Haha. Ik gaf mezelf vooraf toch al geen kans, dus heb ik mijn B ploeg maar laten opdraven. Achteraf gezien is 0-8 natuurlijk wel erg triest. Gelukkig kan ik in mijn Mickey Mouse 8ste div wel wat lijden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:47 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
0-8 verliezen is idd niet goed voor je zelfvertrouwen nee..
Nee hoor, want er zijn een aantal van mijn middenvelders trainees gestegen op het passen en had de meeste al op rederlijk og goed conditie staan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:55 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Misschien had je dat dan toch moeten doen![]()
Beetje laat, maar ja internet problemen, maar alsnog thnx voor de tip.. Ik heb mn ts nog niet op walking op clouds staat dus dan kan ik gewoon piccen en wel zien hoe het afloopt..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je TS al op walking op clouds staat valt het ook weer terug naar dit niveau na een pic. Zodra je dit hebt kan je het beste normal spelen, aangezien je nutteloos verzwakken ook beetje nutteloos is.
je TS zal naar verloop van tijd terug gaan naar 'basisniveau' ook als je niet PIC't. Als je MOTST dan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:24 schreef Daemon19 het volgende:
Kan je TS ook stijgen zonder pic? (woedend atm)
Dus bij de update van zondagochtend?
quote:ANP:Op de Veluwe bij Uddel woedt sinds zaterdagmiddag 13.30 uur een flinke brand.
Zitten inderdaad een stuk of 3 pittige teams in!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:52 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Haha. Ik gaf mezelf vooraf toch al geen kans, dus heb ik mijn B ploeg maar laten opdraven. Achteraf gezien is 0-8 natuurlijk wel erg triest. Gelukkig kan ik in mijn Mickey Mouse 8ste div wel wat lijden.Jouw league is qua sterkte toch wel ff wat anders
![]()
Altijd hetzelfde met die pyromaan! Laat hem zn scooter in de fik steken!quote:
true storyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:09 schreef MacMauser het volgende:
Die verdeling van die VIIIste klasses is sowieso niet eerlijk gegaan. Div VIII 1 t/m 1024 zijn veeel sterker dan 1025 t/m 2048.
quote:
Jezus!quote:
ja hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef komrad het volgende:
he VK![]()
alles goed
Zit nog steeds met mijn training te klooien
ikquote:
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging: formidabel (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Moet lukken toch? hij speelt maar met één CM en met beide vleugelspelers. . .quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (zeer hoog)
Ik vraag me serieus af waarom ik nog de moeite neemquote:Salim Sami Ogan (114697770) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak