Je gaat de Aldi en de Lidl toch ook niet met elkaar vergelijken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:47 schreef frankium het volgende:
wat is je punt nu?
bij de wibra is een trui ook goedkoper dan bij de c&a
Kun je lang wachten want ik heb alleen de kassbon gehad van DvdB natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:46 schreef Gaatjeniksan het volgende:
ik wacht op 2 kassabonnetjes waarop exact dezelfde artikelen staan zonder aanbiedingen...wel eerlijk vergelijken natuurlijk.
Volgens mij ben je gewoon je twee kratjes bier vergeten die je vorige keer wel bij appie kochtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:54 schreef editor2 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten want ik heb alleen de kassbon gehad van DvdB natuurlijk.
Ik heb het even globaal uit het hoofd berekend toen ik de vorige keer bij AH groot inkocht
en wat ik toen +/- kwijt was. Vandaar dus mijn verbazing enigzins bij de kassa aangezien ik
meestal een globaal bedrag in mijn hoofd heb van de artikelen die ik neem en wat ik dan kwijt ben
bij AH. Mijn verbazing was dan ook terecht dat dit mijlenver van het AH bedrag bleek te ziten.
Nope...dat inkoop-eten is bedoelt om mijn tussendoorhonger te stillen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:46 schreef T1andonly het volgende:
Ik zocht al in CUL of hij het al klaargemaakt had
Inderdaad!!!! Ga er mee naar de AH en haal daar wat lekkers zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef editor2 het volgende:
Toch weer ¤ 30,- geld wat je voor iets anders kunt gebruiken lijkt me.
aha nu snap ik geloof ik wat de bedoeling van dit topic is... wacht ik doe wel even mee:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:01 schreef editor2 het volgende:
[..]
Nope...dat inkoop-eten is bedoelt om mijn tussendoorhonger te stillen.
Ik heb altijd trek en ik heb een hekel om een lege ijs/inventaris kast aan te treffen.
Dus wanneer ik trek heb, ff die biefstuk uit vriezer,ff laten ontdooien en hop de pan in,
sla erbij en mijn honger is om +/- 02:00 uur gestild.
Mijn avondeten is zometeen want ik ga buiten de deur eten.![]()
Oh, woon je daar dan?! Vertel?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, de AH is helemaal niet duur. Moet je maar eens een half jaar in Ierland gaan wonen!
Hij werkt helemaal niet! Hij renteniert en heeft 3005 vriendinnen die hem aftrekken en pijpen wanneer hij dat wil, en hij heeft dure auto's, flink wat Mac's, plasma tv's, etc, etc, etc. Het is een soort rijke meneer.quote:
en als je bij de dirk aan het kostverlorenhof niet kunt slagen (wat bijna onmogelijk is),dan ga je gewoon naar de appie hein die er naast zit (in de voormalige peugeot dealer)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef editor2 het volgende:
Zo!...ik heb vandaag maar eens het boodschappen karretje gevuld bij de lokale
Dirk van den Broek hier in Amstelveen aan de Kostverlorenhof ipv Appie Heijn en
ik moet zeggen: " Dirk vd Broek is echt stukken goedkoper! "
Daar waar ik bij Albert Heijn meestal zo +/- ¤ 175,- kwijt ben als ik m'n boodschappenkarretje
vul met vlees(kogelbiefstukken),beleg,fris,deegwaren,bieren,agf etc... ben ik met dezelfde hoeveelheid bij Dirk vd Broek op de kop af ¤ 145,- kwijt.
Ik geef toe waar je bij Albert Heijn meer keuze aan kaassoorten e.d. hebt,kan ik niets
anders concluderen dat de kwaliteit echt niet veel minder is en het me gewoon lekker ¤ 30,-
scheelt. Toch weer ¤ 30,- geld wat je voor iets anders kunt gebruiken lijkt me.
Meer mensen met deze ervaringen bij Dirk vd Broek of andere lokale supermarketen
ivg met Albert Heijn?
Lidl dacht ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:03 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat is de kwaliteit van de Dirk eigenlijk?
We hebben er hier geen in de buurt en ik ken hem eigenlijk helemaal niet qua assortiment
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, de AH is helemaal niet duur. Moet je maar eens een half jaar in Ierland gaan wonen!
iig niet de groente en het vlees.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:24 schreef Entonie het volgende:
Albert Heijn heeft toch wel betere kwaliteit producten.
Ja, de Struik magnetronmaaltijden die bij AH ¤3,00 kosten en bij de Nettorama ¤2,20 komen echt van verschillende lopende banden...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:24 schreef Entonie het volgende:
Albert Heijn heeft toch wel betere kwaliteit producten.
Vandaag een heel bruin brood voor ¤0,35 gekocht bij Dirkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef Sjowhan het volgende:
Dirk. Doe daar eigenlijk alleen maar me boodschappen, ze hebben er vet lekker brood voor 1.45
.
Hé, je bent terug.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Vandaag een heel bruin brood voor ¤0,35 gekocht bij Dirk![]()
Wat eten/drinken we vandaag? [nieuwe stijl] deel 12quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:01 schreef editor2 het volgende:
Je kan ook hamburgers invriezen en ontdooien en bereiden, dat is ook snel klaar en scheelt de helft in de prijs...maar om nou 's nachts biefstuk te gaan eten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:01 schreef editor2 het volgende:
[..]
.
Dus wanneer ik trek heb, ff die biefstuk uit vriezer,ff laten ontdooien en hop de pan in,
sla erbij en mijn honger is om +/- 02:00 uur gestild.
Die discussie gaan we hier niet voerenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat eten/drinken we vandaag? [nieuwe stijl] deel 12
Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand op dit forum is die een woord gelooft van wat jij hier typt.
bij ons heeft de dirk wel parkeergelegenheid gratis zelfs terwijl je voor de ah moet betalen hier, een informatie, waardebonnen en een groot assortiment zijn hier ook van de partij...quote:Op zondag 7 mei 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
Dirk is goedkoop maar de personeel is minder luxe en geen gratis thee en geen parkeergelegenheid
geen informatiebalie geen waardebonnen en geen grote assoirtimment
AH heeft dat wel en wordt steeds goedkoper
zoals deze week Pepsi 1+1 gratis
oh misschien zijn wij dan een uitzonderingquote:Op zondag 7 mei 2006 21:40 schreef Meki het volgende:
oow Dirk hier niet en AH slacht ze helemaal af
That's the kracht van Dirkquote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
bij ons heeft de dirk wel parkeergelegenheid gratis zelfs terwijl je voor de ah moet betalen hier, een informatie, waardebonnen en een groot assortiment zijn hier ook van de partij...
dan kan ik wel door dat "luxe personeel" heen kijken en die koffie/thee drink ik thuis wel ik ga tenslotte niet boodschappen doen om op m'n gemak ergens te thee/koffie leuten![]()
Hoogezand.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
Oh.
Nou.
Tof ja.
"jammer" dat Groningen geen Dirk heeft.
Als je er elke week komt, kom je dus niet bij een andere supermarkt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:54 schreef Suuz_ het volgende:
ik ga elke week naar de dirk vd broek! Echt stukken goedkoper
moet eerlijk zeggen dat boodschappen doen bij ah wel een stuk prettiger is, want bij de dirk staan zealtijd gewoon op zaterdag te vullen enz als het SUPER druk is en het is allemaal wat krapper. Bij de ah betaal je gewoon voor de luxe maar ik ben dan toch altijd blij als ik bij de kassa van de dirk sta en het bedrag zie wat ik af moet rekenen en dan terugdenk aan de ah {voor zover je blij kan zijn met die euro prijzen dan he}
dat staat er toch nietquote:Op maandag 8 mei 2006 03:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je er elke week komt, kom je dus niet bij een andere supermarkt?![]()
De link stond in een ander -recent- topicquote:
Ik heb ze met allebei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef editor2 het volgende:
Zo!...ik heb vandaag maar eens het boodschappen karretje gevuld bij de lokale
Dirk van den Broek hier in Amstelveen aan de Kostverlorenhof ipv Appie Heijn en
ik moet zeggen: " Dirk vd Broek is echt stukken goedkoper! "
Daar waar ik bij Albert Heijn meestal zo +/- ¤ 175,- kwijt ben als ik m'n boodschappenkarretje
vul met vlees(kogelbiefstukken),beleg,fris,deegwaren,bieren,agf etc... ben ik met dezelfde hoeveelheid bij Dirk vd Broek op de kop af ¤ 145,- kwijt.
Ik geef toe waar je bij Albert Heijn meer keuze aan kaassoorten e.d. hebt,kan ik niets
anders concluderen dat de kwaliteit echt niet veel minder is en het me gewoon lekker ¤ 30,-
scheelt. Toch weer ¤ 30,- geld wat je voor iets anders kunt gebruiken lijkt me.
Meer mensen met deze ervaringen bij Dirk vd Broek of andere lokale supermarketen
ivg met Albert Heijn?
ik noem het Bas ,maar dat is hetzelfdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef Curiosity het volgende:
Nope... ik heb de AH en de Jumbo op dezelfde afstand. En ik ga liever naar de Jumbo, assortiment even ruim, zoniet ruimer. Vriendelijker personeel en beter bij de kassa. Vlees absoluut beter dan bij de AH...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef JoPiDo het volgende:
conclusie na al dit gezeik:
het ligt er maar net aan welke supermarkt er in de buurt is, voor waar je je boodschappen doet
is er zowel een AH & een willekeurige andere supermarkt in de buurt, dan gaat iedereen liever naar de AH, maar toch af en toe naar een andere supermarkt voor de goedkope boodschappen
KLAAR SLOTJE!
ook het vrouwenvlees?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nope... ik heb de AH en de Jumbo op dezelfde afstand. En ik ga liever naar de Jumbo, assortiment even ruim, zoniet ruimer. Vriendelijker personeel en beter bij de kassa. Vlees absoluut beter dan bij de AH...
En de groenten ook. die zijn hierbij de Jumbo ook slechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nope... ik heb de AH en de Jumbo op dezelfde afstand. En ik ga liever naar de Jumbo, assortiment even ruim, zoniet ruimer. Vriendelijker personeel en beter bij de kassa. Vlees absoluut beter dan bij de AH...
die zijn wel redelijk inderdaad, maar ik ben gewoon toch maar weer overgestapt op vlees van de slager! zit hier in tilburg een hele goede (pessers) en die kweekt zijn eigen vlees en is ongeveer de helft goedkoper dan AHquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Smaken verschillen. Ik heb één keer filet américain bij DvdB gekocht en dat hoef ik echt nooit meer.
De gewone biefstukken van AH zijn meestal niet zo goed, maar de 'premium' biefstukken (vacuüm verpakt) zijn doorgaans goed te pruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |