IK koop bijna nooit A-merken, tenzij niet anders kan. Maar pizza etc koop ik altijd van AH merk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef MadMarco het volgende:
Studenten zijn de tijd gewend waarin ze nog A-merken kregen toen ze thuis woonden.
B-merken smaken vaak wat minder, ze zijn natuurlijk niet slecht.
Ook bij de AH kan je met B-merken wel onder je budget blijven lijkt me.
Pizza van de aldiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
IK koop bijna nooit A-merken, tenzij niet anders kan. Maar pizza etc koop ik altijd van AH merk.
Euroshopper. Prima te eten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef MadMarco het volgende:
Studenten zijn de tijd gewend waarin ze nog A-merken kregen toen ze thuis woonden.
B-merken smaken vaak wat minder, ze zijn natuurlijk niet slecht.
Ook bij de AH kan je met B-merken wel onder je budget blijven lijkt me.
De pizza verdure van de aldi is anders goed te eten! En dan zelf nog beleggen natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef Crux het volgende:
[..]
Pizza van de aldi![]()
Voor de rest ben ik niet zo merkgebonden - tenzij het om cola gaat natuurlijk![]()
-
Ik bedoel voorbelegd.. Sjees, de salami smaakte naar plastic en daar koop ik die pizza's juist voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
De pizza verdure van de aldi is anders goed te eten! En dan zelf nog beleggen natuurlijk![]()
dat ga ik ook doen. beide winkels liggen ook nog eens tegenover elkaar dus dat maakt het wel makkelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:55 schreef reem het volgende:Dus ik probeer 1 x per week naar de Aldi te gaan voor de "grote" boodschappen. En de rest aanvullen met Appie. Best of both worlds
Nee, ik bedoel de verse kogelbiefstuk uit de koelingquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef Frankvbr het volgende:
de struisvogelbiefstuk..?
Het punt is dat AH geen beter spullen heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef --- het volgende:
Wat is die paar euro extra nou....
Iedere euro die jij dus spaart/overhoud komt nooit meer bij jou terug. Als je dood gaat dan wil de belastingdienst geld van je zien.
Als je te veel spaart wilt de belastingdienst geld van je zien.
Werk je te veel, dan wil de belastindienst geld van je zien.
Koop gewoon bij de albert heijn, en geniet van het iets betere voedsel. en bespaar als student zijnde maar een paar jaar op andere dingen.
Je bent er dus nooit op vooruit gegaan qua salaris/functie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:36 schreef editor2 het volgende:
Toen ik vandaag ff zelf inkopen ging doen bij Dirk vd Broek
Toen ik amper iets verdiende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |