Had nooit verwacht dat deze donkere Romanista het zolang (vijf seizoenen) bij Lazio zou volhouden.quote:
quote:Ecco chi resta, chi parte e le trattative per la B
Confermata gran parte della rosa e i giovani inseriti quest'anno. In forte dubbio Cupi, Giubilato, Briotti, Lacrimini, Gatti, Giglio, Montesanto e Grieco. Via Fontana. All'interno tutte le trattative, solo questione di tempo per Bucchi e P.Cannavaro
CONFERMATI
Iezzo
Gianello
Virgili
Grava
Maldonado
Romito
Nigro
Savini
Amodio
Bogliacino
Capparella
Montervino
Trotta
Calaiò
Pià
Sosa
Vitale
IN DUBBIO
Cupi
Giubilato
Briotti
Lacrimini
Fontana (non rinnoverà il contratto)
Gatti (ritorna dal prestito Cremonese)
Montesanto
Grieco
Giglio (ritorna da prestito San Marino)
TRATTATIVE
Bucchi (Modena)
Paolo Cannavaro (Parma)
Vitiello (Vicenza)
Lodi (Empoli)
Brienza (Palermo)
Ferreira Pinto (Cesena)
Cribari (Lazio, proprietà Udinese)
Pazienza (Udinese)
Masiello (Palermo)
Bogdani (Siena)
Parisi (Messina)
Codrea (Palermo)
Terlizzi (Palermo)
De Rosa (Reggina)
Matteini (Pescara)
Carrus (Bari, proprietà Fiorentina)
Een vertrek naar Real Madrid bedoel je denk ik of nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef DIGGER het volgende:
- Adriano heeft aangegeven zich niet happy te voelen in Milaan en het lijkt er derhalve op dat hij vertrekken gaat, te meer kijkende naar de (terechte) kritieken afeglopen half jaar daar z'n vorm vreselijk was en zelfs Cruz als reserve speler topsoorder bij Inter werd. Het lijkt derhalve een kwestie van tijd tot hij zijn vertrek kenbaar maakt. Meest waarschijnlijk: Adriano trekt naar Inter. Eventeel keert in dezelfde deal Ronaldo terug, plus cash danwel nog een speler voor Inter.
Rui Costa speelde toch vrij behoorlijk bij Milan maar werd gebarreerd door Kaka toen die arriveerde.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik verwijt Viola niks, maar Rui heeft natuurlijk geen zak meer laten zien.
Sorry Real uiteraard ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een vertrek naar Real Madrid bedoel je denk ik of niet
is volgens mij correct Nederlands hoor ... Iemand barreren, iemand in de weg staan : Kaka barreert Rui Costa : Kaka neemt dus Costa z'n plaats in.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is Gebarreerd in het Nederlands?
Aardig lijstje, die onderhandelingen. Maar dat is toch alleen maar als ze naar A mogen, vermoed ik?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:03 schreef DIGGER het volgende:
Stand van zaken bij mijn cluppie:
Dan ff de stand van zaken:
Volgende lijstje behelst respectievelijk de spelers die blijven, de spelers die waarschijnlijk vertrekken en de spelers met wie onderhandeld wordt over hun komst naar Napoli:
[..]
Het staat in Van Dale ja, maar ik geloof niet dat er in NL iemand is die het gebruikt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
is volgens mij correct Nederlands hoor ... Iemand barreren, iemand in de weg staan : Kaka barreert Rui Costa : Kaka neemt dus Costa z'n plaats in.![]()
Finche vedrai sventolar questa bandiera....quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Had nooit verwacht dat deze donkere Romanista het zolang (vijf seizoenen) bij Lazio zou volhouden.
in belgie wordt het wel soms gebruiktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het staat in Van Dale ja, maar ik geloof niet dat er in NL iemand is die het gebruikt.
he gatver, when did that happen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:08 schreef BramKVO het volgende:
[..]
in belgie wordt het wel soms gebruikt![]()
Sheva naar Chelsea dusGrazie & Arrivederci Sheva !!!!
Gaat hard.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:31 schreef DeVinger het volgende:
Kezman is dus als rond voor 5 miljoen
Net als Lanzaat (volgens radio Langs de Lijn)
Hij zal moeten vechten voor een basisplaats met Donadel, Brocchi, Liverani, Pazienza.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Landzaat voor Fiorentina... Waar moet die gaan spelen dan, zeker als Diana komt?
Nog niemand, maar er zal wel getrokken worden aan bijvoorbeeld Pasqual en Toni. Verder zal Bojinov misschien (op huurbasis) vertrekken, en is het onzeker of Brocchi blijft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:36 schreef DeVinger het volgende:
Maar wie gaan er weg dan?
Want ze blijven maar kopen lijkt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |