Alles lijkt bovenin dus al beslist..quote:Op zondag 14 mei 2006 15:24 schreef venomsnake het volgende:
1-0 juve
Tsja, als het zo simpel was... Vermoed dat er nog wel een staartje aan zal zitten.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:53 schreef venomsnake het volgende:
0-2 juve. Del Piero
En de wedstrijd is afgelopen.![]()
Juve Kampioen.
Ik zou niet te vroeg juichen. Kan net zo goed de kant opgaan van Genoa (Serie C1) als bewezen wordt dat ze de laatste wedstrijden van vorig seizoen gekocht hebben.quote:
Dat is wat ik eronder schrijf. Almeno speriamo = laten we het tenminste hopen..quote:Op zondag 14 mei 2006 17:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen. Kan net zo goed de kant opgaan van Genoa (Serie C1) als bewezen wordt dat ze de laatste wedstrijden van vorig seizoen gekocht hebben.
Ik zie dat best gebeurenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:24 schreef PirE het volgende:
Ik zou niet te vroeg juichen. Kan net zo goed de kant opgaan van Genoa (Serie C1) als bewezen wordt dat ze de laatste wedstrijden van vorig seizoen gekocht hebben.
Ik spreek geen Italiaans, maar daar was je vast al achterquote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef Afunados het volgende:
[..]
Dat is wat ik eronder schrijf. Almeno speriamo = laten we het tenminste hopen..
Nou ja, de kans dat Juve terug wordt gezet is meer dan groot hoor. Teveel bewijs.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
0,0%
Ik dank dat de bond het gewoon niet kan maken.. tenzij de clubs zich dan samenspannen tegen Juve, Milan etc
Ik ben benieuwd ja.. Denk niet dat spelers een clausule hebben waarin staat dat ze bij degradatie weg mogen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen ze meteen de boel daar moeten verkopen
Wat nou 0,0%. Volgens mij heb je niet helemaal door wat er gaande is.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
0,0%
Ik dank dat de bond het gewoon niet kan maken.. tenzij de clubs zich dan samenspannen tegen Juve, Milan etc
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
0,0%
6e MONTANA, 6e!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
Sterk einde van Lazio, uiteindelijk nog met acht punten voorsprong geëindigd op de zevende plaats.![]()
Gehuurdquote:Op maandag 15 mei 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Ah, hadden ze daar nou een 50 % eigendom op of was ie gehuurd?
Dit topic is daarvoor erg geschikt: Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 8quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:43 schreef BramKVO het volgende:
Ga later missch wel nog wat foto's posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |