Geloof me, dat kan die niet. We hebben hem vorig jaar een half jaar zien stuntelen.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:59 schreef twi het volgende:
En Gibbs vertrekt naar Charlton, en kon naar diverse andere PL-clubs. Als 'ie daar kan voetballen, moet 'ie het niveau van Feyenoord toch ook wel aankunnen?
Maar vallen Greene/Bahia/Vlaar weg, dan heb je als Feyenoord zijnde gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:07 schreef snabbi het volgende:
Tja helemaal mislukt vind ik hem niet, maar hij kan niet tippen aan Greene/Bahia en zelfs niet aan Vlaar. Centraal ligt het probleem niet en aan de flank zie ik hem niet zo snel spelen.
Daarom moet Saidi ook terug.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Maar vallen Greene en Bahia weg, dan heb je als Feyenoord zijnde gewoon helemaal niks.
Boeiend, wij wilden Pontus Farnerud... Zijn broer...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Feyenoord nog iemand kopen ofzo? Volgens teletekst van ZDF is Stuttgart bijna rond met Alexander Farnrud. Is Feyenoord weer aan het slapen?
Inderdaad, al zouden we 24 spitsen kopen. Dan lopen sommige nog te mekkeren dat er 8 niet wilden..quote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef snabbi het volgende:
als je elk gerucht als waarheid neemt, dan is Feyenoord inderdaad vaak niet de club waar een speler uiteindelijk heen gaat. Ook niet gek want zover ik weet heeft Feyenoord ook maar 1 elftal dat op het hoogste niveau speelt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Cart_man het volgende:
Seizoen is nog maar net afgelopen en men begint al te zeiken over aankopen.
Oh, god. Ik ga me hier weer kostelijk vermaken deze zomer.
Greene is ook meer voetballer dan verdediger natuurlijk. Onbegrijpelijk dat hij niet is geselecteerd voor Oranje.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Maar vallen Greene/Bahia/Vlaar weg, dan heb je als Feyenoord zijnde gewoon helemaal niks.
En volgens mij is Greene sinds de komst van Vlaar populairder als vleugelverdediger of middenvelder.
en nu ga je te verquote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Greene is ook meer voetballer dan verdediger natuurlijk. Onbegrijpelijk dat hij niet is geselecteerd voor Oranje.
De beste wedstrijden die ik van Greene heb gezien, waren in het begin van het seizoen toen hij centraal achterin stond.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef cultheld het volgende:
Greene is ook meer voetballer dan verdediger natuurlijk. Onbegrijpelijk dat hij niet is geselecteerd voor Oranje.
Hij kan wel centraal achterin spelen, maar dan als vrije verdediger en niet als laatste man of zo. Bij RKC vond ik Greene voetballend uitstekend. Greene probeert ook zoveel mogelijk dingen voetballend op te lossen. In het centrum krijg je daar vaak niet de tijd voor. Z'n traptechniek vind ik niet verkeerd, z'n inspeelpass is behoorlijk en hij heeft toch wel een aardig overzicht.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
De beste wedstrijden die ik van Greene heb gezien, waren in het begin van het seizoen toen hij centraal achterin stond.
Als je ziet dat spelers als Babel en Heitinga geselecteerd worden, dan vind ik het ook gek dat Greene niet geselecteerd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |