Maak je bij het optrekken teveel toeren, dan heb je te strakke trekveren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:59 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb hier een afstel probleem.
Heb de lichte drukveer, 5,5 gram rollen en de zwaarste trekveertjes voor me scooter, maar hij wilt gewoon niet lekker rijden en heeft bij volgas optrekken overtoeren. Hij pakt te snel waardoor hij geen vermogen heeft meer.
Iemand een oplossing voor de beste drukveer/trekveer en rolletjes ?
Dus toen je hem volledig had ontgrensd maakte hij overtoeren? Dan moet je juist zwaardere rolletjes erin gooien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef Webgangster het volgende:
Niet lekker, hij maakt overtoeren.
Maar heb er nu dus 4,5/5,5 gram rollen in, een normale drukveer en de sterkste trekveertjes.
Hij trekt snel op alleen heb het idee dat hij nog steeds overtoeren maakt bij een toertal van 8000.
Ook is het zo als ik dus me gas los laat bij bijv 50 km en dan weer gas geeft dat hij niet echt trekt meer.
Lijkt erop dat ik dus een sterke drukveer nodig heb, namelijk een ''snel' en geen racing of standaard.
Meestal gewoon de standaard drukveer inderdaadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:16 schreef MaximumRush het volgende:
Sowieso zou ik gewoon je standaard drukveer houden. Ook je standaard trekveer. Vervang alleen je rollen.
Ik wil namelijk erg snel optrekken he en niet dat standaard optrekkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:16 schreef MaximumRush het volgende:
Sowieso zou ik gewoon je standaard drukveer houden. Ook je standaard trekveer. Vervang alleen je rollen.
Vadersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Webgangster het volgende:
Heel erg bedankt voor je informatie, je bestigd namelijk het idee van me vader die al dacht dat het zo zou moeten.
Vandaag 276eur overgemaaktquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef mic_forever het volgende:
jongens me scoot is niet meer verzekerd![]()
..
WA+opzittendenverzek.+verhaal > en Amsterdam hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Woow dat is erg veel, ik betaald 212 euro en dat is dan WA + Verhaalservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |