AC doet het hemquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch. Snachts is het nou net niet lekker die warmte
Echte kou is dan ook wel heel lekker hoor, ook een stuk stillerquote:
mijn AC is erg stil gelukkig, is een hardstikke nieuw ding.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echte kou is dan ook wel heel lekker hoor, ook een stuk stiller
Ik zit met mijn neus in de boeken maar weer eensquote:
Dat scheelt wel dan ja. Wat is de gemiddelde temp waar je komt te zitten overdag? En snachts?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn AC is erg stil gelukkig, is een hardstikke nieuw ding.
Dat kan toch ook buiten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit met mijn neus in de boeken maar weer eens
Jij aan het genieten van de zon ?
Moet mijn huiswerk opgaven maken nu, en dat moet echt in word (vak engels). Straks nog javascript, kan ook al niet zonder pcquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook buiten?
Was, tis me nu wat warm in de volle zon. Dadelijk wel weer even terug.
Hoi indah.![]()
Pc mee naar buiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet mijn huiswerk opgaven maken nu, en dat moet echt in word (vak engels). Straks nog javascript, kan ook al niet zonder pc
Te warm, je moet nog wennen bedoel je
ZIt hier wel direct achter het open raam, komt zo nu en dan een lekker verkoelend windje naar binnen
Gaat hem toch niet worden pc mee naar buiten. T is ook wel goed zo. Over een week of 3 op vakantie, dan komt de zon en het buiten zijn wel weerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pc mee naar buiten.![]()
Ja ik moet wennen, tenminste in de volle zon zitten, doe ik eigenlijk nooit lang.![]()
En moet rekening houden met de hond, die ligt altijd naast me.
Ook niet goed dat in de volle zon,voor haar.
Zeker is het zo ook wel goed, raampje open, briesje, dat is wel lekker werken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat hem toch niet worden pc mee naar buiten. T is ook wel goed zo. Over een week of 3 op vakantie, dan komt de zon en het buiten zijn wel weer
Is ook niet echt goed voor je in de volle zon zitten, dus zo doe je het goed
Anders een parasol neerzetten ofzo? Kan je hond ook nog in de schaduw gaan liggen
Gelukkig wel, heb er ook echt zin in moet ik zeggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker is het zo ook wel goed, raampje open, briesje, dat is wel lekker werken.![]()
De vakantie komt dichterbij.![]()
De parasol kan ik zo open draaien, had ik alleen nog geen zin in.![]()
Ze ligt nu lekker binnen op de koele tegels,![]()
Waar ga je die week heen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, heb er ook echt zin in moet ik zeggen
2 weken vakantie, waarvan 1 echt weg
alleen jammer van dat tentamen de dag voor mijn vakantie
JIj nog plannen?
T kan binnen ook wel lekker zijn
En als jij nou naar buiten gaat, loopt ze dan meteen mee?
Leuk toch vliegen? Of ben je er bang voor?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar ga je die week heen?
wat kan er beter zijn dan een tentamen maken en de dag erna gelijk op vakantie![]()
Naar Turkije over een paar weken. Voor het eerst vliegen.![]()
Nouja in een groot vliegtuig.
Yep, als ik opsta is het ogen open en klaar om te lopenRennen is alleen in een gekke bui.
Weet ik niet, neuj, nog niet bang.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk toch vliegen? Of ben je er bang voor?
Turkije moet ook mooi zijn. En lekker weer meestal wel
Ik ga weer naar Luxemburg. Zoals ieder jaar wel minimaal 1 keer, echt mijn land
Dus jullie gaan samen een stuk rennen vanmiddag
Conditie opbouwen, dus beginnen met een blokje om het huis heen en zo verderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet, neuj, nog niet bang.
Kan me er niets bij voorstellen, ga er eigenlijk wel al vanuit dat ik
zenuwachtig ben als ik in moet stappen.![]()
Luxemburg is leukGaan we begin augustus een dagje heen.
Dacht het niet he, dan is ze kapot en kan ik haar tillen,
Ze is gewoon te oud, en wil niet meer zo ver omdat we Lady niet meer hebben,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Conditie opbouwen, dus beginnen met een blokje om het huis heen en zo verder
Ik heb in november voor het eerst gevolgen (en dan meteen naar Thailand). Vond het opzich wel oke, t is alleen zo saai
Een dagje naar luxemburg
Doe dat eens fatsoenlijk en ga een paar dagen
En ik gok van nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk dat er bier koud ligt als ik thuis kom dadelijk
sterker nog, ik heb er vanochtend een krat ingelegd, dus ik da bij thuiskomst de vuurkorf lekker hoog opstoken en dan gewoon buiten zitten.quote:
Vooruit dan maar, dan maar zo nu en dan een stuk wandelen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is gewoon te oud, en wil niet meer zo ver omdat we Lady niet meer hebben,![]()
Ik wil eigenlijk wel bij het raam, en dan een paar foto's maken![]()
Lijkt me echt leuk, saai ?? hoezo saai?
Het is met een harmonie dus niet op eigen kosten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |