Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ben er namelijk al een tijdje naar op zoekquote:Op maandag 8 mei 2006 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
Mijn laatste aanwinst:
[afbeelding]
Met als special feature, de flesopener in de zool:
[afbeelding]
www.reefdealers.nlquote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Kicx het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ben er namelijk al een tijdje naar op zoek!
Ja daar had ik ook al gekeken, maar waar ik was geweest hadden ze nergens de leren variant. Alleen een groene en blauwe.quote:
die heb ik ook! Die zwarte en ze lopen echt heerlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze, en ze zitten heerlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze blijven tenminste aan m'n poten zitten, ik kan ermee fietsen en traplopen zonder ze onderweg te verliezen en ik breek m'n nek niet, de zool is lekker zacht en ik kan er de hele dag op lopen.. Geweldige uitvinding
Hey Kicx,quote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Kicx het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ben er namelijk al een tijdje naar op zoek!
Zulk soort had ik ook voordat ik die van Reef had gekocht, lopen inderdaad ook lekker!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:11 schreef Nesle het volgende:
Ik loop in de zomer/vakantie denk ik.. alleen maar op teenslippers.
Die zitten gewoon goddelijk.
Mijnes zijn btw van Firefly.
edit- kan ff geen site ofzo vinden. Maar zijn meestal te koop in sportzaken zoals Perry, Intersport etc. Zijn met die rieten soort onderkantjes. Btw neem niet van die met die bloemen aan de zijkantda's echt terrible!
Mijn :
[afbeelding]
Je hebt lelijke voetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer houdt dat teenslippergedoe nou eens op.
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Gripper het volgende:
ik heb tenminste geen vette blaren tussen m'n grote teen en wijsteen
Ik ook.quote:En je kunt er wél echt op lopen.
Hoezo loop je je voeten kapot?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat mensen het er voor over hebben om hun voeten kapot te lopen,
bron & filmpje over nadelen teenslippersquote:Au... teenslippers
Met dit warme weer, is niks lekkerders om slippers aan te trekken.
Maar ze hebben ook een nadeel, want volgens voetdeskundigen zijn slippers slecht voor je voeten. Vooral omdat het zooltje zo dun is. Ze zijn leuk voor op het strand, maar niet geschikt om een eind mee door de stad te wandelen.
bronquote:Teenslippers maken impotent
Ze zien er niet alleen vreselijk uit; ze zijn ook nog slecht voor de gezondheid. Wetenschappelijk onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat teenslippers, want daar gaat het om, impotentie kunnen veroorzaken.
De schoenen zouden phtalates bevatten, een chemische stof die ervoor zorgt dat mannen niet meer goed kunnen presteren in bed. Bovendien kan deze stof ook schade berokkenen aan lever, nieren en voortplantingsorganen. De Duitse Vereniging voor Milieubescherming vond ook grote hoeveelheden lood, zink en andere chemische stoffen in de geteste slippers.
Veertien van de in totaal 25 geteste schoenen bevatten een gevaarlijk aantal chemische stoffen.Uit de resultaten blijkt ook dat de duurdere exemplaren schadelijker zijn dan de goedkopere.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |