Dagboek van Doderok 8/05/2006; tijdstip 04:12Ik vertrouw dat forum niet. Is het misschien een hoax om mij te destabiliseren? Als ik een duidelijk gefundeerd antwoord formuleer op een kwestie waar al 50 onzinnige berichten gepost zijn door overduidelijk minder intelligente users, dan wordt
mijn post toch opzettelijk genegeerd door de volgenden! Of men antwoordt helemaal niet meer! Is men jaloers op mijn wijsheid?
Wat ook systematisch gebeurt: als ik een topic begin te volgen, dan vallen de reacties stil en gaat iedereen offline. Dit zou ik dan aan het toeval moeten toeschrijven, aangezien je niet kan weten wie het topic zit te lezen. YEAH RIGHT !!!
![]()
Het staat wel vast dat zij een andere versie van het forum zien, of ze gebruiken bijkomende software van Fok! die voor mij niet beschikbaar is. Af en toe zie ik wel dat iemand even z'n mond voorbijpraat en het dan snel wegdoet, dan staat er zo'n lege post met "
100% gewijzigd door.. "
Lijkt me sterk dat de gemiddelde user de intelligentie heeft om zo'n geheim te bewaren dus zal er wel een filter in de software zitten die alle referenties ernaar opspoort en verwijdert.
Wat denken ze wel, zitten ze daar allemaal achter hun schermpje te lachen, "haha, Doderok is aan het meelezen, kom we gaan naar het andere topic"
Ik heb ze wel door
Genoeg daarover, spoedig zal het lachen iedereen vergaan, de opgraving in Engeland heeft resultaat opgeleverd.
De pestbacillen zijn springlevend, ik zie de schatjes vermenigvuldigen onder m'n microscoop. Nu nog wachten op de zending met het H5N1 specimen en ik kan de laatste genetische modificatie aan de schimmel uitvoeren. Een beetje jammer dat ik er nooit in geslaagd ben hem tegen woestijncondities te wapenen, al maakt het in de praktijk niets uit, je kan niet eeuwig in de woestijn blijven zitten. En het geeft me een geschikte plek om de
ondergang verwoesting gade te slaan
![]()
.
woestijn en verwoesting
![]()
da's een goede, Doderok!
genoeg voor nu, ik ga wat brainstormen over hoe die 30.000 ¤ bij elkaar te krijgen. Wie had gedacht dat een woestijnexpeditie zo duur zou zijn...