abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37900295
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:05 schreef BramKVO het volgende:
ik had aan m'n moeder gevraagd Italiaans voetbal op te nemen op NL 2 zondagavond, maar bleek er een tv-programma over de aardbevingen in de plaats te staan Wanneer hebben ze calcio dan getoond ?? Nu heb ik geen beelden van Milan-Roma waar ik bijwas
Wie kijkt er nu weer naar de serie a bij de nos.

http://www.asromaultras.org/0506milanroma_servizio.wmv

Waar zat/stond je in het stadion? Ik hoop niet op de tweede ring van de curva nord want de heb je heel wat drank over je gehad en een paar goede bommen aan het begin van de wedstrijd. Wat vond je van de Roma supporters? We waren met niet zo velen als donderdag maar de sfeer zat er aardig in.

Milaan blijft een kutstad, NOI SIAMO LA CAPITALE!
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:32:18 #202
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37901306
he bah, nog een romanisti.
tot ziens in de UC.
pi_37901621
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:32 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, nog een romanisti.
tot ziens in de UC.
Nee hoor wij gaan alsnog naar de champions als iedereen een plaatsje opschuift of misschien wel meer als lazio en viola meegaan. Ik hoop trouwens wel dat lazio er in blijft dan kunnen we weer de derby winnen.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_37901702
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Wie kijkt er nu weer naar de serie a bij de nos.

http://www.asromaultras.org/0506milanroma_servizio.wmv

Waar zat/stond je in het stadion? Ik hoop niet op de tweede ring van de curva nord want de heb je heel wat drank over je gehad en een paar goede bommen aan het begin van de wedstrijd. Wat vond je van de Roma supporters? We waren met niet zo velen als donderdag maar de sfeer zat er aardig in.

Milaan blijft een kutstad, NOI SIAMO LA CAPITALE!
ik zat niet id Curva Nord nee, maar in de tweede (rode) ring ad zijkant vh veld, eigenlijk schuin over en onder het vak van Roma. Kant waar ook de eretribune is. Er was wel wat sfeer aan roma-kant ja, die bommen plofden serieus hard
Ik stond trouwens iets te drinken aan een kraampje toen de Roma-tifosi al zingend arriveerden in San Siro onder politiebegeleiding
En Milaan is een zalige stad Mooie actie ook van de Curva Sud bij het opkomen hé.
En je moet het voetbal toch ergens bekijken als je het wil opnemen op video hé ? in Belgie tonen ze enkel de topmatchen vd Serie A ih nieuws . Verder kun je de matchen enkel zien bij betaal-tv van Belgacom.
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:50:07 #205
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37901720
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:45 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Nee hoor wij gaan alsnog naar de champions als iedereen een plaatsje opschuift of misschien wel meer als lazio en viola meegaan. Ik hoop trouwens wel dat lazio er in blijft dan kunnen we weer de derby winnen.
pi_37902000
mooi filmpje trouwens, bedankt ! Ik had dat filmpje al gezien ook op m'n hotelkamer de zondagavond. Mooie beelden, vooral met de t-shirts over Juve die ze in beeld tonen
pi_37903203
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik zat niet id Curva Nord nee, maar in de tweede (rode) ring ad zijkant vh veld, eigenlijk schuin over en onder het vak van Roma. Kant waar ook de eretribune is. Er was wel wat sfeer aan roma-kant ja, die bommen plofden serieus hard
Ik stond trouwens iets te drinken aan een kraampje toen de Roma-tifosi al zingend arriveerden in San Siro onder politiebegeleiding
En Milaan is een zalige stad Mooie actie ook van de Curva Sud bij het opkomen hé.
En je moet het voetbal toch ergens bekijken als je het wil opnemen op video hé ? in Belgie tonen ze enkel de topmatchen vd Serie A ih nieuws . Verder kun je de matchen enkel zien bij betaal-tv van Belgacom.
Hehe altijd vet dat corteo door Milaan. De aankomst op het centraal station, gelijk allemaal toeristen foto's maken enzo en dan in de metro waar alles speciaal voor ons is afgezet, door de straten van Milaan waar je door iedereen aangekeken en uitgescholden wordt inclusief door huismoeders en plaatselijke ouderen, er wordt ook altijd genoeg terug gescholden.

Actie van de curva sud was idd goed geslaagd zoals altijd. Qua choreografien zijn zij toch wel veruit de beste.

Wat is er zo zalig aan Milaan? Zeker nooit in Rome geweest
pi_37907590
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 01:53 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Hehe altijd vet dat corteo door Milaan. De aankomst op het centraal station, gelijk allemaal toeristen foto's maken enzo en dan in de metro waar alles speciaal voor ons is afgezet, door de straten van Milaan waar je door iedereen aangekeken en uitgescholden wordt inclusief door huismoeders en plaatselijke ouderen, er wordt ook altijd genoeg terug gescholden.

Actie van de curva sud was idd goed geslaagd zoals altijd. Qua choreografien zijn zij toch wel veruit de beste.

Wat is er zo zalig aan Milaan? Zeker nooit in Rome geweest
ik zat id metro toen er ook Roma-fans id metro kwamen. Twee haltes later moest iedereen opeens uitstappen, denk om Roma en Milan-tifosi uit elkaar te houden.
En Milaan is best een leuke stad, mooi plein met de Duomo, verschillende mooie gebouwen, het mooiste voetbalstadion van Italie
Maar Rome is inderdaad ook wel een prachtige stad, al vind ik Firenze en Siena missch nog altijd de mooiste steden die ik al gezien heb in Italie.
Btw, ga jij dan veel naar Roma kijken ? Je bent Italiaan van oorsprong of ...?
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:41:18 #209
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37912363
Favalli van Inter naar Milan

En Dacourt zou een tweejarig contract getekend hebben bij Inter.
pi_37912712
BramKVO, leuk verhaal! Vooral met die t-shirts
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 01:53 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]
Ik vond die van ons mooier tijdens de derby in 2003, waar ik bij was! Jammer genoeg was dat die bewuste pot met die hevige supportersrellen waardoor de derby voor het allereerst werd gestaakt en ik voor het eerst ervaarde hoe kut traangas wel niet is! Maar hey, ik kan zeggen dat ik er bij was
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:01:58 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37915173
AC Milan wil Zlatan Ibrahimovic als opvolger van Andrei Sjevtsjenko, wanneer deze vertrekt naar Chelsea.

Hetzelfde Chelsea zal komende zomer met Internazionale vechten om de diensten van Roberto Carlos, die ooit heeft beloofd terug te keren bij Internazionale, maar de Russische miljoenen kunnen deze terugkeer vast wel voorkomen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37915461
R.Carlos hoef ik echt niet meer terug te zien.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:40:46 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37953568
quote:
Belastingdienst doet inval bij Juventus

Uitgegeven: 18 mei 2006 13:08
Laatst gewijzigd: 18 mei 2006 13:10

TURIJN - De Italiaanse belastingdienst heeft donderdag de kantoren van voetbalclub Juventus doorzocht. De actie maakt deel uit van een onderzoek naar de handelwijze van de Italiaanse kampioen de afgelopen jaren op de transfermarkt. Antonio Giraudo, een bestuurder van de club die afgelopen week opstapte, wordt verdacht van valsheid in geschrifte.

Juventus maakt zware tijden door. De onlangs teruggetreden directeur Moggi zou de hand hebben gehad in de aanstelling van positief gestemde arbiters rond de duels van de club. Juventus zou daardoor in de Serie A zwaar bevoordeeld zijn. De politie heeft donderdag ook de woningen van Giraudo en Moggi volledig doorzocht.

De aandelen van Juventus verloren donderdag 40 procent aan waarde. Vrijdag staat er bij de club een bestuursvergadering op het programma. Juventus loopt het risico te worden teruggezet naar de Serie B.

Malversaties

De onderzoeken naar mogelijk frauduleuze handelingen van Juventus staan niet op zichzelf. Officieren van justitie in Napels, Turijn en Rome onderzoeken momenteel mogelijke malversaties in de competities van de laatste jaren. Er zijn tot dusver al 41 verdachten. Naast Juventus duiken daarbij ook de namen van AC Milan, Lazio en Fiorentina op, evenals die van verscheidene spelers, scheidsrechters en officials.

Afgelopen week werd de Italiaanse voetbalbond al onder curatele gesteld. Twee topofficials van de bond traden onlangs af vanwege de reeks aan schandalen waarmee het Italiaanse voetbal momenteel wordt geconfronteerd.

De Italiaanse voetbalbond staat onder grote druk. Op korte termijn moeten de clubs voor de Europese bekercompetities worden ingeschreven. De deadline voor de namen voor de voorronde van de Champions League is 5 juni. Mogelijk krijgen de Italianen van de Europese voetbalbond daarvoor uitstel.
Omkoping? Valsheid in geschrifte? Nog even en terugplaatsing naar de Serie B is onafwendbaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:43:22 #214
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37953656
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Nog even en terugplaatsing naar de Serie B Serie C is onafwendbaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37956054
Whehe Juve
pi_38006608
Alle supporters van Italie tijdens het wk mogen mijn avatar overnemen. (Credits: Weebl)

Wat een saai weken gaan het worden voor en na het wk zeg. Wanneer wordt duidelijk wie naar de serie b gaat?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 06:47:16 #217
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_38010071
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:20 schreef A.Petacchi het volgende:
Alle supporters van Italie tijdens het wk mogen mijn avatar overnemen. (Credits: Weebl)

Wat een saai weken gaan het worden voor en na het wk zeg. Wanneer wordt duidelijk wie naar de serie b gaat?
Waarschijnlijk op het moment dat de competitie eigenlijk al 2 weken geleden had moeten beginnen maar vanwege allerlei nog lopende beroepen was uitgesteld.

Heb de afgelopen week ivm vakantie niet veel kunnen volgen (Wel Milan - Roma kunnen zien, er was zeg maar 'wel wat vuurwerk mee' van Roma zijde).

Mbt het omkoopschandaal: Voor de mensen die de Serie A niet zo volgen: Je kunt altijd van 1 ding zeker zijn, elke zomer is er wel een schandaal en dus rechtzaken. Gaat het niet over gokken van individuele spelers, dan wel over licenties, transfer etc.

Juve staat er heel slecht voor, de zaken die ZIOPPA noemt weekje terug ken ik nog letterlijk, (Zeker Lazio - Fiorentina en Juve - Roma). Dit seizoen was die match tegen Parma thuis natuurlijk echt vreselijk mbt arbitrage.
Vorig seizoen, waar dus ook veel verdenking op Juve ligt, kan ik me nog heugen, en is ook in deze topics reeks beschreven, het grote aantal buitenspelgoals welke Juve kreeg toebedeeld (echt serieus niet op 2 handen te tellen zo veel).

Juve is een grote club, de grootste club, maar degradatie lijkt toch onafwendbaar.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_38023406
Favelli weg bij Inter ---> Milan dus

Wome waarschijnlijk naar Bremen
pi_38024699
Wome had toch al getekend deze week??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38028642
KLopt ook
Ik wist het even niet meer.

Alleen jammer dat Favelli weg is.
Zou een prima back-up zijn geweest achter Maxwell.

Ik weet alleen niet hoe het zit met Inter en Coco.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:08:19 #221
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38048079
Wat kleine stats.

Topscorerslijst:
quote:
TOPSCORERS:

1. Luca Toni (Fiorentina) 31
2. David Trezeguet (Juventus) 23
3. David Suazo (Cagliari) 22
4. Cristiano Lucarelli (Livorno) 19
Andriy Shevchenko (AC Milan) 19
Francesco Tavano (Empoli) 19
7. Alberto Gilardino (AC Milan) 17
8. Tommaso Rocchi (Lazio Roma) 16
9. Julio Ricardo Cruz (Internazionale) 15
Francesco Totti (AS Roma) 15
11. Kaká (AC Milan) 14
12. Adriano (Internazionale) 13
Arturo Di Napoli (Messina) 13
Sergio Pellissier (Chievo) 13
15. Alessandro Del Piero (Juventus) 12
Filippo Inzaghi (AC Milan) 12
Mancini (AS Roma) 12
18. Amauri (Chievo) 11
Nicola Amoruso (Reggina) 11
Erjon Bogdani (Siena) 11
Enrico Chiesa (Siena) 11
Francesco Flachi (Sampdoria) 11
Goran Pandev (Lazio Roma) 11
Fabio Simplicio (Parma) 11
25. Emiliano Bonazzoli (Sampdoria) 10
Bernardo Corradi (Parma) 10
David Di Michele (Udinese / Palermo) 10
Clubtopscorers (duels / goals):
quote:
ASCOLI: Marco Ferrante 26 / 8
CAGLIARI: David Suazo 37 / 22
CHIEVO: Sergio Pellissier 34 / 13
EMPOLI: Francesco Tavano 37 / 19
FIORENTINA: Luca Toni 38 / 31
INTERNAZIONALE: Julio Ricardo Cruz 31 / 15
JUVENTUS: David Trezeguet 32 / 23
LAZIO ROMA: Tommaso Rocchi 37 / 16
LECCE: Mirko Vucinic 34 / 9
LIVORNO: Cristiano Lucarelli 36 / 19
MESSINA: Arturo Di Napoli 36 / 13
AC MILAN: Andriy Shevchenko 28 / 19
PALERMO: Andrea Caracciolo 35 / 9
PARMA: Fabio Simplicio 37 / 11
REGGINA: Nicola Amoruso 29 / 11
AS ROMA: Francesco Totti 24 / 15
SAMPDORIA: Francesco Flachi 31 / 11
SIENA: Erjon Bogdani 34 / 11 & Enrico Chiesa 38 / 11
TREVISO: Marco Borriello 19 / 5 & Reginaldo 30 / 5
UDINESE: Antonio Di Natale 34 / 9
Aantal inzetten / goals (voetbal)Nederlanders:
quote:
Maxwell (Empoli) 0 / 0
Bogdan Lobont (Fiorentina) 17 / 0
Julio Ricardo Cruz (Internazionale) 31 / 15
Andy van der Meyde (Internazionale) 0 / 0
Zlatan Ibrahimovic (Juventus) 35 / 7
Karim Saïdi (Lecce) 9 / 0
Zeljko Kalac (AC Milan) 1 / 0
Clarence Seedorf (AC Milan) 36 / 4
Jaap Stam (AC Milan) 25 / 1
Johann Vogel (AC Milan) 14 / 0
Cristian Chivu (AS Roma) 27 / 2
En om de zwaarte van de Serie A nog eens aan te geven:
quote:
SPELERS DIE IN ALLE DUELS IN ACTIE KWAMEN (6):
Enrico Chiesa (Siena), Ferdinando Coppola (Ascoli), Mauro Esposito (Cagliari), Stefano Fiore (Fiorentina), Rodrigo Taddei (AS Roma), Luca Toni (Fiorentina)
Wie interesse heeft in de stats van de Serie A, dus uitslagen, aantal gespeelde duels en gemaakte goals per speler per club, eindstand, topscorerslijst etc kan me mailen.
www.thuisuiteten.nl
pi_38048194
Respect voor die oude Chiesa, de sleet zit er nog bepaald niet op. Verder wordt er lustig op los gescoord in de Serie A.
That's all folks!
pi_38048203
Best een matig seizoen voor Zlatan persoonlijk. Of was het vorige seizoen een uitschieter van Ibrahimovic?
  zondag 21 mei 2006 @ 16:15:34 #224
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38048280
Dat is de vraag. Bij Ajax liep hij in zijn beste jaren ongeveer 1 op 2, vorig jaar bij Juve ook. Nu dus duidelijk niet.

Vogel speelt 14 duels, precies zijn geliefde getal.
www.thuisuiteten.nl
pi_38049704
Ternana zojuist als 3e club gedegradeerd uit de Serie B, laatste degradant wordt zeer waarschijnlijk Avellino - kunnen eigenlijk niet meer ontsnappen,

Catania en Torino allebei gewonnen (Torino met 10 man bij het voor play-offs strijdende Brescia, zeer knap) dus de beslissing wie er direct met Atalanta meegaat naar de Serie A valt op de laatste speeldag.

Voor de play-offs een hele, hele belangrijke zege van Arezzo op Cesena.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')