zeur.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoi.
Jup.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef jaguar het volgende:
[..]
je bent echt nog steeds zo'n zeikende mongool als vroeger
Ik ben pas blij als ik geen topics meer hoef te sluiten.quote:
Pfoh, dat je gewoon mod bent die heel af en toe een topic sluit, maar grotendeels gewoon mee leuk kan posten in de leuke topics die geopend worden... [/fantasie]quote:Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als ik geen topics meer hoef te sluiten.
Is net zo haalbaar als wereldvrede door middel van massale orgies.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pfoh, dat je gewoon mod bent die heel af en toe een topic sluit, maar grotendeels gewoon mee leuk kan posten in de leuke topics die geopend worden... [/fantasie]
Als dat je oplucht, sure. maar het zal niet veel uitmaken vermoed ik.quote:
Och, dat is dan weer wat minder, Q. Wel tof dat we tof zijn in jouw toffe ogen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef Q. het volgende:
Het zijn josti's en ze moeten dood. Zo. Dat is er uit. Jullie zijn wel tof trouwens.![]()
Ok, mijn vergissing, er mag niet geklaagd worden over collega-mods, stout bah, terug in jullie mand en schrijf het in je dagboek.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
KLB mods wat een lachertje.
Supergratis tip voor Q: Dit is je dagboekquote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, mijn vergissing, er mag niet geklaagd worden over collega-mods, stout bah, terug in jullie mand en schrijf het in je dagboek.
Ok, we doen even net alsof je een normale vraag hebt gesteld en je niet als een losgeslagen puber over het forum aan het rollen bent.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:58 schreef zhe-devilll het volgende:
zeik zanik zeik zeurrrrrrrrrrrrrr
maar ik wist niet dat dat moest?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, we doen even net alsof je een normale vraag hebt gesteld en je niet als een losgeslagen puber over het forum aan het rollen bent.
Als je nou meteen naar het FB topic was gegaan en niet was gaan spammen had er nog wel over gepraat kunnen worden wat mij betreft. Alleen deed je dat niet, no harm no foul maar denk er voortaan even aan.
Och nee he, hebben we nou een liefde in de kiem gesmoord? Sorrie.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
maar ik wist niet dat dat moest?![]()
Hier enzo ik had niks te klagen hoor? Als een modje een topic wil sluiten tjah? So be it immers, maar tonks en ikke willen in love zijn ofzo,...dus dat laatste topic vond ik wel heel erg triest
Want mijn webcam is net stuk gegaan, en toennet deeddie het nog wel!
Toevallig is Tonks zijn webcam ook pas net stukgegaan, en dat begon toen dat ene topic werd gesloten...toeval? Ach wenie maar toch....we denken aan een teken aan de wand dus we beginnen er maar niet meer aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |