Ik ook niet, maar het is wel een goeie beschrijving van hoe mijn dag eruit gaat zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
Daar heb ik geen bevrijdingsdag voor nodig
Het is aan ons om de economie draaiende te houden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
Waarom heet dit bevrijdingsdag als ik verdomme moet werken?
Vrijdag: checkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel een goeie beschrijving van hoe mijn dag eruit gaat zien..
Dat mag een ander ook eens doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is aan ons om de economie draaiende te houden.
Ik ga gewoon eerder weg en dan deelnemen aan de festiviteiten in mijn stad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrijdag: check
Bevrijdingsdag: no check
Vrijen: immer
Ook aan het werk vandaag?quote:
Dat kan ik niet. Ik ben denk ik de meest werkende arbeider in Nederland. Geen vakanties, teveel vrije dagen en geen kans om ze op te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eerder weg en dan deelnemen aan de festiviteiten in mijn stad..
Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Ik ben denk ik de meest werkende arbeider in Nederland. Geen vakanties, teveel vrije dagen en geen kans om ze op te maken.
Tóf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, vandaag is onze dienst dicht, dus ik heb een verplichte vrije dag![]()
Wrom nie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja best wel... Alleen heb ik geen zin om te feestvieren![]()
Ruilen dan, kan ik ook eens een dagje in de zon zitten. Dat kreng heeft de gewoonte weg te zijn op het moment dat ik thuis ben namelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja best wel... Alleen heb ik geen zin om te feestvieren![]()
Bij jou ook alweer?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ruilen dan, kan ik ook eens een dagje in de zon zitten. Dat kreng heeft de gewoonte weg te zijn op het moment dat ik thuis ben namelijk
Ja!quote:
Nee, vandaag blijft het mooi! Waarom? Omdat ik dat zeg!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja!
En vandaag ziet er naar uit dat het weer gaat gebeuren. Kutzon!
Hier is het al bewolktquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, vandaag blijft het mooi! Waarom? Omdat ik dat zeg!!!
Waar is hier?quote:
Hilversumquote:
Ah. Het zou aan die kant van NL ook pas later zonnig worden.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:45 schreef Misstique het volgende:
Puicke TT.
S'up?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Yo!
Herkenbaar sentiment op dit momentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh.
Waar?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Bizznitch het volgende:
Sex.
Graag.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Bizznitch het volgende:
Sex.
Wie, Talie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
Tss. Nu zegt ze niets meer hè?
Ja. Talie.quote:
Ze is een bitch.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:54 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Ze is een kind van weinig woorden.
Je houdt wel van d'r...quote:
Ja, mits threesome.quote:
Nou c. grijp je kans.quote:
Tot zo dan, hè.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:57 schreef ehqo het volgende:
Wat een weer. Ik ga kápót, KA POT. Gelukkig heb ik Leffe Blond.
Najá!quote:
Zwolle. Ongeveer.quote:
Ik ga naar Zwolle.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
Litso had ook wel mogen vertellen dat hij vandaag naar Zwolle gaat. Net zoals [vele anderen]..
Neen, thuis. Gister ook, wat een zaligheid.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:06 schreef Chowi het volgende:
Ben je op stage, trouwens, ehqo?
Vanavond pas.quote:
Dan is het toch niet zo'n wereldreis?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Neen, thuis. Gister ook, wat een zaligheid.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef ehqo het volgende:
Ik ga niet naar Zwolle trouwens.
Ik bedoelde het niet als respons op wat je daarvoor zei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Met globaal bedoelde ik meer op de manier waarop jij je locatie indiceerde.
Oh. Dan was er miscommunicatie in het spel. Maar ik ga toch niet naar Zwolle, dus dat doet er verder ook niet zoveel toe.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als respons op wat je daarvoor zei.
True.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh. Dan was er miscommunicatie in het spel. Maar ik ga toch niet naar Zwolle, dus dat doet er verder ook niet zoveel toe.
Van! De! Rabobank!quote:
Niet altijd.quote:
Tierbopic.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja gesloten door Yvonne ik moest naar bef![]()
Postsletje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef Chowi het volgende:
Quartettt.
Dat kan niehiet!!quote:
Was toch een goed topic?quote:
/schuift ordinary heineken opzijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:34 schreef renz0r het volgende:
Iemand een fris witbiertje in een ijskoud glas en citroentje?
Ga je nou alweer op me zitten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster biertje neemt op Tiek![]()
Gaarne.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:34 schreef renz0r het volgende:
Iemand een fris witbiertje in een ijskoud glas en citroentje?
Vriend luister is evenquote:
Heb je geen winkels in de buurt?quote:
Het is bier, verdomme!quote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,maar doe ik alleen bij mensen waar ik van
![]()
Wat een lieve man.quote:
Is goed, eventjes verband pakken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
Goddomme, pc, ga je mijn been nog verbinden?
*bloedt.quote:
Bloed.quote:
Insomaniac -> alcohol -> ketchup.quote:
Veel plezier.quote:
Is dat positief? Zo nee, hoe moet ik het dan noemen volgens haare chowiheid?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
Mensen die het woord "smoken" gebruiken.
"Pauperen". Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat positief? Zo nee, hoe moet ik het dan noemen volgens haare chowiheid?
Gebruik zo vaak synoniemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Pauperen". Nee hoor..
Noem het zoals je wil.
Yeah.quote:
Ik ook, van huis, naar de barbeque. Dat mocht wel eerder, maar dan was ik te vroeg.quote:
Ik zeg net.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Wie gaat er vanavond nog wat doen?
Ja, naast jij, dat wist ik al.quote:
Buiten zitten, muggen van je ledematen afmeppen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
Ik heb werkelijkwaar nog geen idee wat ik vanavond ga doen. Geen idee.
Dat is lekker ja, ik heb net kip kerrie op.quote:
Moet je me vanavond eens meemaken.quote:
Slik je ook pillen?quote:
Ik ook, maar nu kan ik iets de schuld geven.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel geil zijn zonder...
O, dat vind ik niet nodig... Gewoon lekker bij het volle verstand je verstand verliezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu kan ik iets de schuld geven..
Whehehe naja, het gaat iig tof worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, dat vind ik niet nodig... Gewoon lekker bij het volle verstand je verstand verliezen![]()
Ik ben in een vredelievende bui.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nu weer aan te danken??
Chow
Val ik je ermee lastig dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat moet dan zo zijn, maar moet je dat gelijk dan op mij afreageren??
Nee, maar ik ben meer de sneue opmerkingen van je gewend, dus dit overviel me nogal!quote:
Sneue opmerkingen. Voorbeeld?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben meer de sneue opmerkingen van je gewend, dus dit overviel me nogal!
Ik.. was me er niet van bewust.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken. Let's kiss and make up
O. Excuus.quote:
Te nooit of te nimmer!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Pics!!111!!111!!!11111!!!
quote:
Ahuh.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:54 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Ze is een kind van weinig woorden.
Ahuh.quote:
Wie nietquote:
Tofquote:
Geil.quote:
Bah postgeil mannetjequote:
Ziek mannetje...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Pics!!111!!111!!!11111!!!
quote:
Een wonder, Chowi zei dat ze van me houdt!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:19 schreef Janetje het volgende:
Wat is hier gebeurd?
Daar deed ik het voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:50 schreef Litso het volgende:
Ik ben trots op je.
Verdomme, eindelijk eens iemand die het met me eens is. Ik ben zelfs al naar huis gegaan voor Spinvis begon.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik vond spinvis bagger, sorry
ik vond roosbeef leuk
Ik ook, maar hij was leuk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:15 schreef guitarist.nl het volgende:
idd roosbeef was erg leuk,
de toegift kende ik al
Als je het laatste zinnetje niet had gezegt zou ik niet weten wie je wasquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:15 schreef Teringjakkie het volgende:
Raaaaah, pols doet pijn.
Call of duty bij Dazzled is verslavend.
Daar weet ik nog een verhaaltje over, serieus.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
Hertenschijt.
Mooi vloekwoord. En als je heel boos bent: Hertenschijt met vlokken!quote:
Oh noez!quote:
Eindigde ik uiteindelijk tóch in Zwolle.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef ehqo het volgende:
Ik ga niet naar Zwolle trouwens.
Normaal zou ik je gelijk geven, ware het niet dat Kamér de Kameel keihard de pan uit heerst.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:45 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Kamelen zuigen, lama's zijn de bom.
Het gaat je niet verbazen dat dat een tijdlang rens z'n bijnaam voor me was he?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:50 schreef Litso het volgende:
Kamér? Doet me aan de Rode Khmer denken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_Khmer
Past wel bij je, vietnamese guerillastrijders.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat je niet verbazen dat dat een tijdlang rens z'n bijnaam voor me was he?.
Zwolle, zou ik ook eerst heen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
Puike kameel.
Nog wat leuks gezien in Zwolle ehqo?
Wel twee-eiig dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Rens en ik zijn een bij geboorte gescheiden tweeling.
Maar geen kermisbeer of wel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gele beer? GELE BEER?!
DAT IS M'N TROETELBEER, STOM WICHT!
M'n ma verhuisd en ik zou helpen spullen inpakken...quote:
Whehehehehequote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh ja, die andere zat nog in m'n tas.
[afbeelding]
Kijk btw 's hoe dat ratje heet.
Laidback Luke was er, dat was wel okee. Verder vooral bier.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
Puike kameel.
Nog wat leuks gezien in Zwolle ehqo?
moems heeft ook een kameel maar de mijne is toffer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:06 schreef Litso het volgende:
Jij een kameel en moemoe een rat. Hoe toepasselijk
Tis een gecastreerde rat want z'n staart is eraf gehaaldquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
![]()
![]()
Het is trouwens een beertje.
Oh, die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Laidback Luke was er, dat was wel okee. Verder vooral bier.
Er hingen twee lege literflessen aan mijn broekspijp. Wellicht heb je me rond zien lopen.quote:
Niet opgevallen. Ik was er ook pas 's avonds, ik weet niet tot hoe laat jij er was. Als ik het wist had ik je geroepen, "Litso! Liiiiiiitsooooooo!"quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Er hingen twee lege literflessen aan mijn broekspijp. Wellicht heb je me rond zien lopen.
En uiteraard was ik er met die line-up.
Ik vertrok om een uur of 10 alweer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet opgevallen. Ik was er ook pas 's avonds, ik weet niet tot hoe laat jij er was. Als ik het wist had ik je geroepen, "Litso! Liiiiiiitsooooooo!"
Toen was ik er al wel, ik zag geen lege flessen aan een broek bungelen. Aan de andere kant lette ik er ook niet op. Dus, mja. Enzo.quote:
Wat een vertier is het niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
Dat ook, een goede nacht gewenst, allen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:24 schreef Litso het volgende:
Moe.
And they were dancing and singing and movin' to the groovin',quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:29 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Precies.... daarom dus maar bier.
Vast taksi gehad en geen ritalin.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
And they were dancing and singing and movin' to the groovin',
Then just when it hit me somebody turned around and shouted
Play that funky music white boy,
Play that funky music it right,
Lay down the boogie
And play that funky music till ya die.
*danst door de kamer.
Geeneens Taksi, was het maar waarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:34 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Vast taksi gehad en geen ritalin.
Ik ben ook hersendood.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeneens Taksi, was het maar waar.
Ik zat morsdood achter m'n pc, tot ik dat nummer hoorde.
Had je iemand in het bijzonder in gedachten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:43 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Gezellig samen over iemand heen kwijlen?
Iedereen die tussenbeide komt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had je iemand in het bijzonder in gedachten?
Masseer je speekselklieren!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooralsnog zit half Nederland tussenbeide.
En daar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:03 schreef Litso het volgende:
Gezellig hier.
Mooi, van Leeuwarden tot Maastricht kan er gekwijlt worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
And they were dancing and singing and movin' to the groovin',
Then just when it hit me somebody turned around and shouted
Play that funky music it right,
Lay down the boogie
And play that funky music till ya die.
*danst door de kamer.
Ja verdommequote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
Yawn.
Have funquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef Janetje het volgende:
Zometeen naar een conferentie.. tof.
Eensch.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:31 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Wat een kuttopic, dit.
Heeft seks met de paashaas.quote:
OHNOES!!!!111quote:
Ch.quote:
Goed geslapen, dude?quote:
Ja, kwam wel wat moeilijk in slaap door spierpijn en ik lag te draaien in m'n bed, was een beetje onrustig.quote:
Misschien hebben ze iets in je bier gedaan, dat je moeilijk kon slapen! Maar, nee, maar, hm. Ik heb wel goed geslapen. Was wel om 6 uur al wakker, though.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, kwam wel wat moeilijk in slaap door spierpijn en ik lag te draaien in m'n bed, was een beetje onrustig.. Maar daarna heerlijk geslapen.
En jij dan, chick?.
Of ik heb misschien zelf iets genomen dat ik moeilijk kon slapen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien hebben ze iets in je bier gedaan, dat je moeilijk kon slapen! Maar, nee, maar, hm. Ik heb wel goed geslapen. Was wel om 6 uur al wakker, though.
Pics? Van het dansen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of ik heb misschien zelf iets genomen dat ik moeilijk kon slapen.. Maarja, moeilijk, na een kwartiertje lag ik wel te pitten, maar ik had wel spierpijn van het dansen en m'n kaken deden ook wel pijn.
.
Ze komen nog wel op de site van holywood music hall en die van planetzone. Weet niet of ik erop sta, ben samen met een vriend en 2 gasten die we totaal niet konden maar ons wel chill vonden op de foto gegaan.quote:
Zodra ze erop staan, wil ik ze zien, aight?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze komen nog wel op de site van holywood music hall en die van planetzone. Weet niet of ik erop sta, ben samen met een vriend en 2 gasten die we totaal niet konden maar ons wel chill vonden op de foto gegaan..
En ik ook!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zodra ze erop staan, wil ik ze zien, aight?
Als ik erop sta zal ik het laten zien, aight.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zodra ze erop staan, wil ik ze zien, aight?
Jij niet!quote:
Ja, ja, ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb ji weer het alleen-recht op pc'tje![]()
Fantast.quote:
Laat me ook eens genieten.quote:
Fap fap.quote:
Yea, go ahead.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie in je gezicht komt!
*sigh*. Ik heb me verdulle net gedoucht!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie in je gezicht komt!
Had je beter even kunnen wachtenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
*sigh*. Ik heb me verdulle net gedoucht!
Naja. Dan maar nóg een keer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had je beter even kunnen wachten
The human mouth is a disgusting place.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Anders vraag je toch even of ie je weer schoon likt??
Je gezicht is nu viezer!quote:
IJsklontjes in je decolleté!quote:
quote:
Nee, jíj!quote:
Ik heb geen decoletté.quote:
Wel als je je ellebogen heel dicht bij elkaar doet, misschien.quote:
Een hele kleine dan, niet ijsklonteerbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel als je je ellebogen heel dicht bij elkaar doet, misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |