Deze. Topics openen is tegen mijn principes.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Een goedenavond, welke lul is het nieuwe topic nu weer vergeten?
Blijf dan met je jatten van de 'invoeren' knop als het topic op z'n eind loopt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze. Topics openen is tegen mijn principes.
Nee. Doe het zelf.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Blijf dan met je jatten van de 'invoeren' knop als het topic op z'n eind loopt.
Een geldig excuus, Q.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef Q. het volgende:
Oh. En ik was bier aan het halen. Natuurlijk.
Dat is best wel zielig. Van die familie dan. En de referentie ook trouwens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zat vandaag Jensen te kijken, ging het over een familie die mee deed aan de afvallers, ze waren vroeger verslaafd aan frituur, ik moest aan BeF denken.
Dit is pas de derde keer deze week dat ik de frituurpan aanzet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zat vandaag Jensen te kijken, ging het over een familie die mee deed aan de afvallers, ze waren vroeger verslaafd aan frituur, ik moest aan BeF denken.
Dat was snel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Janetje het volgende:
NJ, wil je die andere even dichtgooien?
Ik had 'm nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Janetje het volgende:
NJ, wil je die andere even dichtgooien?
Die van Miss.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet gezien.
Welk van de nummer klopt er trouwens? ( *lui* )
Graag getypt heurquote:
MissRambo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
De spijn is niet meer. Hij had het gore lef om op mn beeldscherm te gaan zitten.
Wat moet ik nou eten?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
De spin is niet meer. Hij had het gore lef om op mn beeldscherm te gaan zitten..
Ik zal em van mn laars afschrapen en preserveren in een wekpot.quote:
Jij trapte met je laars op je beeldscherm?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal em van mn laars afschrapen en preserveren in een wekpot.
He pushed me.quote:
Nee, ik heb em eerst van mn scherm afgeveegd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij trapte met je laars op je beeldscherm?
Krijg je vast wat meer privacy.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Vinden mn collega's vast ook.
Knoflook.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Knoflook.. Het ruikt juist lekker imo.
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:00 schreef NJ het volgende:
Je doet het erom hè?
Ok..quote:
Ik nog niet, jij NJ?quote:
quote:
Daarom ga ik tegenwoordig fitnessen. Het kan altijd beter.quote:
WNJZ.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef NJ het volgende:
Of, beter gezegd, c_c.
Kutkick, slotje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Schop.
Ik post door je slotje heen.quote:
Het was hij of ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ola. Verlost van de spin zag ik. Hulde.
Spinnen kunnen dodelijk zijn, je hebt geluk gehad!quote:
Daar ben ik me terdege van bewust.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Spinnen kunnen dodelijk zijn, je hebt geluk gehad!
OMFG.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Om m'n droom van gisteren even te overtreffen. Ik heb vanmiddag toen ik in slaap viel gedroomd dat m'n moeder was veranderd in een paard. Ze was dus wel m'n moeder, maar zat vast in een paardenlichaam ofzo. En ik hield een wortel voor haar neus om d'r de stal in te lokken.
That's me.quote:
Ik bikkel gewoon door.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morgen vrij of ga je voor the full monthy?
Stoer welquote:
Yup, inwerkperiode is voorbij. Gelukkig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Stoer wel,ben je van je harde leerproces op de vloer af?
Ah dat scheelt weer danquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, inwerkperiode is voorbij. Gelukkig..
Wist ik niet. En ik heb al tijden irc, maar ik weet nog steeds niet hoe het werktquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah dat scheelt weer dan
Wist je trouwens dat BEF een wachtwoord heeft op irc?
Al doe jij niet aan irc
Men het is zo simpelquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist ik niet. En ik heb al tijden irc, maar ik weet nog steeds niet hoe het werkt.
Het moet me nog steeds uitgelegd worden.quote:
Oh doe ik wel hoor,maar dr is nooit iemandquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het moet me nog steeds uitgelegd worden.
In BeF bedoel je?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh doe ik wel hoor,maar dr is nooit iemand
Nu zeggen ze niet Tiek heb je een leven ofzoquote:
Ik heb wel een leven, maar ik vind óók nog tijd om te fokken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nu zeggen ze niet Tiek heb je een leven ofzo
We zien je nooit meer![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb wel een leven, maar ik vind óók nog tijd om te fokken..
ergo: spookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:23 schreef Misstique het volgende:
d00dt.
Mogen we haar voor een koetsje spannen voor onze bruiloft?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Om m'n droom van gisteren even te overtreffen. Ik heb vanmiddag toen ik in slaap viel gedroomd dat m'n moeder was veranderd in een paard. Ze was dus wel m'n moeder, maar zat vast in een paardenlichaam ofzo. En ik hield een wortel voor haar neus om d'r de stal in te lokken.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Mogen we haar voor een koetsje spannen voor onze bruiloft?
Mag ik de pompoen zijn?quote:
Dus ben je maar gaan fokken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:39 schreef Mokster het volgende:
Zo! Dat zal hem leren! Mijn allerliefste poezenkind heeft de mug die mij al een uur uit mijn slaap houdt uit de lucht gemept en opgegeten!!
Jij bent de lieve heksquote:
Fairy Godmother?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent de lieve heks.
of hoe dat kreng ook heet die Assepoester mooi maakte.
God no..quote:
Ik heb weer genoeg gemassaskyped voor de komende maanden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:54 schreef guitarist.nl het volgende:
damn ik verveel me dood, en heb zit om te skypen
Ja maar ze is een Fairy dus haar leeftijd heeft geen invloed op d'rquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fairy Godmother?
Dat wijf is zo oud als de weg naar Rotterdam....
quote:
Groningersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:24 schreef guitarist.nl het volgende:
damn morgen om 10 uur een interview voor het dagblad van het noorden
dat betekend dat ik er om 9 uur uit moet
Wij zijn gewoon echt 2 handen op 1 pens he?quote:
het dagblad van het noorden word ook in drenthe uitgegevenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Groningers![]()
Waarom zijn ze niet trots op hun provincie? Ze noemen alles maar 'Noord'. Of voelen de bewoners van de Groninger ommelanden zich onderdrukt door de Stadjers? Zouden we ze kunnen overhalen zich bij Fryslân aan te sluiten?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon echt 2 handen op 1 pens he?. Ik moest gewoon gister de hele dag aan dat stripje denken
.
Ja, erg is dat, ze slepen Drenthe ook mee in het ongelukquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
het dagblad van het noorden word ook in drenthe uitgegeven
friesen dat zijn juist die mafkezen die hun anders vinden dan de anderen![]()
Hoezo is meppel al veroverd door friesland?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, erg is dat, ze slepen Drenthe ook mee in het ongeluk
Willen jullie je ook bij ons aansluiten?Meppel is al veroverd door Fryslân, nu de rest nog.
Ik ken geen echte Friez/sen, tof.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoezo is meppel al veroverd door friesland?
ik ken maar 1 fries hier in meppel.
en nog in de familie ook![]()
romkje, ook echt zown friese naam
Agrifirm.. Friesland Foods... GS... Zandbergen.... BéGé....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoezo is meppel al veroverd door friesland?
ik ken maar 1 fries hier in meppel.
en nog in de familie ook![]()
romkje, ook echt zown friese naam
*mij oneigen woord gebruikt*quote:
Ja, HOI, wat moet je?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Agrifirm.. Friesland Foods... GS... Zandbergen.... BéGé....
Agrifirm is de opvolger van ACM, wat weer is ontstaan uit een fusie van Friese bedrijven...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]agrifirm kdacht dat dat gewoon meppels was
zandbergen doet toch vervoer voor scania ?
gs ehm opleggers en aanhangers toch ?
maar dat zijn toch allemaal meppelse bedrijven ?
Je bent niet de enige..quote:
rech·ter·hand (de ~)quote:
heb je toch een verkeerd beeld van mequote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige..
*guitarist in richting Renesite schuift.
Ja hey, Meppel...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heb je toch een verkeerd beeld van me
hmmz okquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Agrifirm is de opvolger van ACM, wat weer is ontstaan uit een fusie van Friese bedrijven...
En inderdaad, het zijn allemaal Meppeler bedrijven.. dnek jij.. Maar stiekempjes worden ze geregeerd door Fryslân.... We hebben jullie economie overgenomen!
gezelligquote:
Daaaar klopt iets niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige..
*guitarist in richting Renesite schuift.
Daar ga je ook alleen maar wonen als je Staphorst uit getrapt bent.. en waarvoor word je Staphorst uitgetrapt? Juist! Homofilie!quote:
Waarom rechtsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rech·ter·hand (de ~)
1 hand van de rechterarm
2 trouwe medewerker
3 rechterzijde [paardrijden]
Of je hebt je buurmeisje gepaaldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar ga je ook alleen maar wonen als je Staphorst uit getrapt bent.. en waarvoor word je Staphorst uitgetrapt? Juist! Homofilie!
Goed richten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben Marxist, ik wil niet dat er sperma gelekt word op links
Volgens mij zijn ze toch juist vóór dat soort inteelt?quote:
ehm ik ben in meppel geborenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar ga je ook alleen maar wonen als je Staphorst uit getrapt bent.. en waarvoor word je Staphorst uitgetrapt? Juist! Homofilie!
Tuurlijk wel.quote:
Niet voor het trouwen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze toch juist vóór dat soort inteelt?
Dacht het niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ehm ik ben in meppel geboren
en heb 10 jaar in zwolle gewoont.
heey maar waarom woon jij in maastricht? wannabee belg
(en nu weer lief tegen elkander?)
Maakt dat uit.. pappa die tevens broer van de schoonmoeder van de tante van je grootvader is kan best op bezoek bij het buurmeisje dat het dochtertje van de tante van je oma is, gewoon wijsmaken dat je net breien hebt opgepakt..quote:
ja sorry, ik ben nou eenmaal een happerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:52 schreef Janetje het volgende:
[..]goddomme hap niet zo men..
!
Ik woon momenteel in Dublin![]()
Alles om maar zo dicht mogelijk bij I.R. te zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:52 schreef Janetje het volgende:
[..]goddomme hap niet zo men..
!
Ik woon momenteel in Dublin![]()
Ahuh...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben nou eenmaal een happer
stage daar ofzo ?
En dat natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles om maar zo dicht mogelijk bij I.R. te zijn
Ik las breinaald en buurmeisje en oma..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maakt dat uit.. pappa die tevens broer van de schoonmoeder van de tante van je grootvader is kan best op bezoek bij het buurmeisje dat het dochtertje van de tante van je oma is, gewoon wijsmaken dat je net breien hebt opgepakt..
nee, geen ervaring mee, ik ben niet zo goed in handwerken (ja, ik ben mij bewust hoe dit klinkt)
Oma leert buurmeisje met breinaald om te gaan...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik las breinaald en buurmeisje en oma..
Die connectie is redelijk verkeerd met een sellectief geheugen.
gefeliciteerd met je aanstaande manwordenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:58 schreef Litso het volgende:
Wie entertaint mij even?
Heeft ie c_c eindelijk zo ver?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je aanstaande manworden
mensen kregen een ban om minderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oma leert buurmeisje met breinaald om te gaan...
Ach.. klinkt ook wel zoals ik het bedoelde..![]()
Je loopt over een markt en ziet een beeldje voor 1 gulden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:58 schreef Litso het volgende:
Wie entertaint mij even?
http://muchosucko.com/video-onehellofanorgasm.htmlquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:58 schreef Litso het volgende:
Wie entertaint mij even?
* Janetje zich van geen kwaad bewust is.. wat is er mis met een mooi breiwerk.. een lekkere trui ofzo..quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loopt over een markt en ziet een beeldje voor 1 gulden.
Je koop het beelt........
Beelten kopen ja?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je koop het beelt........
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je koop het beeltje en gaat er op sta........
om precies te zijn 45,454545454545454545454545 centquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beelten kopen ja?
En dan reken je het om, en komt het ongeveer uit op 50 eurocent?
Damn.. laat ik nou nét geen miljoenste centen op zak hebben.. is dát even balen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
om precies te zijn 45,454545454545454545454545 cent
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://muchosucko.com/video-onehellofanorgasm.html
ik lag hier echt dubbel van het lachen![]()
hoe die man schreeuwt
Ja, zonde, dan krijg je het niet. Of je moet er al wat voorover (hihihihi woordgrapjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damn.. laat ik nou nét geen miljoenste centen op zak hebben.. is dát even balen...
Gewoon zeggen.. hier heb je 46 cent, laat de rest maar zitten.. moet je niet moeilijk over doen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zonde, dan krijg je het niet. Of je moet er al wat voorover (hihihihi woordgrapje) hebben
![]()
Het is niet waar hij op doelde. Maar dat zegt natuurlijk ook niet allesquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen.. hier heb je 46 cent, laat de rest maar zitten.. moet je niet moeilijk over doen..
Ja ik weet het.. ben zelf student. .moet je op de kleintjes letten... maar ja.. soms moet je gewoon genereus zijn...quote:
en als je dat een miljoen keer doet, loop je wel ff 55.000 euro misquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen.. hier heb je 46 cent, laat de rest maar zitten.. moet je niet moeilijk over doen..
Misschien wil Litso ff langskomen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jongens, help mij even. Sinds ik de nieuwste versie van FF heb geïnstalleerd wil hij telkens een update-check doen als ik het opstart en alsie dan update kom ik niet meer op internet
. Wat doe ik daaraan.
Dán is het goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is niet waar hij op doelde. Maar dat zegt natuurlijk ook niet alles
ik voel dat ik een rekenfout heb gemaakt, maarja het is ook al laatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en als je dat een miljoen keer doet, loop je wel ff 55.000 euro mis
Kleren uit, foetushouding, duim in de mond en huilen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jongens, help mij even. Sinds ik de nieuwste versie van FF heb geïnstalleerd wil hij telkens een update-check doen als ik het opstart en alsie dan update kom ik niet meer op internet
. Wat doe ik daaraan.
Maar heb ik wel een volle beeldjeskast..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijkerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wil Litso ff langskomen?
Nee, ik zelf heb geen idee, heb 2 dagen geleden de nieuste FF al geinstaleerd.
Open je internet wel met het goede Firefox icoontje? niet de oude?
Dat betekend dat een goedkope gezelligheids dame tussen de 550 en de 1100 keer je wilt ontvangen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik moest heeel ff rekenen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik voel dat ik een rekenfout heb gemaakt, maarja het is ook al laat
Aan jou en je fetishen heb ik ook niets.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Kleren uit, foetushouding, duim in de mond en huilen.
Hehe, ik herinner me ineens weer wie jij bent. Ooit SES-mod geweest right? Ik viel toen ook al over je enorme spelfouten in combinatie met het subforum.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat betekend dat een goedkope gezelligheids dame tussen de 550 en de 1100 keer je wilt ontvangen.
Hihi.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aan jou en je fetishen heb ik ook niets.
2 keer gedaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Hihi.
Nee maar serieus, uninstallen en opnieuw?
Mijn spelling is soms dramatisch ja. Maar ik lees alles nu ook niet 1 keer overquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hehe, ik herinner me ineens weer wie jij bent. Ooit SES-mod geweest right? Ik viel toen ook al over je enorme spelfouten in combinatie met het subforum.
Dude. Lees andermans posts. Er staat "ooit SES-mod geweest"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn spelling is soms dramatisch ja. Maar ik lees alles nu ook niet 1 keer over
Las ik sellectief overheen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Dude. Lees andermans posts. Er staat "ooit SES-mod geweest"
Die staat ook uit. Was een updatemelding Maar bedanktquote:
Ik laat deze maar gewoon voorbij gaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Las ik sellectief overheen.
Ja, ik mod PUB nu
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die staat ook uit. Was een updatemelding Maar bedankt.
Ik ben weer veel nerderiger dan ik zelf inschat.
ZE IS ER AL UIT...quote:
NU EVEN NIETquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik laat deze maar gewoon voorbij gaan.
Ok, ieuw, ga weg, demon....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Las ik sellectief overheen.
Ja, ik mod PUB nu
Hoezoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:27 schreef Litso het volgende:
Dronken Rene?
Joh. Ik ben niet een drankzuiper.quote:
Ja, dat zal een waardevolle toevoeging zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:31 schreef Jos_Tieband het volgende:
waar gaat dit topic over?
ehm waarom staat het niet in sex?
Je rechterooglid zakt al, zie ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh. Ik ben niet een drankzuiper.
Ik ben meer een beetje moe, maar ben te koppig om die laptop van mijn bed af te laten flikkeren en die oogleden te laten zakken.
Belangrijke regel in BeF: niet op kutklonen ingaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat zal een waardevolle toevoeging zijn.
BeFeS
Op Dangel word anders altijd aardig gereageerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Belangrijke regel in BeF: niet op kutklonen ingaan.
Erg genoeg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op Dangel word anders altijd aardig gereageerd
Je kan nog digmod worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Te blauw hier.
daar is ze te n00b voorquote:
Ja! Nou!quote:
Je snapt 'm niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja! Nou!
Jij doet zeker een opleiding tot verpleegkundige ofzo
Ik snap hem al te bestquote:
Past het allemaal op die helft dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
Als ze de wereld nou eens in tweeën zouden delen. En dan de ene helft vol stoppen met onaardige mensen. En die dan allemaal doodmaken.
Mooi zou dat zijn.
Ik pleit al jaren voor een soort 40-45 voor stomme mensen. En honden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
Als ze de wereld nou eens in tweeën zouden delen. En dan de ene helft vol stoppen met onaardige mensen. En die dan allemaal doodmaken.
Mooi zou dat zijn.
Hmm, ik had een hoger getal in gedachte.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja gewoon de 3 miljard minst aardige mensen.
Jij bent niet aardig?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik houd me wijselijk stil
Vrijheid is juist de vrijheid om dat te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik pleit al jaren voor een soort 40-45 voor stomme mensen. En honden.
Maar misschien is dat niet zo tactisch om te zeggen in deze dagen.
In het kader van geen slapende honden wakker maken zeker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik houd me wijselijk stil
Correctquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
In het kader van geen slapende honden wakker maken zeker.
Wat passen we toch goed bij elkaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een soort 40-45 voor stomme mensen. En honden.
Maar misschien is dat niet zo tactisch om te zeggen in deze dagen.
Weer?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, voor ik weer een AIVDer op de stoep heb omdat ik een iets al te radicale mening heb
Insgelijks.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Vermaak mij, ik verveel me en ben klaarwakker.
ga skypen zou zeggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Vermaak mij, ik verveel me en ben klaarwakker.
Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien vertel ik het op de meet, als ik genoeg alcohol op heb
doe ik!quote:
Zal best, maar het is met geluid. En ik heb geen microfoon, plus mn liefje ligt in de kamer hiernaast te slapenquote:
Hi.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef Quatertemper het volgende:
Fo shizzle my jizzle biatches!
hizzle dizzle pingel shizzlequote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef Quatertemper het volgende:
Pringles my dingles, Bingoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef Quatertemper het volgende:
een fiets is geen bus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:26 schreef Litso het volgende:
Dus.
Heel goed van je.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
*tracht iets te posten wat in de buurt komt van kwalitatief hoogstaand
o nee. totaal niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:07 schreef Caesu het volgende:
bijna vol volgens mij.
Nogal, slaap dan maar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een verveling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |