abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:42:24 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37563991
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Liedje van niks, ook...
das waar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37564013
ik ga mijn bed maar eens opzoeken
Welterusten mensen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:43:46 #153
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564021
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Liedje van niks, ook...
nou ben ik ook niet echt op de dappre strijders 4 en Coen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:44:58 #154
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564043
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:43 schreef dndiek het volgende:
ik ga mijn bed maar eens opzoeken
kijk eens in je slaapkamer
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37564058
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:43 schreef Bjoro het volgende:

[..]

nou ben ik ook niet echt op de dappre strijders 4 en Coen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37564065
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:44 schreef Bjoro het volgende:

[..]

kijk eens in je slaapkamer
dank je voor de hulp bij het zoeken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:46:36 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37564079
bijna 1,5 miljoen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37564124
Ik zat ff buiten

Wat zacht !
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:49:24 #159
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564133
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:45 schreef dndiek het volgende:

[..]

dank je voor de hulp bij het zoeken
graag gedaan diekje...als jij zorgt dat mijn belastig teruggaaaf deze week gestrort wordt, staan we weer quite
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:49:57 #160
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564143
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik zat ff buiten

Wat zacht !
kon je gewoon door de lucht heen lopen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:50:00 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37564146
Rondje van de ZAAK

wegens 1,5 miljoen posts in VBL
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:50:36 #162
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564157
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:50 schreef borisz het volgende:
Rondje van de ZAAK

wegens 1,5 miljoen posts in VBL
Olé !

wie was het ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:51:58 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37564182
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:50 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Olé !

wie was het ?
geen idee
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:53:28 #164
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564212
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:51 schreef borisz het volgende:

[..]

geen idee
jij ?

of bedoel je Tong ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37564222
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:55:04 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37564244
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:53 schreef Bjoro het volgende:

[..]

jij ?

of bedoel je Tong ?
ik niet

toen ik ff keek bij forumindex stond de teller al op 1,5 miljoen,


maar ik denk bleuzz haar post stond net onder die van mij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:56:18 #167
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564265
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
quote:
[Willy] Oke..
Ga maar slapen, morgen weer een nieuwe dag
Een nieuw gezicht, een nieuwe wereld en een nieuwe lach
Droom maar over de dingetjes van vandaag
[-Vaduz-] Maar nog 1 vraag, waar komen kindjes vandaan?
[Willy] Dat is als 2 mensen dicht bij elkaar zijn.
[-Vaduz-] Is dat nou liefde?
[Willy] Ja, maar soms kan het ook haat zijn
Kijk, soms gaan er dingetjes niet eerlijk, dat mag niet
[-Vaduz-] Maar wie is dan de baas van de wereld?
[Willy] Alles wat leeft op de wereld
[-Vaduz-] Maar, de meester praat over een man uit Amerika
Die aan het vechten is met mensen uit een ander land
[Willy] Omdat die denkt dat dat het beste is voor alleman
Iedereen die is een beetje baas
[-Vaduz-] Pim z'n papa zegt de blanke
[Big2] Nee, dat is niet waar
Je zal het leren met de tijd, kijk,
Van buiten zijn we anders maar van binnen gelijk

[Refrein 2x]
Slaap, en doe je ogen toe
Want je.. weet dat je nu gaan dromen moet
En je... ziet alles en je hart doet pijn
Maare.. jouw leven hoeft niet hard te zijn
(1x dus kind..)

[Big2]
Slaap kindje, slaap, daar buiten daar loopt er een schaap
En morgen kan je weer lekker gaan fluiten over de straat
Mammie is met papa gaan eten bij de Chinees
Dan drinken ze lekker wijn en dan vreten ze van da vlees
[-Vaduz-] Waarom hebben papa en mama altijd ruzie met elkaar?
[Big2]Dat is niet altijd zo, ze zijn tenminste nu nog bij elkaar
Je vriendje Kees die heeft geeneens een pa, die is dood
[-Vaduz-]Maar waarom gaan mensen dood?
[Big2]Nouja dat gaat gewoon zo.
Net als Vera, Amike, al je tantes zijn weg
[-Vaduz-]Maar waar gaan ze dan naartoe?
[Big2]Gewoon, een andere plek
Kerel jij hoeft echt niet bang te zijn want jij gaat nu nog lang niet dood
[-Vaduz-]Maar Robbin zegt 'De ene man z'n dood is de anders' brood'
[Big2]Dat is bijvoorbeeld wat de mannen vroeger deden
Die gingen naar een ander land en stolen al het eten
Dus die mannen werden rijk maar de bewoners van dat land
Ach, trouwens, ga jij maar slapen nu, gewoon mijn kleine man

[Refrein 2x]
Slaap, en doe je ogen toe
Want je..weet dat je nu gaan dromen moet
En je... ziet alles en je hart doet pijn
Maare.. jouw leven hoeft niet hard te zijn
(1x dus kind..)

[-Vaduz-]Vrouwen zijn toch zwak, daarom zitten ze toch thuis?
[Big2]Nee dat zeggen zwakke mannen maar dat is dus echt niet juist
Kijk maar naar je moeder, mama is een sterke vrouw
Maar mama koos voor ons terwijl ze ook nog best wel werken wou
En iedereen en alles op de wereld is gelijk, maar vroeger was er ook een man
die alles overnam en kijk,en zei dat joden minder waren, ze mochten niet meer blijven
En dat is de reden waarom Anne boeken is gaan schrijven
[Willy]Doe nu je ogen dicht en slaap maar zacht
[-Vaduz-]Alleen als ik nog 1 dingetje vragen mag
[Willy]Wat?
[-Vaduz-]Waarom hebben sommige mensen nou niets te eten?
[Willy]Omdat er mensen zijn die enkel om zichzelf geven
[-Vaduz-]Maar is dat dan niet erg?
[Willy]Jawel, maar kijk niet naar een ander, kijk altijd naar jezelf
Dat is waar het begint, dat is wat werkt
Schuif niet alles af op een ander, want dat is beperkt
Nu doe je ogen dicht en...

[Refrein 2x]
Slaap, en doe je ogen toe
Want je.. weet dat je nu gaan dromen moet
En je... ziet alles en je hart doet pijn
Maare.. jouw leven hoeft niet hard te zijn
(1 x dus kind..)

vanmiddag in Haarlem dus
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:57:39 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37564281
je bedoelt vandaag in Haarlem
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:59:43 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37564314
slaap kindje slaap

ik duik mijn nest in
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:00:18 #170
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564324
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:57 schreef borisz het volgende:
je bedoelt vandaag in Haarlem
aangepast
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37564364
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:49 schreef Bjoro het volgende:


kon je gewoon door de lucht heen lopen

The mother of jesus, remember
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:06:18 #172
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564413
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:02 schreef Bluezz het volgende:

The mother of jesus, remember
off course
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 01:08:59 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_37564440
Trusten Hoolers en ander gespuis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:10:11 #174
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564452
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:08 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers en ander gespuis.

tong, geniet van je nachtrust !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37564474
Tongie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')