Oepsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je moet wel een nieuwe openen Geqxon!![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als je dan iemand gehandicapt rijd mag je baas alle ziekenhuiskosten betalen.
Je mag dat ding niet voor niets NIET opvoeren
Jup, maar daar vroeg ik niet naarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Razorback, heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?
[..]
Dat is mijn probleem en niet jouw probleem dus wat zeur jequote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Hehe.
Ik denk ook dat je ontslagen word zodra er een brief van justitie binnenkomt dat je scooter te hard gaat
als hij met die gevolgen wilt leven moet ie dat toch zelf weten...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Hehe.
Ik denk ook dat je ontslagen word zodra er een brief van justitie binnenkomt dat je scooter te hard gaat
Setup en pics?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Halvor het volgende:
Mijn scooter gaat ook 120 ofzow, grote kans dat ik een keer op een rollerbank kom te staan, helemaal in de zomer nu. Maar de gevolgen weet je van de tevoren ( ben tot nu to nog niet gepakt, wel paar keer flink gas moeten geven) dat zijn nou eenmaal de risico's van het opvoeren en als je dat nie wil en gewoon 45 km/h wil blijven rijden moet je dat gewoon doen toch
![]()
Dacht et nie vriend, jouw puch teller gaat cker maar tot 60quote:
nie zo ingewikeld lullenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:28 schreef mic_forever het volgende:
de S3R schijnt goed te lopen op wat dikkere setups.en is heel stabiel.en hij is nieuwer geloof ik.
iemand die me verzekering wil betalen?![]()
ikquote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef Drifter__ het volgende:
Vertel wat er aan de hand is ?:P
Ik bedoelde eigenlijk C2Cquote:Op zondag 7 mei 2006 12:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik?? de rekening van de scooter dealer word steeds hoger...mijn saldo en salaris niet
![]()
hij staat bij de scooter zaak.. nieuwe bougie is al uitgeprobeert of hij vonkt weet ik ook nietquote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef Drifter__ het volgende:
Heb je een NIEUWE bougie erin gedraaid? En vonkt de bougie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |