Er is weken geleden al afgekondigt dat er enorm veel politie op de been zal zijn. En jullie proberen er toch nog even doorheen te komen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Joden zonder slag of stoot in onze kleedkamer te laten kleden is hopenloos![]()
Wees blij dat er eens een aantal toppers in jullie kleedkamers zitten.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, lijkt me een ramp!!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vind je het ook leuk als Hansson naar Groningen komt?
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jij en je vrienden een stel stoere knullen zeg. Vooral erg triest dat je er hier nog over op gaat scheppen. Give us a break en post je onzin op het fancy forum. Misschien dat ze je daar wel een stoere knul vinden en je serieus nemen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met coke en drank op wel ja. We waren nog van plan om met een grote groep naar het stadion te gaan met ADO supporters want die waren er ook. Ik weet niet hoe het afgelopen is we zijn namelijk al 2 uur geleden daar weg gegaan.
Link?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Give us a break en post je onzin op het fancy forum.
quote:
Hoezo een slechte naam? Feijenoord heb sowieso al door heel europa een 'slechte' naam, kwa supporters.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:22 schreef Irrem het volgende:
[..]
Er is weken geleden al afgekondigt dat er enorm veel politie op de been zal zijn. En jullie proberen er toch nog even doorheen te komen.
Elke supporter van andere clubs lachen zich vanavond kapot als ze zien dat er Feijenoord supporters zijn opgepakt. Hoezo de Feijenoord supporters een slechte naam bezorgen?
had jij geen kaarten voor de finale ?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:31 schreef Cart_man het volgende:
Hehehe, huilies.
Dat willen jullie zo houden?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:08 schreef StartThePanic het volgende:
[..]
Hoezo een slechte naam? Feijenoord heb sowieso al door heel europa een 'slechte' naam, kwa supporters.
En dat is nog wel het ergste..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:10 schreef StartThePanic het volgende:
Ik stoor me er niet aan.
Foute club voor Kuyt dus mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef hippo-clippo het volgende:
Die engelse joden geen voorronde champions league, dus die zal wel voor Kuijt afvallen![]()
Was ik helemaal vergeten Ball te noemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook wel kan meekomen in een selectie met Addo, Lamey en Sibon![]()
Daar heb ik alleen Dudek van gehoord. En dat was al 100% onzin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |