abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 18:22:35 #101
87694 Robin__
letitredno
pi_37664357
Ah toch nog iemand ook in bussum

*edit* ook uit almere zie ik bij welke rijschool les je?
  maandag 8 mei 2006 @ 18:27:13 #102
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_37664482
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:22 schreef Robin__ het volgende:
Ah toch nog iemand ook in bussum

*edit* ook uit almere zie ik bij welke rijschool les je?
flevotraffic
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:20 schreef Lunar het volgende:

[..]

Aah klote is dat inderdaad, soms heb je echt van die dagen dat je niks goed kan doen
Maar de les daarop ga je meestal weer als een trein
Ik hoop het, ik heb het me wel voorgenomen, want hier word ik niet blij van
  maandag 8 mei 2006 @ 18:59:19 #103
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37665460
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:27 schreef Radjesh het volgende:

[..]

flevotraffic
[..]

Ik hoop het, ik heb het me wel voorgenomen, want hier word ik niet blij van
Tja, soms heb je echt dagen dat helemaal niks meer goed gaat, ik heb het ook gehad en dat is echt klote...

Morgen examen om 9.50 Ik heb om 8 uur nog een uurtje les, dan gaan we rustig bij het cbr een kopje koffie drinken en dan lekker een rondje rijden. Ik hoop zo hard dat ik het in 1x haal
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_37665614
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:59 schreef JosvG het volgende:

[..]

Tja, soms heb je echt dagen dat helemaal niks meer goed gaat, ik heb het ook gehad en dat is echt klote...

Morgen examen om 9.50 Ik heb om 8 uur nog een uurtje les, dan gaan we rustig bij het cbr een kopje koffie drinken en dan lekker een rondje rijden. Ik hoop zo hard dat ik het in 1x haal
toy toy toy en break a leg ik zal wel op fok! lezen of je het haalt, ik duim voor je
  maandag 8 mei 2006 @ 19:05:28 #105
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37665676
Succes morgen JosvG.
Back in business.
pi_37665733
Succes JosvG
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 8 mei 2006 @ 19:18:27 #107
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37666185
ja suc6 Josvg!!!
Oh yes i did!
pi_37666209
Succes morgen JosvG.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:18:57 #109
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_37666214
quote:

[..]

Succes men zet hem op
pi_37667323
quote:

[..]

Heel veel succes gewenst En hey, ik moet om 8.55 Ik laat het jullie weten iig!
pi_37667615
even vraagje over de spullen die je mee moet nemen naar je theorie examen, ik heb een uitreksel van mijn persoonsregister, pasfoto, theorie examenkaart en mijn identificatiepasje.. maar er staat me iets van bij dat er iets niet ouder mocht zijn dan 2 weken.. wat was dat? of boeit dat niet en zit ik fout?
  maandag 8 mei 2006 @ 20:31:04 #112
148491 Frenky-boy
dedonkerewolk.nl
pi_37669104
Kep 't ff voor je gecheckt en volgens mij heb je alles wat je bij je moet hebben hoor. Check zelf maar even:

http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=156

Succes met je examen ! komt vast goed !
Een dag niet gezopen, is een dag niet geleefd !!
DDW 4-Life www.dedonkerewolk.nl
pi_37669228
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef Thrilled het volgende:
even vraagje over de spullen die je mee moet nemen naar je theorie examen, ik heb een uitreksel van mijn persoonsregister, pasfoto, theorie examenkaart en mijn identificatiepasje.. maar er staat me iets van bij dat er iets niet ouder mocht zijn dan 2 weken.. wat was dat? of boeit dat niet en zit ik fout?
Je persoonsregister mag niet ouder zijn dan een half jaar. That's all.
  maandag 8 mei 2006 @ 21:07:08 #114
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37670305
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef Thrilled het volgende:
Mijn instructeur zegt PUTI:

-Pasfoto's (3x, 1x voor examen, 2 voor gemeentehuis)
-Uittreksel (niet ouder dan een half jaar)
-Theoriecertificaat
-Identiteitsbewijs dat geldig is
pi_37673602
4 oefenexamens achter de rug:
- 4 fout (2x fout over een vrachtwagen markering, gehandicapten en de remafstand)
- 4 fout ( parkeren op rijbaan, richting aangeven, woonerf kruispunt, nietwerkende claxon)
- 2 fout (lichtsignaal en inhaalsituatie)
- 1 fout (suggestiestrook)

eigelijk allemaal domme foutjes waarbij ik iets logischer moet nadenken... of soms te moeilijk over nadenk.. heb er een goed gevoel over
pi_37674017
Véél Succes en geluk
JosvG en Shirley.

ps: Ik ben blij dat ik er vanaf bent, bij mij gold 3x scheepsrecht.
Ik heb toch nog redelijk vlug achterelkaar examen kunnen doen.
1e keer 21maart
2e keer 3 april
3e keer 27 april
pi_37674390
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Lunar het volgende:

[..]

Heel veel succes gewenst En hey, ik moet om 8.55 Ik laat het jullie weten iig!

Succes
And you know I might
  maandag 8 mei 2006 @ 22:59:07 #118
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37675166
Lunar ook suc6 morgen!!
Oh yes i did!
pi_37676179
Lunar ook veel succes
  maandag 8 mei 2006 @ 23:24:22 #120
124802 joupee
dat spreek je uit als zjoepee
pi_37676203
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:58 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hmm les je in die rooie civic (nieuwe versie)? * FranticDJ lest bij hinneman
Heeft 4 blauwe Golf V's rondrijden met belettering.. En 1 kale blauwe Golf IV, waar ik meestal in rij..
Ik rijd in de Audi A3...
pi_37681100
ik heb zo 2 uur les en ik heb op 14 Juni om 08:00 examen
Had het eerst in Mei maar toen kreeg ik een blessure en heb ik een maand niet kunnen rijden
pi_37683357
Argh gezakt
Er stond een vrachtwagen in een bocht waar je heel weinig zag. Ik ging daar, inclusief goed kijken, omheen.. maar niet snel genoeg terug naar m'n eigen weghelft.

Nou toen was ik een beetje uit m'n doen en raakte ik bijna een stoeprand waardoor de examinator een ruk aan m'n stuur gaf. En toen was het natuurlijk al duidelijk.

Verder was het een nette rit volgens hem. Snelheid was goed, kijkgedrag goed, ik reed goed mee met het andere verkeer...

Maarja, het is pas de eerste keer. Volgende keer gaat het vast goed
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:12:17 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37683432
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef Thrilled het volgende:
4 oefenexamens achter de rug:
- 4 fout (2x fout over een vrachtwagen markering, gehandicapten en de remafstand)
- 4 fout ( parkeren op rijbaan, richting aangeven, woonerf kruispunt, nietwerkende claxon)
- 2 fout (lichtsignaal en inhaalsituatie)
- 1 fout (suggestiestrook)

eigelijk allemaal domme foutjes waarbij ik iets logischer moet nadenken... of soms te moeilijk over nadenk.. heb er een goed gevoel over
netjes, bij mij gaat het steeds beter, moet wat rustiger de vragen lezen

gister de vraag of je links af mag als er een bord staat met verboden te draaien, dus ik zei nee. maar je mag natuurlijk wel links af, dacht dat het ging of je mocht keren
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:15:33 #124
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_37683530
Shirley, veel succes vandaag morgen

[ Bericht 9% gewijzigd door Lotjeb op 09-05-2006 10:18:18 (ik moet beter lezen...) ]
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_37683681
ze zit nu in de auto
pi_37685014
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef Lunar het volgende:
Argh gezakt
Er stond een vrachtwagen ....
Balen zeg Die stomme vrachtwagens ook altijd he Die dingen moeten ze echt verbieden tijdens examens, iedereen zakt daar zo'n beetje op
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:40:17 #127
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37687755
Geslaagd

Ik was echt heel erg blij toen ik het hoorde, maar opzich wist ik het al wel want ik had zo'n beetje een perfecte rit neergezet vond ik zelf

Alleen toen kreeg ik te horen dat mijn naam fout in de computer van het CBR stond, er stond een andere naam op mijn ID dan op mijn examenkaart... Ze moeten die fout dus corrigeren en mijn uitslag sturen ze "aan het einde van de week ofzo nog wel op"..... Ik mag dus tot waarschijnlijk maandag nog niet autorijden Ik baal nu echt zo ontzettend hard, kut CBR
pi_37687792
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef JosvG het volgende:
Geslaagd

Ik was echt heel erg blij toen ik het hoorde, maar opzich wist ik het al wel want ik had zo'n beetje een perfecte rit neergezet vond ik zelf

Alleen toen kreeg ik te horen dat mijn naam fout in de computer van het CBR stond, er stond een andere naam op mijn ID dan op mijn examenkaart... Ze moeten die fout dus corrigeren en mijn uitslag sturen ze "aan het einde van de week ofzo nog wel op"..... Ik mag dus tot waarschijnlijk maandag nog niet autorijden Ik baal nu echt zo ontzettend hard, kut CBR
gefeliciteerd

maar das wel balen zeg van het CBR, heb je hem, mag je nog niet rijden
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:42:51 #129
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37687816
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd

maar das wel balen zeg van het CBR, heb je hem, mag je nog niet rijden
Ik was echt niet vrolijk toen ik dat hoorde... Het enige dat erger is dan dit is niet slagen, maar ik kan je zeggen dat ik me nu kut voel dat ik op mijn kamer zit op dit moment ipv. in de auto
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:55:42 #130
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_37689575
Congratz Jos,

ksnap t balen heel goed, ik zou ook geen dag kunnen wachten..
pi_37691031
Gister mijn eerste les gehad en het ging wel goed geloof ik
Het was wel gaaf iig Dondermiddag weer
Wat ik doe? Ik ontdek!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:12:26 #132
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37691201
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:15 schreef Lotjeb het volgende:
Shirley, veel succes vandaag morgen
Dank je wel!
Back in business.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:13:10 #133
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37691218
Jammer Lunar, volgende keer beter! En JosvG, gefeliciteerd! Je hebt hem iig...die paar dagen wachten kan nog wel joh Al is het niet leuk.
Back in business.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:15:03 #134
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37691273
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:13 schreef Shirley het volgende:
Jammer Lunar, volgende keer beter! En JosvG, gefeliciteerd! Je hebt hem iig...die paar dagen wachten kan nog wel joh Al is het niet leuk.
Dankjewel

Het wachten is echt moeilijk, wat zou ik nu graag gezellig met de auto rondrijden samen met mijn vriendin... Maar het kan gewoon nog niet
  MOL-held dinsdag 9 mei 2006 @ 16:19:04 #135
44635 XMN8R
mag dat?
pi_37692670
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef JosvG het volgende:
Geslaagd

De kans is heel erg groot dat niet aan het CBR ligt, maar aan je rijschool. Tijd voor een kijkje achter de schermen:

reservering examens
Het CBR geeft examenplekken vrij in TOP, het online examenreserveringssysteem. De rijscholen kunnen zelf data en tijden zoeken en daar hun kandidaten op plaatsen. Belangrijk om te weten is dat vaak de rijschool al je gegevens intikt. Op de dag van het examen vergelijkt je examinator de gevens van je uittreksel uit het persoonsregister en je legitimatiebewijs met de gegevens op je Rijvaardigheidsbewijs, en als dat niet klopt dan moet dat eerst veranderd worden anders heb je een probleem bij de aanvraag van je rijbewijs bij het gemeentehuis.

controle van gegevens
Wanneer je theorie-examen doet, dan worden je gegevens ingevoerd op basis van het uittreksel uit het persoonsregister. Indien de rijschool geen gebruik maakt van het nummer dat op je theorie-certificaat staat maar je gegevens zelf intikt, dan hoeft er maar één karakter verschil te zijn en je wordt als nieuwe kandidaat opgevoerd. Het CBR controleerd semi-handmatig op dubbele invoer, maar het kan dus wel eens voorkomen dat er één doorheen glipt.

toekomst
Binnenkort - waarschijnlijk vanaf oktober 2006 - komt er een koppeling met het landelijke bestand van de gemeenten en dan is dit probleem opgelost. Alle zaken die met het CBR te maken hebben (theorie-examen, praktijk-examen, Verklaring van geschiktheid, etc.) worden dan onder één nummer geregistreerd, het zogenaamde Burgerservicenummer (BSN) en dan zijn deze problemen verleden tijd. Gegevens hoeven dan niet meer te worden ingetikt, maar worden opgehaald uit het landelijk systeem van de gemeenten. Voordeel is dat er dan geen fouten meer gemaakt kunnen worden in de spelling, en dat alles uiteindelijk via de computers van het CBR en de RDW bij de gemeente terecht komt. Na je rij-examen kun je dan dus direct naar het gemeentehuis waar ze in de computer kunnen zien dat je geslaagd bent.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_37692702
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Balen zeg Die stomme vrachtwagens ook altijd he Die dingen moeten ze echt verbieden tijdens examens, iedereen zakt daar zo'n beetje op
Je moet er toch mee kunnen omgaan denk ik Ben je geslaagd en krijg je d'r mee te maken, krijg je een dodelijk ongeval, dat wil je toch ook niet denk ik

Jammer zeg, Lunar

Gefeliciteerd JosvG
And you know I might
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:26:02 #137
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37692794
Lunar jammer zeg!! ik had t ook niet gehaald de 1e keer hoor...hoop ook dat ik t de 2e keer haal

En JosvG gefeliciteerd, denk maar zo, als je was gezakt kon je nog veel langer niet rijden
Oh yes i did!
pi_37692821
Gefelicteerd JosvG

trouwens, sinds wanneer wordt een te ruime volgafstand fout gerekend? net een oefentoets gedaan (5 fout, wel geslaagd, maar toch..)

er was een plaatje van een ongeval, was al afgezet met pilonnen en er reed een tankauto voor me.. wat was hier van toepassing..

a. U bestudeert nadrukkelijk de oorzaak van het ongeval ( )
b. U houd een té ruime volgafstand aan
c. U houd de juiste volgafstand aan

ik gok dat er zo 3 of 4 auto's tussen de tankwagen en mij pastte, maar ik hield dus een té ruime volgafstand aan.. hoezo is dat fout?
  MOL-held dinsdag 9 mei 2006 @ 16:33:52 #139
44635 XMN8R
mag dat?
pi_37692928
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:28 schreef Thrilled het volgende:
Gefelicteerd JosvG

trouwens, sinds wanneer wordt een te ruime volgafstand fout gerekend? net een oefentoets gedaan (5 fout, wel geslaagd, maar toch..)

er was een plaatje van een ongeval, was al afgezet met pilonnen en er reed een tankauto voor me.. wat was hier van toepassing..

a. U bestudeert nadrukkelijk de oorzaak van het ongeval ( )
b. U houd een té ruime volgafstand aan
c. U houd de juiste volgafstand aan

ik gok dat er zo 3 of 4 auto's tussen de tankwagen en mij pastte, maar ik hield dus een té ruime volgafstand aan.. hoezo is dat fout?
Er is al te weinig asfalt in Nederland.. als iedereen een té ruime volgafstand aan zou houden slibt het wegennet helemaal dicht.

Bij het passeren van een ongeval is de snelheid belangrijker dan de volgafstand; de hulpdiensten zijn immers vlak langs het voorbijrazende verkeer aan het werk. Afremmen op de snelweg voor een ongeval is uiteraard uit den boze, maar als je wat snelheid kunt verminderen zonder het overige verkeer tot last te zijn of in gevaar te brengen dan zullen de hulpdiensten dat zeker waarderen.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:37:34 #140
139407 jorienvdherik
pi_37693009
net als rechts afslaan als er een fietspad is moet je op het fietspad gaan afslaan. zodat je het verkeer achter je niet hindert. nee dat is lekker en die fietsers dan :S
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:38:20 #141
87694 Robin__
letitredno
pi_37693027
Die cd had ik ook.. is iid antwoord b

Je moet wel afstand houden, TUURLIJK maar als je langzaam rijd (is volgens mij duidelijk op de foto?) en AL het verkeer over de vluchtstrook moet, hoelang denk je dat de file dan word als iedereen 4 autos ruimte houd tussen zichzelf en zn voorligger (terwijl er niemand hoeft in te voegen van welke kant dan ook)

Ik denk niet dat je snel dit soort vragen zal krijgen op je theorie examen, te twijfelachtig (adhv een fototje) en het is opzich niet 'fout' maar echt sociaal en praktisch is het niet
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:41:10 #142
139407 jorienvdherik
pi_37693080
vanavond de cd ophalen ben benieuwd
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:43:11 #143
87694 Robin__
letitredno
pi_37693128
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:33 schreef XMN8R het volgende:
Zo, jij bent lang niet in deze reeks geweest.. als ik me goed herinner ben/was jij examinator bij het cbr?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:44:09 #144
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37693145
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef XMN8R het volgende:

[..]

De kans is heel erg groot dat niet aan het CBR ligt, maar aan je rijschool. Tijd voor een kijkje achter de schermen:

reservering examens
Het CBR geeft examenplekken vrij in TOP, het online examenreserveringssysteem. De rijscholen kunnen zelf data en tijden zoeken en daar hun kandidaten op plaatsen. Belangrijk om te weten is dat vaak de rijschool al je gegevens intikt. Op de dag van het examen vergelijkt je examinator de gevens van je uittreksel uit het persoonsregister en je legitimatiebewijs met de gegevens op je Rijvaardigheidsbewijs, en als dat niet klopt dan moet dat eerst veranderd worden anders heb je een probleem bij de aanvraag van je rijbewijs bij het gemeentehuis.

controle van gegevens
Wanneer je theorie-examen doet, dan worden je gegevens ingevoerd op basis van het uittreksel uit het persoonsregister. Indien de rijschool geen gebruik maakt van het nummer dat op je theorie-certificaat staat maar je gegevens zelf intikt, dan hoeft er maar één karakter verschil te zijn en je wordt als nieuwe kandidaat opgevoerd. Het CBR controleerd semi-handmatig op dubbele invoer, maar het kan dus wel eens voorkomen dat er één doorheen glipt.

toekomst
Binnenkort - waarschijnlijk vanaf oktober 2006 - komt er een koppeling met het landelijke bestand van de gemeenten en dan is dit probleem opgelost. Alle zaken die met het CBR te maken hebben (theorie-examen, praktijk-examen, Verklaring van geschiktheid, etc.) worden dan onder één nummer geregistreerd, het zogenaamde Burgerservicenummer (BSN) en dan zijn deze problemen verleden tijd. Gegevens hoeven dan niet meer te worden ingetikt, maar worden opgehaald uit het landelijk systeem van de gemeenten. Voordeel is dat er dan geen fouten meer gemaakt kunnen worden in de spelling, en dat alles uiteindelijk via de computers van het CBR en de RDW bij de gemeente terecht komt. Na je rij-examen kun je dan dus direct naar het gemeentehuis waar ze in de computer kunnen zien dat je geslaagd bent.
Mijn rijschool heeft gezegd dat het een fout in de computer van het CBR is. En eigenlijk lijkt me dat ook het meest logisch, omdat op alle documenten van mijn rijschool mijn naam correct geschreven staat, en ik bij het CBR al een keer vaker dit heb laten corrigeren, voor mijn theoriecertificaat.

Maargoed, het is nu even niet anders. Ik had dit al gezien voordat ik begon aan het examen, maar ik heb er toen bewust niks over gezegd omdat ik bang was dat ze me niet op examen zouden laten gaan. Pas toen ik zeker wist dat de uitslag bekend was en hij ook echt "voldoende" had opgeschreven en zijn handtekening had gezet heb ik er iets van gezegd. Stel je voor dat hij het alsnog ongeldig zou verklaren
  MOL-held dinsdag 9 mei 2006 @ 18:10:00 #145
44635 XMN8R
mag dat?
pi_37695318
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef Robin__ het volgende:

Zo, jij bent lang niet in deze reeks geweest.. als ik me goed herinner ben/was jij examinator bij het cbr?
Alleen theorie, geen praktijk... das levensgevaarlijk!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_37695543
Ik moet morgen afrijden om 14:00

Maar mijn instructeur heeft problemen met zijn eigen les auto. Gisteren les gehad in een Golf eigen les auto is een Raf4 nu moet ik waarschijnlijk afrijden in een andere auto

Misschien is de auto gerepareerd, misschien ook niet. Lekker dus...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:36:15 #147
87694 Robin__
letitredno
pi_37696046
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:10 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Alleen theorie, geen praktijk... das levensgevaarlijk!

Ach wel veiliger als rijinstructeur (serieus die maken echt een hoop mee volgens mij)

Succes morgen setambre, in wat voor auto dan ook
pi_37696302
Veel succes morgen Setambre en hopelijk kun je gewon in je eigen lesauto afrijden
pi_37696669
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:36 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ach wel veiliger als rijinstructeur (serieus die maken echt een hoop mee volgens mij)
Er gebeurt idd genoeg, maar eng of gevaarlijk is het niet. Je ziet het aankomen namelijk.
  MOL-held dinsdag 9 mei 2006 @ 19:09:09 #150
44635 XMN8R
mag dat?
pi_37696974
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:58 schreef vannelle het volgende:

Er gebeurt idd genoeg, maar eng of gevaarlijk is het niet. Je ziet het aankomen namelijk.
De praktijk-examinatoren krijgen een - zoals ze het zelf noemen - "opleiding Te laat remmen"

Regelmatig staat het zweet zelfs in de schoenen van de instructeurs die meerijden!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')