Tja... Jeans met slippers is al een tijdje hip. Voorgaande jaren deden de sterren dit ook al namelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef JeroenV het volgende:
Maar het is een beetje de mode nu om slippers onder een spijkerbroek te dragen. Zie ik op school al vaker, en ook in het Mustard_Man makeover topic zie je het in veel plaatjes terug komen. Het is ook niet echt mijn ding denk ik.
Vrijwel alle slippers in dat topic zijn de slippers die ik hier gepost hebquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef JeroenV het volgende:
Maar het is een beetje de mode nu om slippers onder een spijkerbroek te dragen. Zie ik op school al vaker, en ook in het Mustard_Man makeover topic zie je het in veel plaatjes terug komen. Het is ook niet echt mijn ding denk ik.
ik heb ook alleen maar spijkerbroekenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef JeroenV het volgende:
Heb ze vandaag ff bekeken in de winkel, en vind ze heel gaaf en ze zitten ook super, alleen hebben ze maar 1 maat : 37 t/m 42 en aangezien ik 37 heb is de slipper dus een beetje te groot, echt raar hoor...!!quote:
Ik ben al heel lang op zoek naar dit merk slippersquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:48 schreef pierce het volgende:
Ik heb deze (tweede van rechts boven, ofwel in het wit dus)
[afbeelding]
Vorig jaar in Barcelona gekocht voor een paar euro's
Dat ziet er.. ehm.. gebruikt uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
Vooruit: alleen een foto van mijn lievelingsslippertjes!
[afbeelding]
Simpelweg geniaal. Van de week direct ff halen.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
Mijn laatste aanwinst:
[afbeelding]
Met als special feature, de flesopener in de zool:
[afbeelding]
Nou die simpele witte (brazil) ben ik al tegen gekomen , maar deze nog nietquote:
Ik ben zelf de trotse eigenaresse van 25 paar teenslippers (oké, ergens is het best ziekelijk, maar ze hebben bij de Zeeman altijd van die leuke voor 1 euro). In de winter voor in huis en in de zomer als vast schoeisel. Kleurtjes en printjes zijn leuk om ze te matchen met een outfit. Voor zover ik weet bedekken je voeten niet de complete slipperquote:Op zondag 14 mei 2006 14:10 schreef Maeghan het volgende:
Wat ik me afvraag he... Wat is het punt van motiefjes, kleurtjes en plaatjes op slippers? Je staat er toch op.
Nee, je ziet een klein gekleurd randje en een bandje over je voet. Als ik af en toe zie wat ze vragen voor slippers (ik zag ze bij Invito geloof ik voor 60 euroquote:Op zondag 14 mei 2006 14:25 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben zelf de trotse eigenaresse van 25 paar teenslippers (oké, ergens is het best ziekelijk, maar ze hebben bij de Zeeman altijd van die leuke voor 1 euro). In de winter voor in huis en in de zomer als vast schoeisel. Kleurtjes en printjes zijn leuk om ze te matchen met een outfit. Voor zover ik weet bedekken je voeten niet de complete slipper
60 euro voor een paar slippers ís ook belachelijk. Zou ik er ook nooit voor betalen aangezien ze vrij snel slijten bij mij. Daarom heb ik er ook zoveel, dan spreid ik het natuurlijke vernielingsproces wat uit. Mijn duurste paar teenslippers waren 10 euro ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 14:37 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, je ziet een klein gekleurd randje en een bandje over je voet. Als ik af en toe zie wat ze vragen voor slippers (ik zag ze bij Invito geloof ik voor 60 euro) dan snap ik echt niet dat iemand dat er voor geeft. Slippers van een euro zijn natuurlijk iets heel anders, dat kan nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |