zaten op de groene zijde dat scheeltquote:Op maandag 8 mei 2006 08:25 schreef Bananenman het volgende:
Hoe voelt dat nou, vijftienduizend joden op jullie tribunes en de Ajax Marsch etc. door jullie speakers?
Volgens mij gebeurd dat met Ajax suppoters altijd he? Of is dat puur toeval?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zaten op de groene zijde dat scheelt
Nee, hoor, daar heeft Wesham een stokje voor gestokenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef hippo-clippo het volgende:
Die engelse joden geen voorronde champions league, dus die zal wel voor Kuijt afvallen![]()
toeval bestaat nietquote:Op maandag 8 mei 2006 10:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat met Ajax suppoters altijd he? Of is dat puur toeval?
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, hoor, daar heeft Wesham een stokje voor gestoken![]()
quote:Vier jaar na dato - we zullen het nooit vergeten
Woensdag 8 mei 2002: Feyenoord wint voor de tweede maal in haar geschiedenis de UEFA Cup. Na een zinderende Europese campagne worden achtereenvolgens SC Freiburg, Rangers, PSV, Inter en Borussia Dortmund aan de kant gezet.
In de eigen Kuip maken Pierre van Hooijdonk (twee maal) en Jon-Dahl Tomasson in de finale de doelpunten om de Borussen met 3-2 te verslaan. De kaartverkoop, omwisselen van de kaarten, het wel of niet doorgaan van de wedstrijd, feest op het Stadhuisplein, rust bij de bloemenzee voor het Stadhuis voor wijlen Pim Fortuyn, de spanning voor de wedstrijd, de wedstrijd, rode kaart Jurgen Kohler, 1-0 en 2-0 Van Hooijdonk, 2-1, 3-1 Tomasson, 3-2, blessuretijd waar geen eind aan lijkt te komen, de ontlading, Paul Bosvelt die de beker in ontvangst neemt, feest in de Kuip, de optocht naar de Coolsingel, feest in de stad, helaas vernielingen in onze stad, maar één ding weten we zeker...
Edwin, Chris, Kees, Patrick, Tomasz, Paul, Shinji, Bonaventure, Jon-Dahl, Pierre, Robin, Leonardo, Johan, Ferry en alle andere mensen die een bijdrage hebben geleverd aan deze ongekende prestatie BEDANKT!
Geen Woorden Maar Daden
bron: lunaticnews.nl
Dat zeker.. Toen was ik pas 15 zeg..quote:
Moet veel goedkoper kunnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:52 schreef jorienvdherik het volgende:
met vliegtuig van amsterdam naar london is het
(67,00 EUR + 86,16 EUR) 153,16 EUR
british airways
Vertrekplaats Amsterdam Bestemming London, Heathrow
Vertrek vrijdag 11/08/2006 Terug zondag 13/08/2006
Amsterdam London, Heathrow BA 427 11/08 09:50 10:10
Amsterdam London, Heathrow BA 429 11/08 10:50 11:10
London, Heathrow Amsterdam BA 438 13/08 13:25 15:35
London, Heathrow Amsterdam BA 440 13/08 15:55 18:05
dit alles voor reading - feyenoord
Lijkt me dat je gewoon in London gaat zitten en op de wedstrijddag op en neer.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Cart_man het volgende:
Vergeet dan niet erbij te zetten dat je 50 pond voor de trein moet betalen...
quote:08-05-2006: Cory Gibbs transfervrij naar Charlton Athletic
[Bron: Feyenoord.nl]
Cory Gibbs zet zijn loopbaan voort bij het Engelse Charlton Athletic. De 26-jarige Amerikaan, die gedurende de tweede helft van het afgelopen seizoen op huurbasis uitkwam voor ADO Den Haag, tekent bij de nummer 13 van de Premier League een voorcontract in afwachting van een definitieve werkvergunning.
Nadat bekend werd dat Gibbs Feyenoord transfervrij mocht verlaten, stond de Amerikaanse international in de belangstelling van flink wat Engelse clubs. Zo dongen Middlesbrough, Bolton Wanderers en Reading naar de hand van de verdediger, die uiteindelijk dus koos voor ' The Addicks'. Gibbs: 'Ik was gevleid door alle belangstelling, maar nog het meest onder de indruk van de vertegenwoordigers van Charlton en de plannen van voorzitter Richard voor de verdere ontwikkeling van deze club. Ik ben er van overtuigd dat ik teken voor een ambitieuze club met honger naar succes.'
quote:'Valencia gecharmeerd van Feyenoord-aanval'
Het Spaanse Valencia lijkt gecharmeerd van de Feyenoord-aanval. Tenminste diverse media brengen Feyenoord spelers in verband met Valencia. Sportweek meldt morgen in haar nieuwe editie dat Kalou opnieuw naar Kalou lonkt. Tegelijkertijd melden regionale media in Valencia dat Kuyt voor de spitspositie en Castelen voor de rechtsbuitenpositie in beeld zijn bij de Spaanse ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |