@ onderste, hoe spreek je het anders uit als een n00b ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kak. Zat ik dus echt fout met die oregano ? Bah.
* AudreyHepburn geeft haar moeder de schuld.
Maar het klinkt zo onlogisch met die AAAA..
Had er verder nog eentje. Mensen die ietielieaans zeggen ipv italiaans.
raggggelquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:04 schreef AffenStrudel het volgende:
Het is erg ja, mijn niet-" vreemde talen" sprekende opa sprak altijd van een ren-uilt in plaats van een renault.
Maar ook rachel en joey van friend als ragggggel en jooooi.
Andersom is erger: reetsjel ipv ra-chel (met g-klank), zoals men dat in het Nederlands pleegt te zeggen.quote:Maar ook rachel en joey van friend als ragggggel en jooooi .
zeuven zeg ik ook, als ik een telefoonnummer moet doorgeven waar ook een 9 in voorkomt.quote:
Ie-tal-jaans, zeg ik zelf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
@ onderste, hoe spreek je het anders uit als een n00b ?
Uhm, er staat toch ook gewoon Naik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:35 schreef VoreG het volgende:
Naik ipv Naikie (Nike dus..)
Al klinkt Naik veel beter.
Omdat er Nieke staat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Uhm, er staat toch ook gewoon Naik.Dus waarom zou je het anders uitspreken.
Nope. In Amerika is het ook naikiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar het is een Amerikaans merk dus dient het wel op z'n Engels te worden uitgesproken.
Alleen in Amerika is het Naikie, in Nederland is het gewoon Naikquote:
Ik zeg toch ook niet dat het goed klinkt, maar zo heet het merk gewoon. Ik zelf zeg ook gewoon naik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:07 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alleen in Amerika is het Naikie, in Nederland is het gewoon Naik![]()
Naikie air max, ben je wel helemaal goed bij je paasei?
Waar heb ik die regels om mijn Engels goed uit te kunnen spreken dan voor geleerd op de middelbareschool?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
Nope. In Amerika is het ook naikie
Omdat meneer wijsneus, het bedrijf Nike vernoemd is naar de Griekse Godin Nike.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waar heb ik die regels om mijn Engels goed uit te kunnen spreken dan voor geleerd op de middelbareschool?
Oftewel Nie-kéequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat meneer wijsneus, het bedrijf Nike vernoemd is naar de Griekse Godin Nike.
Aha, ik zie hetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:12 schreef VoreG het volgende:
Omdat meneer wijsneus, het bedrijf Nike vernoemd is naar de Griekse Godin Nike.
Dan zwaai ik je hierbij uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Of de mensen van magNEEtron en oreGAAno (ipv magneTRON en oREgano) even op een eigen eilandje voor de Afrikaanse kust gedumpt kunnen worden.
Ik vertaal dit als Gigabytequote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef Da.Rock het volgende:
ik ken iemand die serieus djigabait zegt.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |