Die 2 minuten stilte zijn uit respect voor alle gevallenen. Wie dat respect niet heeft, doet er dus niet aan mee. Dergelijke mensen aanspreken heeft dan ook geen enkel nut, aangezien die mensen waarschijnlijk ook voor de levenden geen respect zullen hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Catch22- het volgende:
Wij zaten dus bij mijn huisgenoot op de kamer om gezamelijk 2 minuten stil te zijn. Stonden er 2 jonge bezoekers van de moskee voor het raam die gewoon stonden te praten. Vlak er na zeiden wij er wat van.
Daarna zaten wij in de tuin en mijn huisgenoot zag die gast staan en ging even met hem praten en ik stond er bij.
Hij zei: " Ik wil geen ruzie ofzo, maar je kan het toch wel op brengen om stil te zijn" . En ik zei "Het zijn maar 2 minuten".
Die turk zo "Ja jij hebt nederland niet bevrijd en ik hoef dat van jou niet te leren. moet je je kop kapot ofzo. Kwam er nog een kerel bij (ook turks) en die wou ons ook wel ff klappen geven"
Djeez. Je bent te gast in ons land, je wil deelnemen aan de maatschappij en je kan het niet opbrengen om 2 van 31.536.000 minuten in een jaar stil te zijn?
Jammer, erg jammer..
Ik zou ze doodschieten, en dan aan ze denken over precies een jaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef Luukzor het volgende:
Ik zou erop slaan maarja wie ben ik
Ik zou ze jarenlang martelen, en nooit meer aan ze denken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zou ze doodschieten, en dan aan ze denken over precies een jaar![]()
dan zou je dus geen haar beter zijn dan Adolfquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef Smoked het volgende:
[..]
Ik zou ze jarenlang martelen, en nooit meer aan ze denken.
Misschien wel erger, want Hitler KON niet meer aan ze denken (ervan uitgaande dat de man echt zelfmoord pleegde uiteraard)quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:11 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dan zou je dus geen haar beter zijn dan Adolf
Jouw vriend bedreigt ook mensen als hij erop aangesproken wordt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:15 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend heeft er ook niets mee. En dus? Ik snap het probleem niet zo. Het gaat er toch om dat jij persoonlijk ergens bij wil stilstaan? Dan doe je dat toch? Dat andere mensen doorlopen en/of praten, ja, jammer dan...
Dat is nogal afhankelijk van wie het vraagt, en vooral van hoe die persoon het vraagt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:16 schreef seto het volgende:
[..]
Jouw vriend bedreigt ook mensen als hij erop aangesproken wordt?
Als je zo over mensen denkt dan vraag ik me af waar je in die 2 minuten aan gedacht hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:06 schreef Katana het volgende:
Allemaal het zelfde, je kan er wel druk om blijven maken.
Aan blanke dodenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je zo over mensen denkt dan vraag ik me af waar je in die 2 minuten aan gedacht hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is nogal afhankelijk van wie het vraagt, en vooral van hoe die persoon het vraagt.
Hij heeft niets met geschiedenis. Als dat betekent dat je de geestelijke leeftijd van 12 hebt, dan ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft ook de geestelijke leeftijd van 12 jaar?
Dat slaat natuurlijk weer nergens op want in de OP zie je dat hij het op een normale manier vroeg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is nogal afhankelijk van wie het vraagt, en vooral van hoe die persoon het vraagt.
Niet aan jou iigquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je zo over mensen denkt dan vraag ik me af waar je in die 2 minuten aan gedacht hebt.
Ik kan zijn toon en houding er niet uit opmaken, daarnaast kan hij wel meer zetten in zijn OP. Maar het gaat er hier ook niet om dat er mensen zijn die geen respect hebben voor 2 minuten stilte. Het gaat in dit topic nadrukkelijk om (al dan niet bewezen) moskee gangers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk weer nergens op want in de OP zie je dat hij het op een normale manier vroeg.
Nee, jij zegt dat het er vanaf hangt wanneer hij mensen gaat bedreigen, in elk geval zie ik het bedreigen van mensen als iets wat toepasbaar is bij lieden met de geestelijke leeftijd van een kind.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft niets met geschiedenis. Als dat betekent dat je de geestelijke leeftijd van 12 hebt, dan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |