Breda, toch?quote:
Ik ben het eens met het eerste deel van je zin.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eén van de lelijkste steden, maar wel mijn stad.
Lijkt me niks, een kutstadquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
LOL.Rotterdam
Is en blijft een kutstad met kutmensen maar wel mijn kutstad en mijn kut stadsgenoten
Eindhoven is gewoon tof.quote:
De kroeg op de hoek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Wat zijn nou de toeristische trekpleisters van Breda?
De Grote Kerk,quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Rotterdam.... vroeger vond ik het een klotestad, maar dat is sinds dequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
LOL.Rotterdam
Is en blijft een kutstad met kutmensen maar wel mijn kutstad en mijn kut stadsgenoten
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Welterusten Dootje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De kroeg op de hoek.Anne
![]()
En nu ga ik slapen.
Anne.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of heet ze Anna?
En de bruine heer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Het Van Abbe is best tof. En de Witte Dame.
Omg nog nooit in Rotterdam geweest. Je mist echt watquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest.
Ach, je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Omg nog nooit in Rotterdam geweest. Je mist echt wat
Namelijk?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Omg nog nooit in Rotterdam geweest. Je mist echt wat
De stad tof maken, natuurlijk. En in een niet-toffe stad lijk ik natuurlijk veel toffer, dan in een stad die wel al tof is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat doet zo'n toffe jongen als jij in een stad als Eindhoven?![]()
Die jongen is er eentje van het bouwjaar 1989 dus die mag nog niet zelf kiezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat doet zo'n toffe jongen als jij in een stad als Eindhoven?![]()
Maar niet vanuit de kast... dat is jouw vakgebied!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanavond niet gezien, maar die jongeman weet altijd wel tevoorschijn te komen.
Architectuur liefhebber?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef muhammad_ali het volgende:
De centrale bibliotheek
De kubuswoningen
De erasmusbrug
De kuip
Stadhuisplein
en ga zo maar door...
Niet denken dat je, omdat je 3 jaar ouder bent, opeens zo veel wijzer en beter bent, hè...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Die jongen is er eentje van het bouwjaar 1989 dus die mag nog niet zelf kiezen
TTK - Wedstrijd SC - topicquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar niet vanuit de kast... dat is jouw vakgebied!![]()
stadhuisplein staat vol met kroegen en kuip is natuurlijk het stadion van feyenoordquote:
Al die dingen kan ik in folders en op internet ook zien. Het is me de reis niet waard.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
stadhuisplein staat vol met kroegen en kuip is natuurlijk het stadion van feyenoorden de andere twee tja daar is rotterdam bekend om. Ben niet echt een architectuur liefhebber.
Van wat voor kunst hou jij dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
stadhuisplein staat vol met kroegen en kuip is natuurlijk het stadion van feyenoorden de andere twee tja daar is rotterdam bekend om. Ben niet echt een architectuur liefhebber.
Hmm. Ga je wel eens op vakantie dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al die dingen kan ik in folders en op internet ook zien. Het is me de reis niet waard.
De onwetendheid van de Rotterdammers. Aandoenlijk... bijna.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Dan blijf je lkkr in je kutgehucht toch?![]()
![]()
Moet zeggen dat ik niet nog niet echt "kunst" ben tegen gekomen waar mijn mond van open gaat staan. Dat ligt natuurlijk aan de kunst die ik heb gezien. Want ik heb niet ontezettend veel gezien maar ik ben wel een liefhebber van natuur als het om sightseeing gaat...quote:
Ik heb alweer gereageerd...quote:
Je hebt wel een hele lage dunk van me hequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Flauwe grapjes kunnen heel even achterwege gelaten worden, DaMart![]()
Van wat voor prutswerkjes hou je dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef muhammad_ali het volgende:
denk niet dat de boeken die ik lees worden gezien als kunst.
Preventieve opmerking voor die ene post. Je mag je (flauw) zelf weer zijn hoor, ga vooral je gang.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alweer gereageerd...
En even terugkomend op deze post van je:
[..]
Je hebt wel een hele lage dunk van me he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |