abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2006 @ 23:14:51 #1
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_37644759
Schrijf er in.

Lief dagboek,

vandaag zat ik op mijn balkon en keek ik uit over al die gelukkige mensen die vrolijk in het gras lagen en ik moest terugdenken aan gisternacht toen ik op google maps rondneusde en al die huizen zag vol met blije mensen zodat ik weer verder terugdacht aan die ene nacht in mallorca waarop ze mijn leven verwoestte en mijn hart in duizenden stukjes brak die lelijke kankerhoer ik hoop dat ze inmiddels gestorven is aan kanker en aids en tering en dat iemand haar schaamlippen eraf heeft gesneden met een botte tetanusschaar die een flink ingekankerde infectie heeft veroorzaakt zodat haar lichaam langzaam van beneden af uit elkaar viel

ik heb ook een kat gezien

- Sai
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zondag 7 mei 2006 @ 23:19:04 #2
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_37644867
Lief dagboek,

ik was vandaag bij Jogy, en hij vroeg me of ik misscien iets te eten wou. Ik vond het wel okay, en vervolgens stopte hij een pizza in de oven maar hij liet de pizza er drie jaar inzitten. Toen de pizza uit de oven kwam was hij helemaal zwart en vies, maar Jogy vond het helemaal niet gek en begon gewoon de verblakerde pizza op te eten. Ik vond het wel raar maar wat zeg je op zo'n moment?

Jogy heeft een lieve kat

- Sai
  zondag 7 mei 2006 @ 23:19:31 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_37644878
Lief dagboek,

Wat ik vanavond weer voor een topic lees
Mên, geen glimlach of wat he!

Kusje!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 7 mei 2006 @ 23:21:27 #4
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_37644942
Lief dagboek,

Ik ben vandaag weer naar de lijk gaan kijken. Ze is bijna klaar.
Nu maar hopen dat de buren niet voortijds wat ruiken.

Later.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_37644959
Lief dagboek,

Ik heb vandaag weer niet geneukt

Groetjes,
veldmuis
  zondag 7 mei 2006 @ 23:22:52 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_37644983
Hoi met GoLLeM,

Vandaag was het een sjieke dag!

Kusje!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 7 mei 2006 @ 23:24:04 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_37645014
Lief dagboek,

!

je remlof
  zondag 7 mei 2006 @ 23:25:15 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37645056
[edit:commentaar en dergelijke in feedback, bedankt.]

[ Bericht 83% gewijzigd door jogy op 08-05-2006 07:13:44 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 7 mei 2006 @ 23:27:22 #9
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_37645112
Lief dagboek,

Ik heb het idee dat andere mensen in mijn dagboek lezen.
Dus voor iedereen die dit leest: krijg een Candirú in je urinebuis.

Later.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_37645129
Lief dagboek,

Sorry dat ik een pagina uit je heb gescheurd, maar ik ging hendig sjiek slippen maar het wc papier was op.

Tot morgen
  zondag 7 mei 2006 @ 23:28:54 #11
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_37645149
Lief dagboek,

vandaag had ik met een hartstikke leuk meisje van een verzekeringsbureau aan de telefoon. Ik zei dat ik haar wel wou verzekeren en toen moest ze lachen. Later vroeg ze me om mijn huisnummer maar misschien was dat vooral voor haar werk. .

ik heb vandaag ook een kat getekend

- Sai
  maandag 8 mei 2006 @ 01:20:01 #12
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37647418
Lief dagboek,

Vandaag was een mooie dag Ik ging naar de supermarkt om een zakje M&M's te kopen, en toen lachte het meisje van kassa 5 eventjes toen ze me m'n wisselgeld gaf. Mijn hartje sprong natuurlijk omhoog, en dus wachtte ik 3 uur lang bij de personeels ingang tot ze naar buiten kwam. Toen ze er eenmaal was, sprong ik meteen op haar af en zei ik mn openingszin. Nou ja, ik kwam niet verder dan 'hoiikbenmaartenvuurtjekomjehiervaker' en toen ze een beetje wegstapte, vroeg ik of ze mn flippoverzameling wilde zien. Ze barstte in lachen uit, zelfs toen ik haar die zeldzame Tweety aanbood.

Ik rende meteen terug naar mn kamertje, en opende op Klaagbaak er een topic over met als titel 'ALLE VROUWUH ZIJN KUTHOERE'. Toen iemand ' ' postte, werd ik even helemaal blij van binnen. Het was bijna net zo mooi als die dag op de basisschool dat ik bijna de hele dag niet werd geslagen door mn klasgenootjes, dus dat maakte alles goed.
Internetvrienden zijn tof, lief dagboek. Ik denk dat ik maar mn 'move' maak richting Flugeltje, want die sloot mn topic pas na 2 uur! Dat moet wel iets betekenen!

- Nosh
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 8 mei 2006 @ 01:23:58 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_37647461
L13f d49b03k

STFU n00b
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_37647554
Lief dagboek,

Toen ik me vanmorgen vroeg liggend in mijn eigen uitwerpselen af lag te trekken op een foto van Martin Gaus terwijl mijn papegaai Pepito met veel genoegen aan mijn teennagels zat te knagen had ik nooit kunnen vermoeden dat vandaag iets ongebruikelijks zou gaan gebeuren.
Maar toen ik even later vrolijk fluitend richting de supermarkt liep kwam ik er tot mijn stomme verbazing achter dat deze gesloten was... bleek ik me gewoon vergist te hebben, op zondag zijn de winkels natuurlijk helemaal niet geopend! Nounou, je maakt wat mee op een dag!
pi_37647907
Lief dagboek,

HENK!

Groetjes,

Henk
pi_37647968
Lief dagboek,

Vandaag kwam mijn oom weer op bezoek.
Maar dat was helemaal niet fijn
Ik moest likken aan wat hij een lollie noemde.
Ik vind oom Martijn echt niet aardig.

Jan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_37647990
Lief dagboek,

Het gaat de mongolen op FOK! helemaal niets aan wat ik vandaag beleefd heb .

Kusjes,
dWc
  maandag 8 mei 2006 @ 02:37:55 #18
121176 Zweevie
blabla..
pi_37647997
Lief Dagboek,

Wordt het niet eens tijd dat je aan zelfcensuur gaat doen?

Zweevie
Peace damnit!!
pi_37648036
Lief dagboek,

Ik heb ontdekt dat ik een intense hekel heb aan negers en alles wat erop lijkt, alleen ben ik bang dat ik dit nooit wereldkundg kan maken. Ook wil ik eigenlijk een Hummer kopen.

Niet doorvertellen he,

Femke

[ Bericht 0% gewijzigd door Cracka-ass op 08-05-2006 02:55:24 ]
pi_37648261
Dagboek van Doderok 8/05/2006; tijdstip 04:12

Ik vertrouw dat forum niet. Is het misschien een hoax om mij te destabiliseren? Als ik een duidelijk gefundeerd antwoord formuleer op een kwestie waar al 50 onzinnige berichten gepost zijn door overduidelijk minder intelligente users, dan wordt mijn post toch opzettelijk genegeerd door de volgenden! Of men antwoordt helemaal niet meer! Is men jaloers op mijn wijsheid?
Wat ook systematisch gebeurt: als ik een topic begin te volgen, dan vallen de reacties stil en gaat iedereen offline. Dit zou ik dan aan het toeval moeten toeschrijven, aangezien je niet kan weten wie het topic zit te lezen. YEAH RIGHT !!! Het staat wel vast dat zij een andere versie van het forum zien, of ze gebruiken bijkomende software van Fok! die voor mij niet beschikbaar is. Af en toe zie ik wel dat iemand even z'n mond voorbijpraat en het dan snel wegdoet, dan staat er zo'n lege post met "100% gewijzigd door.. "
Lijkt me sterk dat de gemiddelde user de intelligentie heeft om zo'n geheim te bewaren dus zal er wel een filter in de software zitten die alle referenties ernaar opspoort en verwijdert.
Wat denken ze wel, zitten ze daar allemaal achter hun schermpje te lachen, "haha, Doderok is aan het meelezen, kom we gaan naar het andere topic"
Ik heb ze wel door

Genoeg daarover, spoedig zal het lachen iedereen vergaan, de opgraving in Engeland heeft resultaat opgeleverd.
De pestbacillen zijn springlevend, ik zie de schatjes vermenigvuldigen onder m'n microscoop. Nu nog wachten op de zending met het H5N1 specimen en ik kan de laatste genetische modificatie aan de schimmel uitvoeren. Een beetje jammer dat ik er nooit in geslaagd ben hem tegen woestijncondities te wapenen, al maakt het in de praktijk niets uit, je kan niet eeuwig in de woestijn blijven zitten. En het geeft me een geschikte plek om de ondergang verwoesting gade te slaan .

woestijn en verwoesting da's een goede, Doderok!

genoeg voor nu, ik ga wat brainstormen over hoe die 30.000 ¤ bij elkaar te krijgen. Wie had gedacht dat een woestijnexpeditie zo duur zou zijn...
pi_37648266
Lief dagboek...

Waarom de neuk plaatsen mensen toch al die praatjes die in hun dagboek horen, op internet? Ik dacht dat zoiets een beetje privé was ofzo? BLIJKBAAR NIET DUS!

Maar goed, het was wel lekker weer vandaag

Doei dag bye ciao adios likjes, blabal
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  maandag 8 mei 2006 @ 04:42:54 #22
84524 Morwen
I got life
pi_37648274
Lief dagboek,

Waarom zijn mijn scheermesjes op, waarom is het water op, waarom zijn mijn pillen op, waarom is er geen drank in huis, waarom zijn er geen balken in dit huis, waarom rijden de treinen weer eens niet, waarom heb ik straatvrees, waarom zijn de messen en de scharen in dit huis bot, waarom wil niemand mij een kogel door mijn kop jagen, waarom is die bom nog steeds niet gevallen, waar blijven die vloedgolven, waar blijven die aardbevingen, waarom..............

Groetjes en tot morgen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 8 mei 2006 @ 06:14:04 #23
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37648354

[ Bericht 50% gewijzigd door ExtraWaskracht op 08-05-2006 17:46:06 ]
pi_37648365
Godver klote dagboek.

Net als ik er wat in wil zetten , is dat klote ding zoek.
  maandag 8 mei 2006 @ 06:43:20 #25
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_37648412
Lief dagboek,

Het is heel mooi weer en ik moet vandaag weer de hele dag werken aangezien de vakantie over is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')