goed, en als je slim winkelt kun je ook weinig uitgeven bij AH. Maar de produkten bij de goedkopere supermarkt zijn ook van goede kwaliteit. Men staart zich blind op de ongezellige uitstraling van de winkels en gaat er maar van uit dat de produkten niet deugen. De groenten bij Lidl zijn veel voordeliger dan in andere supermarkten en prima van kwaliteit en smaak. Schoonmaakmiddelen en diepvriesprodukten zijn erg goed:de aardappelpartjes, de ijsjes, de garnalen en de vis. Diverse wijnen o.a. witte bordeaux smaakt prima. Ice tea citroen is maar 0,52 cent en smaakt lekker. De Franse kaasjes en de gerookte zalm en forel zijn uitstekend op toast. De olijfolie en de balsamicoazijn, de grote plakken chocola met noten zijn ontzettend goedkoop maar van goede kwaliteit. Er zitten ook produkten tussen die ik heb geprobeerd maar niet voor herhaling vatbaar vond, zoals bratkartoffeln mit zwiebeln en de aardappelsalade, dat was niks. De voorverpakte vleeswaren zijn wel weer goed, de rauwe ham bijv. en de salami is echt niets op aan te merken. Ik vind het echt schelen als ik boodschappen doe bij Lidl. Ik koop ook weleens een bonusaanbieding bij AH, maar nooit de dagelijkse boodschappen, dat kost me gewoon teveel geld.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:55:36 #156
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_40458531
*Aldi heeft nare openingstijden. Als ik klaar ben met studeren is de Aldi dicht.
*Aldi is slecht in versproducten
*Aldi heeft weinig keus

Maar:
*Veel producten met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Dus ik probeer 1 x per week naar de Aldi te gaan voor de "grote" boodschappen. En de rest aanvullen met Appie. Best of both worlds
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:01:30 #157
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40458664
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

De pizza verdure van de aldi is anders goed te eten! En dan zelf nog beleggen natuurlijk
Ik bedoel voorbelegd.. Sjees, de salami smaakte naar plastic en daar koop ik die pizza's juist voor -en nee, ik was niet vergeten het plastic van de pizza te halen -
pi_40459022
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:55 schreef reem het volgende:Dus ik probeer 1 x per week naar de Aldi te gaan voor de "grote" boodschappen. En de rest aanvullen met Appie. Best of both worlds
dat ga ik ook doen. beide winkels liggen ook nog eens tegenover elkaar dus dat maakt het wel makkelijk
Too much is never enough!
pi_40461243
Bij de Aldi haal ik alleen non-food (wc papier, afwasmiddel etc) en ZALM !!......... de is meesterlijk daar, echt veel betere kwaliteit dan die van de AH. Overige boodschappen haal ik wel bij Appie.
----
pi_52343090
Aldi en AH.
Als je naar ah gaat en vervolgens euroshopper koopt, dan kan je beter naar de Aldi. De prijzen zijn daarin ongeveer gelijk, maar de kwaliteit van euroshopper ligt gewoon een stuk lager.
Naar de Aldi ga ik voor de stokbroodjes (17 cent, en veel beter dan ES), energiedrink, maar ook de sappen. Icetea en de andere vruchtendranken, zoals nepdubbelfris.
Lidl is eigenlijk nog beter dan Aldi, goedkope prijzen en het vers is gewoon beter dan de gemiddelde suoermarkt. Groente en fruit kan Ah niet tegenop.
Nu werk ik wel gewoon bij een ah, maar des te beter merk je het. Albert Heijn merk is meestal maar 10 a 25 cent goedkoper dan een A-merk. Nu wil je dat op een flink aantal producten wel merken, maar kga geen 20 cent besparen op een pot pindakaas, waar je toch aardige tijd mee doet. Het grote assortiment irriteert me eigenlijk alleen maar. Hoe ze bijvoorbeeld dezelfde kaas op 3 a 4 verschillende manieren/hoeveelheden verkopen.
Als je echt geen reet te doen hebt is het volgende de juiste besparing:
-Aldi voor standaard voedsel en niet zoveel speciaalartikelen (het liefst Lidl, want daar krijg je goed groente/fruit)
-C1000 voor overige producten, en dus bepaalde a-merken waar je op zoek naar bent.
-Albert heijn voor bonusaanbiedingen, want die kunnen wel aardig voordelig zijn.
Eigenlijk komt t daar wel ongeveer op neer. Voor de snelle boodschappen Aldi, en voor boodschappen van langere termijn C1000.

Ik verontschuldig mij voor deze kick .. nadat ik deze blijkbaar via zoekforum tegen kwam..
..
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:52:44 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_52343281
Verse biefstuk van de Aldi is trouwens waardeloos, maar dan ook absoluut waardeloos.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_52344044
de struisvogelbiefstuk..?
..
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:24:53 #163
45206 Pietverdriet
pi_52344626
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef Frankvbr het volgende:
de struisvogelbiefstuk..?
Nee, ik bedoel de verse kogelbiefstuk uit de koeling
pi_52345615
AH is vaak nog best goedkoop hoor! Hun huismerk heeft van bijna alles wel wat en ook euroshopper is nog steeds goed. Echt waar, als je slim winkelt, is AH best goedkoop
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:51:16 #165
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52345734
De AH is 20 meter verderop, dat vind ik best slim winkelen.
[KNE]-Mod
pi_52345950
Wat is die paar euro extra nou....

Iedere euro die jij dus spaart/overhoud komt nooit meer bij jou terug. Als je dood gaat dan wil de belastingdienst geld van je zien.

Als je te veel spaart wilt de belastingdienst geld van je zien.

Werk je te veel, dan wil de belastindienst geld van je zien.

Koop gewoon bij de albert heijn, en geniet van het iets betere voedsel. en bespaar als student zijnde maar een paar jaar op andere dingen.
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52345971
Of de americanen zorgen dat jouw geld minder waard word.
--- O, zo!
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:58:18 #168
45206 Pietverdriet
pi_52345999
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef --- het volgende:
Wat is die paar euro extra nou....

Iedere euro die jij dus spaart/overhoud komt nooit meer bij jou terug. Als je dood gaat dan wil de belastingdienst geld van je zien.

Als je te veel spaart wilt de belastingdienst geld van je zien.

Werk je te veel, dan wil de belastindienst geld van je zien.

Koop gewoon bij de albert heijn, en geniet van het iets betere voedsel. en bespaar als student zijnde maar een paar jaar op andere dingen.
Het punt is dat AH geen beter spullen heeft.
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:59:18 #169
81237 releaze
best of both worlds
pi_52346040
we hebben een plus, lidl en een ah in de buurt, maar de AH is 3 minuten lopen, de rest een kwartiertje. we kopen praktisch alles bij de ah, we zijn erg tevreden over het huismerk en ES gaat ook nog redelijk. de grootste kostenpost bij ons is toch groente en vleesvervanger, en daar is het AH assortiment toch heel breed in. Plus heeft daarentegen wel heel veel biologisch, maar goed, da's vrij duur dus dat doen we niet zo regelmatig. die paar dingen die dan goedkoper zijn bij de lidl.. pindakaas, jam.. tja, niet echt nodig. we drinken ook bijna geen sap of prik maar alleen water, thee koffie of melk en d'r zit niet veel verschil tussen de prijs en de kwaliteit van zaanse hoeve of dat spul van de lidl, dus... en ja, bij de albert heijn heb je ook keuze uit biologisch, bij de lidl niet. en dat vinden we toch wel erg fijn om voor handen te hebben
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:00:01 #170
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_52346077
Appie is gewoon lekker dichtbij, de een na dichtsbijzijnde supermarkt is ook een appie, en nog verder weet ik ze niet meer te vinden
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_52346153
Blikje pepsi

Albert Heijn 35 cent
Blikje pepsie

c1000 40 cent

bij de albert heijn zeg ik dan gewoon hou die 5 cent maar..
--- O, zo!
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:03:12 #172
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52346205
Ja want de AH cola is niet te zuipen, maar ze hebben wel toffe knuffelhamstersch.
[KNE]-Mod
pi_52346211
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:36 schreef editor2 het volgende:
Toen ik vandaag ff zelf inkopen ging doen bij Dirk vd Broek

Toen ik amper iets verdiende
Je bent er dus nooit op vooruit gegaan qua salaris/functie?

Werk harder ipv zeiken op anderen die niet in een pauperzaak inkopen doen.
pi_52346336
ten eerste zijn de veel huismerken van de AH gewoon goedkoop, en ten tweede zijn er zat studenten die gewoon werken en wel een goed zakcentje hebben

het is verder ook maar waar je je druk om maakt
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_52346420
Ten eerste is het Alberrtttooooooo

en ten tweede, de bel doet het niet
--- O, zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')