quote:
Ik werkt toch eigenlijk ook voor het rijk, maar ik moet gewoon vandaag..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ambtenaren![]()
en de rest van Nederland maar werken
Waarom dan pasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:04 schreef Esto het volgende:
Minimalisme, wat een verassing
Nog 4 daagjes en ik kan m'n nieuwe camera gebruikenDan ga ik er eens mee aan de slag
.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Pleeg een heftig delict.....vraag een reclasseringswerker! Dan heb ik twee vliegen in 1 klap. H master in een minimalistisch celletje en het bewijs dat je het niet tegen een dom blondje hebt. Ik maak namelijk gehakt van je![]()
![]()
Nu wordt het tijd om 2 tutholas van FOT door de modder te rollen..quote:
Owquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nu wordt het tijd om 2 tutholas van FOT door de modder te rollen..
Kleintje gedraag je![]()
Dan ga je echt door de modder gerold worden..quote:
Ik heb hem bijna uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
esto, heb je de gebruiksaanwijzing al uit van je nieuwe camera? Jij hebt de tijd gehad!
Van jou verwachten we dus gelijk topfoto's.
Als je de camera voor die tijd niet hebt mogen aanraken dan verdenk ik jou ervan er 1 in elkaar te hebben geknutseld om vast droog te oefenen
Haha, zal er eens over nadenken....van veel gehakt wordt een plaat niet minimalistisch he....maken we er een serie vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
Jemig... ik begin te beven enzo...
Ow nee wacht, dat levert kinky foto's op!
Mag dus gewoon doorgaan.
An... als je gehakt van hem maakt, mag ik dan een kilo? Ik bedoel... je vermaalt het in het groot, er is genoeg voor heel fot!
string string stringquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:21 schreef Offy het volgende:
Heren
Het volgende topic wordt gewoon Fotowedstrijd Mei Discussietopic hoor
Met enige vertraging is het Centrale Topic dan toch nog geopend
Dit vind ik al best een gave fotoquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een heel erg leuk idee gekregen, ik hoop dat ik het kan uitwerken zoals ik wil
Dat bepalen wij wel mevrouwtje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:21 schreef Offy het volgende:
Het volgende topic wordt gewoon Fotowedstrijd Mei Discussietopic hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |