abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37732715
Op zich goeie spelers voor Lazio, alleen mbt Di Canio spelen president en trainer natuurlijk Russisch roulette.

Ik zag trouwens Dylan Dog z'n vrouw nog op de tribune zitten, afgelopen zondag:

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_37732795
Maaruh, dit schandaal breidt zich echt enorm rap uit, net een olievlak, het wordt [i]alweer[/b] een lange hete zomer wat dat betreft, want het gaat nog geeneens over de licenties, financiele praktijken etc. dat moet allemaal nog komen....

Op de Italiaanse TV gisteren probeerden ze het een beetje te temperen, door ook naar andere landen met schandalen te verwijzen (Duitsland, Belgie, Engeland), maar de vrees is toch ook dat dit serieus schade toebrengt aan de Italiaanse kandidatuur voor de EK organisatie in 2012.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:31:11 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37733073
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Op zich goeie spelers voor Lazio, alleen mbt Di Canio spelen president en trainer natuurlijk Russisch roulette.
Nu hoop ik dat Lazio nog een paar van de volgende spelers haalt: Christian Terlizzi (Palermo), Max Tonetto (Sampdoria), Giampiero Pinzi (Udinese), Nicola Legrottaglie (Siena), Francesco Tavano (Empoli), Andrea Caracciolo (Palermo) en Francesco Flachi (Sampdoria). Daarbij zal men moeten trachten om Goran Pandev volledig over te nemen en Paolo di Canio moet men een nieuw contract aanbieden, anders speelt Claudio Lotito letterlijk met zijn leven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37736222
quote:
Lazio return for Nesta, says agent

Milan defender Alessandro Nesta will end his career at hometown club Lazio, his agent has confidently predicted.

The Italian international stopper was considered as a Lazio symbol after graduating through the youth ranks and winning the Scudetto with the side in 2000.

He was tipped to be a one-club man before the outfit’s severe financial difficulties saw him leave the capital for Milan in August 2002.

But Vincenzo Morabito has revealed that Nesta could one day return to the club which is unquestionably in his heart.

“Nesta’s proposed reunion with Lazio is more than a hope,” Morabito told Italian radio station Radio Incontro.

“I’m convinced that in two years, or possibly even at the end of next season, that this move could happen.

“It would allow Nesta to end his playing days in Rome and allow Lazio to aim for some bigger objectives.”

It’s unclear how some sections of the Biancocelesti public will react to the possibility of a Nesta comeback.

Although he remains one of Italy’s top defenders, he has been jeered on his return to the Olimpico with the Rossoneri.

En voor vanavond:
quote:
Coppa: Totti to start on bench

Roma star Francesco Totti is unlikely to start in tonight’s Coppa Italia Final second leg against Inter.

The Italy hero hasn’t played for the Giallorossi since he fractured his ankle at the end of February, but he will start on the bench this evening.

The capital outfit, who were held to a 1-1 draw in Rome during the first leg, are likely to have teenage striker Stefano Okaka in attack.

Daniele De Rossi should also feature despite struggling with a fever this week, while Cesare Bovo is tipped to start in defence.

Inter are likely to respond with a standard 4-4-2 in which Julio Cruz will partner Adriano in attack as they look to retain the Coppa Italia.

Probable line-ups:

Inter: Julio Cesar; J Zanetti, Materazzi, Samuel, Favalli; Figo, Pizarro, Cambiasso, Stankovic; Adriano, Cruz

Roma: Doni; Panucci, Bovo, Chivu, Cufre; De Rossi, Dacourt; Tommasi, Rosi, Mancini; Okaka

Ref: Messina
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:41:38 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37736667
Alessandro Nesta mag van mij komende zomer al komen en wat betreft de (vermoedelijke) opstellingen van vanavond hoop ik dat Marco Materazzi er nog instaat, wanneer Francesco Totti invalt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37736700
Hup Roma (voor een keertje)
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37739267
Overigens wel gaaf dat Goran Slavkovski mocht debuteren voor Inter vorig weekeinde. De jongste debutant in de Inter-historie is hij nog net niet, maar wel de jongst debuterende buitenlander met zijn 17 jaar en één maand.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:26:35 #108
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_37744249
Hopla:
quote:
Juventus - Everybody out

The entire Juventus Board of Directors has resigned amid the Luciano Moggi telephone transcript scandal, causing an earthquake within the club.

“The Juventus Board of Directors has handed its resignation to the shareholders and called a meeting for June 29, 2006,” read the official statement this evening.

There were rumours that Moggi would offer to quit following the days of newspaper allegations and police investigations into his relationship with refereeing designator Pierluigi Pairetto, as transcripts of alleged telephone conversations were made public.

Yet this has been a cataclysmic shift in the club structure and one that effectively ends an era at the Delle Alpi.

The so-called Triade of director general Moggi, President Roberto Bettega and administrator Antonio Giraudo had been the architects of a Juventus success story over the past decade.

There were doubts over two members of this trio, but it had been thought that Giraudo would stay on, as he owns 3.6 per cent of the club’s shares.

The Bianconeri will completely restructure the side for next season and this could also include Coach Fabio Capello, who has been strongly linked with Inter.

Op de beurs is het aandeel in een paar dagen tijd ook al keihard gedaald
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_37746611
1-0 inter, na een wereldkool van cambiasso in de finale tegen Roma
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_37748197
2-0 inmiddels door Cruz .
Als-ie zo blijft spelen kan de bondscoach toch niet meer om 'm heen..
pi_37748262
Ik ben nooit gecharmeerd v an hem geweest, maar Cruz laat zien dat hij beter is dan Adriano.
pi_37748443
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
Alessandro Nesta mag van mij komende zomer al komen en wat betreft de (vermoedelijke) opstellingen van vanavond hoop ik dat Marco Materazzi er nog instaat, wanneer Francesco Totti invalt.
Zometeen Materazzi VS Totti
Dus je krijgt je zin.
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:40:36 #113
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37749323
Milan mag zondag met dezelfde cijfers winnen

Zelf ga ik uiteindelijk niet, vluchten te duur. Wordt dus radio luisteren en nagels bijten..
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:04:44 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37749473
Julio Ricardo Cruz speelde zeer goed, schitterend voorbereidend werk ook bij de 3-0 (die schwalbe) en een spelvreugde dat hij uitstraalt, achteraf blijkt hij gewoon (net als Henrik Larsson) één van de beste spitsen die Feyenoord ooit heeft gehad. Toch vreemd dat Internazionale al jaren niet meer meespeelt voor de scudetto, want ze bezitten veel kwaliteit. Mocht Fabio Cannavaro bij Internazionale gebleven zijn, dan was de balans nóg beter geweest en had de clubs waarschijnlijk wat langer meegestreden om de eerste plaats. De 1-0 was overigens van grote schoonheid, heerlijke treffer!
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:35:51 #115
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_37749799
Was en strakke volley ja. Die Inter fans waren wel erg stilletjes, zeker nog uit protest ivm die stadionverboden van die fans n.a.v. Messina uit. De Roma fans hadden iig genoeg vuurwerk mee

Zege van Inter was terecht, Roma heeft nooit in de wedstrijd gezeten. Vond de goal van Cruz erg goed, de beweging om Doni heen was perfect, want op het moment dat Cufre eigenlijk de sliding had moeten inzetten, moest ie ook over Doni heen, wat Cruz precies genoeg tijd gaf makkelijk binnen te schuiven.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_37751986
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Julio Ricardo Cruz speelde zeer goed, schitterend voorbereidend werk ook bij de 3-0 (die schwalbe) en een spelvreugde dat hij uitstraalt, achteraf blijkt hij gewoon (net als Henrik Larsson) één van de beste spitsen die Feyenoord ooit heeft gehad. Toch vreemd dat Internazionale al jaren niet meer meespeelt voor de scudetto, want ze bezitten veel kwaliteit. Mocht Fabio Cannavaro bij Internazionale gebleven zijn, dan was de balans nóg beter geweest en had de clubs waarschijnlijk wat langer meegestreden om de eerste plaats. De 1-0 was overigens van grote schoonheid, heerlijke treffer!
Cruz is inderdaad goed bezig !

Met namen als Cordoba, Samuel en Materazzi maakt het niet veel uit wie er achterin staat.
Inter is de laatste jaren nooit een echt team geweest.
Maar sinds Fachetti aan het roer staat gaat het de goede kant op !
Mancini maakt er ook meer een team van nu.

Het enigste wat nodig is is een goede linksback, maar die komt eraan met Maxwell ( Favelli is nu te oud en die speelde ook niet altijd )
En een goede nummer 10 voor de spitsen ( Ballack hopelijk, want Veron gaat weg )
En dan nog een spits die er 25 tot 30 weet in te schieten. ( Of Adriano moet volgend jaar sterk draaien )

Nu 3de prijs in 2 jaar.
Ik hoop dat we er 4 van kunnen maken door de Supercoppa te winnen tegen Juve ( vorig jaar 0-1 voor Inter )
pi_37754471
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 07:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nu 3de prijs in 2 jaar.
Ik hoop dat we er 4 van kunnen maken door de Supercoppa te winnen tegen Juve ( vorig jaar 0-1 voor Inter )
wat ben jij overdreven positief zeg. Voor de inter-tifosi is de Coppa en Supercup maar een troostprijs hoor. Ze hebben andermaal id Serie A geen potten gebroken en id CL was het ook al een ontgoocheling. Bij Inter heerst opnieuw het gevoel van een gefaald seizoen.
Milan & Juve liggen heus niet wakker vd Coppa (leuk als je hem wint dat wel) maar strijden voor de Scudetto en CL. Dat is ook te zien ad toeschouwersaantallen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:31:38 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37756247
Allemaal criminelen, daar bij Juventus:
quote:
Michele Padovano zit in een lastig parket. De ex-speler van Napels en Juventus is woensdag gearresteerd wegens drugshandel. Padovano (39) speelde in 1998 twee interlands voor Italië. De aanvaller trok na zijn Juve-periode (1997) naar Crystal Palace en Metz. In 1999 stopte Padovano met topvoetbal.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:44:37 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37761337
quote:
Ook Milan onder verdenking

De Italiaanse politie onderzoekt de betrokkenheid van AC Milan, Lazio, Juventus en Fiorentina bij het manipuleren van wedstrijden. De openbare aanklager in Napels zegt dat naast de Serie A-clubs ook 41 individuen worden verdacht, waaronder scheidsrechters, officials van de Italiaanse voetbalbond en een journalist.

Het schandaal begon bij Luciano Moggi. De algemeen directeur van Juventus zou de keuze van scheidsrechters hebben beïnvloed. Vervolgens kwamen andere verdachten boven water, die betrokken zouden zijn bij het manipuleren van negentien Serie A-wedstrijden en één Serie B-duel.
Weer terug naar de Serie B!

Zullen er ook Chinezen bij betrokken zijn?
pi_37763322
België, Duitsland, Oostenrijk, Griekenland, Finland en nu Italië: who's next?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:11:05 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_37765994
quote:
Zeker 18 Serie A-duels verdacht

Het omkoopschandaal in Italië breidt zich als een
olievlek uit. De openbaar aanklager in Napels maakte op
vrijdag bekend dat vorig seizoen bij minstens achttien
wedstrijden in de Serie A de uitslag is gemanipuleerd. De
clubs Juventus, AC Milan, Lazio Roma en Fiorentina
staan onder verdenking en inmiddels zijn al 41 personen
(spelers, arbiters, officials en journalisten) in het justitieel
onderzoek opgenomen. De beschuldigingen luiden
corruptie en sportieve fraude. Onder anderen
Juventus-keeper Gianluigi Buffon en toparbiter Massimo
de Santis worden in de zaak genoemd. Het bestuur van
Juventus is inmiddels opgestapt.

Teletekst
Wat zou Buffon op zijn kerfstok hebben
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:11:56 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37766016
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:11 schreef APK het volgende:

[..]

Wat zou Buffon op zijn kerfstok hebben
Dat 'ie zich expres blesseerde aan het begin van 't seizoen

Of alleen deed alsof?
pi_37766172
Sinds Buffon terug is, verliest Juve wel veel punten. En laatst simuleerde hij in de warming-up een blessure.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37766719
Buffon zou gegokt hebben op eigen wedstrijden, ook Maresca (Sevilla) zou dat gedaan hebben.
pi_37766732
Ze deugen niet, die Italianen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')