Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:10 schreef BrauN het volgende:
Butapih, je bent een viezevuile lulkutstrongmegool!
Ik ben al een behoorlijke tijd wakker hoor, maar jij vast niet nee, stuk SBS6-probleemwijken-type dat je er bent!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef Snakey het volgende:
Dat is ferme taal voor de vroege ochtend jongeman.
Ik was om kwart voor 7 op, stuk stinkend trailerparkboy.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben al een behoorlijke tijd wakker hoor, maar jij vast niet nee, stuk SBS6-probleemwijken-type dat je er bent!
Langharig werkschuw tuig, toen was ik al een kwartier aan het werk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor 7 op, stuk stinkend trailerparkboy.![]()
Begin je in de bouw niet veel vroeger?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Langharig werkschuw tuig, toen was ik al een kwartier aan het werk..
Hoe moet ik dat weten? Ik werk niet in de bouw, of denk je dat ik met een laptop in één hand muren sta te metselen ofzo?quote:
Ik dacht dat je aan het schaften was in de keet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik werk niet in de bouw, of denk je dat ik met een laptop in één hand muren sta te metselen ofzo?
Ik heb met keten niets te schaften.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het schaften was in de keet.
Ik wacht op Dirkhquote:Maar zit er tegenwoordig wel een computertje met internet achterop de vuilniswagen cq. schillenkar dan?
[insert tjal.gif]quote:Sorry, dit wordt flauw.
Het was maar een gebbetje mijnerzijds.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:09 schreef c0nd0r het volgende:
Maar Bupatih..
Het is toch wel middag geworden? Of is de wereld vergaan?
Gelukkig ik schrok alquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was maar een gebbetje mijnerzijds. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef NJ het volgende:
+k.
Newbie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/edit.gif]afbeelding][/url]
quote:
Ik heb al iemand boos in m'n fotoboek gehad, omdat ie er op klitke.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
![]()
Ik lees die signature van jou steeds weer verkeerd, overigens.
Ik vat hem regelmatig op als "Niet ééns met een slotje van mij?!! Huh?! Maar ik zet ALLES op slot!", maar dat terzijde.
Wat ben je orgineel met die sig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb al iemand boos in m'n fotoboek gehad, omdat ie er op klitke.
En wat ben jij godvergeten irritant in dit topic door een beetje de wannabe-blauwe uit te hangen.quote:
Wat heb je daar lang over nagedacht.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:00 schreef NJ het volgende:
[..]
En wat ben jij godvergeten irritant in dit topic door een beetje de wannabe-blauwe uit te hangen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:01 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Wat heb je daar lang over nagedacht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |