Hopen dat die morgen dus mogen invallen. Tevens Wesley Sneijder uiteraardquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij moet gelijk beginnen met Babel en Mitea.
Wat een onzin. Hij is fantastisch bezig dit jaar. Laten we niet vergeten dat het zijn debuutjaar bij Ajax is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eigenlijk is het op een paar wedstrijden na gewoon een off seizoen voor Rosenberg..
Jij vindt ook dat Danny B. moet blijven.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:07 schreef marsu het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is fantastisch bezig dit jaar. Laten we niet vergeten dat het zijn debuutjaar bij Ajax is.
Vergeet je niet dat die jongen doodop is, hij voetbalt al vanaf april vorig jaar achter elkaar door. Ook nog eens weinig blessures en schorsingen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat Danny B. moet blijven..
Hij speelde soms redelijk tot goed. Toen ie samen met Harry speelde ging het wel aardig.
Maar het slot van het seizoen (en het begin) was dramatisch. Hij viel eigenlijk alleen op in negatieve zin.
Maar goed.
quote:6/5/2006 - Davids twijfelt over terugkeer naar Ajax
(Gepost door RvN)
Tegenover persbureau Reuters heeft Edgar Davids laten weten te twijfelen over een terugkeer bij Ajax, zo meldt CNN. "Het is een moeilijke beslissing. Ik weet het nog niet. Ik heb het hier naar mijn zin. het is een goede omgeving en er zijn veel mogelijkheden om te presteren." Ondanks dat twijfelt hij over een terugkeer. "Uiteindelijk wil je ook terug naar huis. Het probleem is dat ik het hier erg naar mijn zin heb. Ik heb nog een jaar te gaan volgens mijn contract. Ik moet er nog eens met een paar mensen over praten."
Inderdaad, als hij nu komt is het prima, maar over een jaar is het te laat wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij deze zomer niet komt kan hij beter weg blijven denk ik
Het is de man met ervaring die we nodig hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad, als hij nu komt is het prima, maar over een jaar is het te laat wat mij betreft.
Op de plek van Perez Rosenberg neerzetten en ik vind het oke.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:03 schreef F1Bas het volgende:
Kenneth Perez Klaas-Jan Huntelaar Mauro Rosales
Edgar Davids Wesley Sneijder Hedwiges Maduro
Urby Emanuelson Thomas Vermaelen Jaap Stam Johnny Heitinga
Maarten Stekelenburg
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:03 schreef F1Bas het volgende:
Kenneth Perez Klaas-Jan Huntelaar Mauro Rosales
Edgar Davids Wesley Sneijder Hedwiges Maduro
Urby Emanuelson Thomas Vermaelen Jaap Stam Johnny Heitinga
Maarten Stekelenburg
![]()
![]()
![]()
Diemaakt binnenkort bekend waar hij naartoe gaatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder kan het overigens best zijn dat Trabelsi bijtekent bij Ajax
Een man als davids is altijd welkom, of het nou dit jaar is of volgend jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het is de man met ervaring die we nodig hebben![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De beste speelt bij Groningen maar die gaat naar Alkmaar
hahahaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:09 schreef RayMania het volgende:
Ben ik op dit moment Football Manager 2006 aan het spelen, krijg ik dit bericht:![]()
.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:09 schreef RayMania het volgende:
Ben ik op dit moment Football Manager 2006 aan het spelen, krijg ik dit bericht:![]()
.
[afbeelding]
Wie dan, Sankoh?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Sankoh? nee joh, waardeloze voetballer. Kan het nivo van Ajax nooit aan.quote:
Nou daarom. En als 'ie op Buijs zou doelen, die staat al helemaal nooit rechtsback...quote:
2-1-1-3-3 opstelling ofzo?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sankoh ja.
Sankoh en Stam in de mandekking. Maduro op 4 omdat zijn gebrek aan handelingssnelheid daar niet zo duidelijk is en Urby als opkomende back/half.
? Dat valt wel mee hoor. Alleen verdedigend is Maduro niet zo sterk. Verder is het een uitstekende voetballer (die dit seizoen niet in beste vorm steekt)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sankoh ja.
Sankoh en Stam in de mandekking. Maduro op 4 omdat zijn gebrek aan handelingssnelheid daar niet zo duidelijk is en Urby als opkomende back/half.
In een 3-4-3 heb je geen opkomende backs hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4-3-3 of 3-4-3
Maduro als ausputzer. Ga gauw je mond spoelenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je tegen 3 spitsen speelt moet je Vermaelen - Stam - Sankoh in de mandekking zetten, Maduro als een soort ausputzer laten spelen. Urby links de zone laten bespelen en voor de rechter kant heb ik niet iemand. De Jong zou ideaal in die rol zijn
Nee slechts een, je kantelt dan zoals PSV ook regelmatig doet en zoals Argentinie ook gaat spelen om Sorin vrij te krijgenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
In een 3-4-3 heb je geen opkomende backs hoor.
Neuh, dan moet je rechts een man hebben met een goeie trap, zoals Urby dat ook heeft op links. Die gewoon de bal voor kan slingeren van zeg 10 meter voor het strafschopgebied. Niemand in de selectie kan dat. En De Jong ook niet. Zou je gewoon de knip moeten trekken en Landzaat halen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je tegen 3 spitsen speelt moet je Vermaelen - Stam - Sankoh in de mandekking zetten, Maduro als een soort ausputzer laten spelen. Urby links de zone laten bespelen en voor de rechter kant heb ik niet iemand. De Jong zou ideaal in die rol zijn
Lezen!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef marsu het volgende:
[..]
Maduro als ausputzer. Ga gauw je mond spoelen![]()
![]()
Dit heeft natuurlijk alles te maken met de extreme veiligheidsmaatregelen rondom de kuip?quote:5/5/2006 - 30.000 toeschouwers verwacht bij bekerfinale
(Gepost door )
Bij de bekerfinale tussen Ajax en PSV worden zo'n 30.000 toeschouwers verwacht. De oorzaak van de halfvolle Kuip is vooral dat er geen kaarten worden verkocht aan neutrale bezoekers. Van Ajax-zijde worden ruim 10.000 bezoekers verwacht, van PSV-kant zo'n 7.000
De Jong heeft een loopvermogen en een goed gevoel om het juiste moment te kiezen. Prima speler in die rolquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, dan moet je rechts een man hebben met een goeie trap, zoals Urby dat ook heeft op links. Die gewoon de bal voor kan slingeren van zeg 10 meter voor het strafschopgebied. Niemand in de selectie kan dat. En De Jong ook niet. Zou je gewoon de knip moeten trekken en Landzaat halen.
Geen neutrale supporters = alleen supporters van de spelende club. 10k + 7k = 17k... Mist er 13k?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Dit heeft natuurlijk alles te maken met de extreme veiligheidsmaatregelen rondom de kuip?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Stam Vermaelen Heitinga Emanuelson Defour Sneijder linksmid Rosales Perez/Mitea/Rosenberg Huntelaar |
13000.. zijn er wel veelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
KNVB genodigden en sponsors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |