abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38079330
Nieuws/geruchten:

- Cristiano Zanetti verhuist van Inter naar Juve, was einde contract.
- Buffon zou op het punt staan bij Milan te tekenen, het huidige onderzoek naar Juve zou die gang ook versterken.
- Play offs Serie C1A zijn met een week uitgesteld ivm een sanctie uitspraak tegen Teramo. De club kreeg 4 punten aftrek en daardoor is het speelschame van de play-offs aangepast, Genoa speelt nu tegen Salernitana hierdoor (zullen wel veel Napoli fans op afkomen ook).
- Mancini wil Mancini (klinkt leuk). Mancini is sowieso een gewilde speler, hoop alleen niet dat ie bij Roma weg gaat.
- Franco Baldini heeft geweigerd om Moggi op te volgen bij Juve. Gelukkig geen hereniging van hem met Capello bij Juve, na hun tijd samen bij Roma.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38079697
Overigens opmerkelijk dat ik Montana nog niet gehoord heb over Di Canio zijn schoenen vorige week zondag
pi_38081079
Jammer als Zanetti weg zou gaan.

Maar naar Juve
pi_38095588
Dat was enkele weken geleden toch al rond zelfs?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 22 mei 2006 @ 19:51:20 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38096108
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Overigens opmerkelijk dat ik Montana nog niet gehoord heb over Di Canio zijn schoenen vorige week zondag
Vond je het geen mooie schoenen dan? Wat een clubliefde, jammer dat Claudio Lotito blijkbaar zo van Russian Roulette houdt, want die contractverlenging moet hij niet tegenhouden. De bewuste schoenen:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38096198
Dat is het mooie tussen AS Roma en Lazio, die 2 clubiconen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_38097551
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vond je het geen mooie schoenen dan?
Ik vond ze schitterend, en ook hoe hij later de Curva Nord insprong. Ik bedoel, ik heb een hekel aan Lazio, maar zoals de irriducibili een vuist maken tegen hun president de dingen doet die ze niet zint, vind ik mooi, evenals Di Canio en z'n liefde voor de club en fans.

Dat soort dingen kan ik wel los zien van of ik een club wel of niet mag.

Salernitana en Avellino hebben bijvoorbeeld ook echt een ontzettend fanatiek, goeie Curva, maar het zijn wel kut clubs
  maandag 22 mei 2006 @ 20:43:12 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38098050
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:33 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik vond ze schitterend, en ook hoe hij later de Curva Nord insprong.
Dat filmpje plaatste ik eerder al in: [Centraal] Paolo di Canio, held van Lazio (Deel II)
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38099260
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Dat was enkele weken geleden toch al rond zelfs?
Nou hij wordt al 2 jaar gelinkt aan Juve.
  maandag 22 mei 2006 @ 21:31:16 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38100285
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nog een mooie quote voor jou uit het AFC Ajax-topic op het gerucht (uit La Nazione) dat Fiorentina KJH wil hebben in ruil voor Valeri Bojinov plus een transfersom:
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Al komen ze met Luca Toni aanzetten, dan nog kunnen ze de tering krijgen.
  maandag 22 mei 2006 @ 21:36:57 #236
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_38100602
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nog een mooie quote voor jou uit het AFC Ajax-topic op het gerucht (uit La Nazione) dat Fiorentina KJH wil hebben in ruil voor Valeri Bojinov plus een transfersom:
[..]
Whehehehe...

Luca wil niet naar Ajax: Luca is voor PSV!

Dat moet toch haast wel?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_38100680
Luca is katholiek dus dat moet haast wel
  maandag 22 mei 2006 @ 21:42:21 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38100934
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Whehehehe...

Luca wil niet naar Ajax: Luca is voor PSV!

Dat moet toch haast wel?
Maakt niet zoveel uit, als Luca Toni besluit Fiorentina te verlaten, zal dat voor een Chelsea of Barça zijn.
pi_38111411
Maar Toni heeft gisteren wel duidelijk aangegeven dat er nog onenigheden zijn in de nieuwe contract besprekingen, dat ze duidelijk nog niet op 1 lijn zitten en dat er 2 gelijkgestemde partijen nodig zijn voor een goed huwelijk.

Dus ja....ik zie dit meer als de druk een beetje opvoeren, waarschijnlijk ivm contracttermijn/salaris om uit het vuur te slepen wat ie wil, maar je weet nooit waar het uiteindelijk toe kan leiden.
pi_38128394
Rui Costa waarschijnlijk terug naar Benfica
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:13:24 #241
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_38128942
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Rui Costa waarschijnlijk terug naar Benfica

Bij Viola de held, maar knakenboer koos voor het geld (en de panchina) bij Milan. Ciao!
Wat een vrouw!
spits!
pi_38128975
Rui Costa was toch juist degene die salaris weigerde toen hij geblesseerd was?
pi_38129211
Volgens mij was dat Redondo bij Milan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_38129426
ohja...
pi_38140782
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bij Viola de held, maar knakenboer koos voor het geld (en de panchina) bij Milan. Ciao!
Ja maar dat was toen Fiorentina ten dode was opgeschreven, en als dan Milan komt en 40 miljoen Euro wil spenderen, dan zou ik als Fiorentina ook zeggen "Met welke kleur strik wil je hem hebben".
pi_38141016
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:14 schreef MaxPower het volgende:
Rui Costa was toch juist degene die salaris weigerde toen hij geblesseerd was?
Dan verwar je hem met, inderdaad, Redondo bij Milan of Tommasi bij Roma. De laatste verdiende tijdens zijn blessure, op eigen aangeven, slechts 1500 Euro per maand (wat wel direct weer werd rechtgezet toen hij weer fit was). Alleen daarom al is Tommasi echt een held in Roma en na Totti absoluut de meest populaire speler van de Curva Sud
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:30:11 #247
66130 Erasmusch
easy easy
pi_38141326
Had Ono een voorbeeld aan mogen nemen...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:33:34 #248
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_38141538
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ja maar dat was toen Fiorentina ten dode was opgeschreven, en als dan Milan komt en 40 miljoen Euro wil spenderen, dan zou ik als Fiorentina ook zeggen "Met welke kleur strik wil je hem hebben".
Ik verwijt Viola niks, maar Rui heeft natuurlijk geen zak meer laten zien.
Wat een vrouw!
spits!
pi_38141663
Dan nog even over het schandaal:

Francesco Saverio Borrelli is aangetreden als hoofd van de strafcommissie van de FIGC (voetbalbond). Hij is bekend van de operatie 'Schone handen"van een kleine 15 jaar terug in de Italiaanse politiek. Logisch dus dat hij nu de operatie "Schone schoenen" moet gaan vormgeven in het Calcio.

Ondertussen is aangegeven dat de 1e vonnissen in het schandaal begin Juli verwacht worden (als ze slim zijn doen ze dat trouwens niet zolang Italie nog in het WK zit), maar uiteraard zullen daarna nog vele beroepen volgen. Risico is dus zeer aanwezig dat de competitie, voor zowel de Serie A als Serie B hierom uitgesteld zal moeten gaan worden. Of op z'n minst wedstrijden van Juve en de club die de plek van Juve in zou moeten nemen, als het aleen bij Juve zou blijven dat zou moeten degraderen - als dat tenminste zal gebeuren, een fkse puntenaftrek is ook mogelijk.

Over 'de club die de plek van Juve zou moeten innemen' gesproken, er is een kans dat dat Napoli is, die dan net als Fiorentina destijds van de Serie C2 direct de sprong naar de Serie B, nu de sprong van de Serie C1 winnaar naar de Serie A zou maken, maar goed, eerst zien, dan geloven.
Het is in elk geval naar de recente geschiedenis kijkend niet onmogelijk en bovendien wou men met dit soort zaken (ook de financiele ellende) meer gaan kijken naar de traditie en aanhang van de clubs.

Dan nog een nieuw iets: Vandaag in de media verhalen over de begrotingen van Lazio en Roma. Hiermee zou van alles mis zijn, er zouden te hoge/fictieve bedragen/saldi opgevoerd worden waardoor het lijkt alsof de clubs er financieel beter (minder slecht) voor zouden staan dan in werkelijkheid het geval zou zijn. Kortom, ook hier dreigen weer sancties van puntenaftrek tot degradatie als dit allemaal inderdaad zo blijkt te zijn en nog maar eens gezegd: Het spel rond de financieen en de begrotingen moet nog beginnen.

Hoe bedoel je "het wordt weer een hete zomer in Italie" voor de voetbalclubs.......
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:15:18 #250
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38159258
Officieel: Liverani naar Fiorentina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')