Ik ook niet, maar het is wel een goeie beschrijving van hoe mijn dag eruit gaat zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
Daar heb ik geen bevrijdingsdag voor nodig
Het is aan ons om de economie draaiende te houden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
Waarom heet dit bevrijdingsdag als ik verdomme moet werken?
Vrijdag: checkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel een goeie beschrijving van hoe mijn dag eruit gaat zien..
Dat mag een ander ook eens doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is aan ons om de economie draaiende te houden.
Ik ga gewoon eerder weg en dan deelnemen aan de festiviteiten in mijn stad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrijdag: check
Bevrijdingsdag: no check
Vrijen: immer
Ook aan het werk vandaag?quote:
Dat kan ik niet. Ik ben denk ik de meest werkende arbeider in Nederland. Geen vakanties, teveel vrije dagen en geen kans om ze op te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eerder weg en dan deelnemen aan de festiviteiten in mijn stad..
Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Ik ben denk ik de meest werkende arbeider in Nederland. Geen vakanties, teveel vrije dagen en geen kans om ze op te maken.
Tóf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, vandaag is onze dienst dicht, dus ik heb een verplichte vrije dag![]()
Wrom nie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja best wel... Alleen heb ik geen zin om te feestvieren![]()
Ruilen dan, kan ik ook eens een dagje in de zon zitten. Dat kreng heeft de gewoonte weg te zijn op het moment dat ik thuis ben namelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja best wel... Alleen heb ik geen zin om te feestvieren![]()
Bij jou ook alweer?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ruilen dan, kan ik ook eens een dagje in de zon zitten. Dat kreng heeft de gewoonte weg te zijn op het moment dat ik thuis ben namelijk
Ja!quote:
Nee, vandaag blijft het mooi! Waarom? Omdat ik dat zeg!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja!
En vandaag ziet er naar uit dat het weer gaat gebeuren. Kutzon!
Hier is het al bewolktquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, vandaag blijft het mooi! Waarom? Omdat ik dat zeg!!!
Waar is hier?quote:
Hilversumquote:
Ah. Het zou aan die kant van NL ook pas later zonnig worden.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:45 schreef Misstique het volgende:
Puicke TT.
S'up?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Yo!
Herkenbaar sentiment op dit momentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh.
Waar?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Bizznitch het volgende:
Sex.
Graag.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Bizznitch het volgende:
Sex.
Wie, Talie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
Tss. Nu zegt ze niets meer hè?
Ja. Talie.quote:
Ze is een bitch.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:54 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Ze is een kind van weinig woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |