Deze. Topics openen is tegen mijn principes.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Een goedenavond, welke lul is het nieuwe topic nu weer vergeten?
Blijf dan met je jatten van de 'invoeren' knop als het topic op z'n eind loopt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze. Topics openen is tegen mijn principes.
Nee. Doe het zelf.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Blijf dan met je jatten van de 'invoeren' knop als het topic op z'n eind loopt.
Een geldig excuus, Q.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef Q. het volgende:
Oh. En ik was bier aan het halen. Natuurlijk.
Dat is best wel zielig. Van die familie dan. En de referentie ook trouwens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zat vandaag Jensen te kijken, ging het over een familie die mee deed aan de afvallers, ze waren vroeger verslaafd aan frituur, ik moest aan BeF denken.
Dit is pas de derde keer deze week dat ik de frituurpan aanzet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zat vandaag Jensen te kijken, ging het over een familie die mee deed aan de afvallers, ze waren vroeger verslaafd aan frituur, ik moest aan BeF denken.
Dat was snel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Janetje het volgende:
NJ, wil je die andere even dichtgooien?
Ik had 'm nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Janetje het volgende:
NJ, wil je die andere even dichtgooien?
Die van Miss.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet gezien.
Welk van de nummer klopt er trouwens? ( *lui* )
Graag getypt heurquote:
MissRambo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
De spijn is niet meer. Hij had het gore lef om op mn beeldscherm te gaan zitten.
Wat moet ik nou eten?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
De spin is niet meer. Hij had het gore lef om op mn beeldscherm te gaan zitten..
Ik zal em van mn laars afschrapen en preserveren in een wekpot.quote:
Jij trapte met je laars op je beeldscherm?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal em van mn laars afschrapen en preserveren in een wekpot.
He pushed me.quote:
Nee, ik heb em eerst van mn scherm afgeveegd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij trapte met je laars op je beeldscherm?
Krijg je vast wat meer privacy.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Vinden mn collega's vast ook.
Knoflook.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Knoflook.. Het ruikt juist lekker imo.
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:00 schreef NJ het volgende:
Je doet het erom hè?
Ok..quote:
Ik nog niet, jij NJ?quote:
quote:
Daarom ga ik tegenwoordig fitnessen. Het kan altijd beter.quote:
WNJZ.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef NJ het volgende:
Of, beter gezegd, c_c.
Kutkick, slotje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Schop.
Ik post door je slotje heen.quote:
Het was hij of ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ola. Verlost van de spin zag ik. Hulde.
Spinnen kunnen dodelijk zijn, je hebt geluk gehad!quote:
Daar ben ik me terdege van bewust.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Spinnen kunnen dodelijk zijn, je hebt geluk gehad!
OMFG.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Om m'n droom van gisteren even te overtreffen. Ik heb vanmiddag toen ik in slaap viel gedroomd dat m'n moeder was veranderd in een paard. Ze was dus wel m'n moeder, maar zat vast in een paardenlichaam ofzo. En ik hield een wortel voor haar neus om d'r de stal in te lokken.
That's me.quote:
Ik bikkel gewoon door.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morgen vrij of ga je voor the full monthy?
Stoer welquote:
Yup, inwerkperiode is voorbij. Gelukkig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Stoer wel,ben je van je harde leerproces op de vloer af?
Ah dat scheelt weer danquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, inwerkperiode is voorbij. Gelukkig..
Wist ik niet. En ik heb al tijden irc, maar ik weet nog steeds niet hoe het werktquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah dat scheelt weer dan
Wist je trouwens dat BEF een wachtwoord heeft op irc?
Al doe jij niet aan irc
Men het is zo simpelquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist ik niet. En ik heb al tijden irc, maar ik weet nog steeds niet hoe het werkt.
Het moet me nog steeds uitgelegd worden.quote:
Oh doe ik wel hoor,maar dr is nooit iemandquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het moet me nog steeds uitgelegd worden.
In BeF bedoel je?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh doe ik wel hoor,maar dr is nooit iemand
Nu zeggen ze niet Tiek heb je een leven ofzoquote:
Ik heb wel een leven, maar ik vind óók nog tijd om te fokken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nu zeggen ze niet Tiek heb je een leven ofzo
We zien je nooit meer![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb wel een leven, maar ik vind óók nog tijd om te fokken..
ergo: spookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:23 schreef Misstique het volgende:
d00dt.
Mogen we haar voor een koetsje spannen voor onze bruiloft?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Om m'n droom van gisteren even te overtreffen. Ik heb vanmiddag toen ik in slaap viel gedroomd dat m'n moeder was veranderd in een paard. Ze was dus wel m'n moeder, maar zat vast in een paardenlichaam ofzo. En ik hield een wortel voor haar neus om d'r de stal in te lokken.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Mogen we haar voor een koetsje spannen voor onze bruiloft?
Mag ik de pompoen zijn?quote:
Dus ben je maar gaan fokken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:39 schreef Mokster het volgende:
Zo! Dat zal hem leren! Mijn allerliefste poezenkind heeft de mug die mij al een uur uit mijn slaap houdt uit de lucht gemept en opgegeten!!
Jij bent de lieve heksquote:
Fairy Godmother?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent de lieve heks.
of hoe dat kreng ook heet die Assepoester mooi maakte.
God no..quote:
Ik heb weer genoeg gemassaskyped voor de komende maanden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:54 schreef guitarist.nl het volgende:
damn ik verveel me dood, en heb zit om te skypen
Ja maar ze is een Fairy dus haar leeftijd heeft geen invloed op d'rquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fairy Godmother?
Dat wijf is zo oud als de weg naar Rotterdam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |