Als ik dinsdag mijn rijbewijs haal, zonder jou in Eindhoven tegen te komen, dan blijf ik donderdag uit Terneuzenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:58 schreef joupee het volgende:
Ik mag donderdag afrijden![]()
Dus als jullie donderdag in Terneuzen zijn, zouden jullie dan vanaf 2 uur massaal van de weg willen blijven?![]()
puik planquote:Op zondag 7 mei 2006 12:11 schreef JosvG het volgende:
[..]
Als ik dinsdag mijn rijbewijs haal, zonder jou in Eindhoven tegen te komen, dan blijf ik donderdag uit Terneuzen![]()
hehe owkey zal ik doenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:58 schreef joupee het volgende:
Ik mag donderdag afrijden![]()
Dus als jullie donderdag in Terneuzen zijn, zouden jullie dan vanaf 2 uur massaal van de weg willen blijven?![]()
whehe.. er dolen hier nog echte zeeuwen rond ookquote:Op zondag 7 mei 2006 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hehe owkey zal ik doen
bij wie les je?
Hmm les je in die rooie civic (nieuwe versie)? * FranticDJ lest bij hinnemanquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef joupee het volgende:
[..]
whehe.. er dolen hier nog echte zeeuwen rond ook![]()
Ik les bij Roelse.. schappelijke kerel![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:28 schreef izzypizzy het volgende:
morgen weer 2 uurtjes lessen!!!![]()
en wil iedereen voor mij dan maandag morgen op 26 juni in rotterdam van de weg blijven???![]()
Rijbewijs Concurrent. Dat zijn allemaal weer aparte instructeurs die voor zichzelf rijden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:18 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
gewoon ik ook....ook voor de 2e keer...
bij welke rijschool zit je?
Gewoon wat van zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb nu weer rijles, alleen is mijn instructeur weer eens te laat
Motor rijlessen mag niet zonder theorie aangezien de instructeur niet kan ingrijpen dus moest welquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
jaloers.. had ik eerst maar mijn theorie gehaald
Precies ja, dat heb ik nu ookquote:Op maandag 8 mei 2006 16:29 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik weet dat ik woensdag een strenge examinator ga krijgen.Erg fijn, dat is niet echt goed voor m'n zenuwen.
Is dat kinderachtig? Dat wordt mij zelf verteld, en mijn instructrice heeft ervaring met die examinator. Hij kan al op de kleinste dingen laten zakken. Kijk, ik rij verder prima, dus als hij me laat zakken, verwacht ik wel een goede reden. En zo onrealistisch vind ik het niet dat de één wat makkelijker is dan de ander, want zo is het nu eenmaal. En ik zeur helemaal niet, dus hou dan gewoon je commentaar voor je. Laat me raden, je hebt zeker je rijbewijs al.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:28 schreef Asmodean het volgende:
van te voren zeggen dat je examinator streng zal zijn is echt kinderachtig. Dan heb je vast een excuus voor als je niet slaagt. Als je gewoon goed kunt rijden zullen ze je alletwee laten slagen. Als je een twijfelgeval bent zal je bij de een net zoveel kans maken als bij de ander. het is toch compleet niet realistisch om te denken dat je bij de één wel, en bij de ander niet slaagt... Je denkt niet dat er heel snel een intern onderzoekje komt als bij de ene examinator de slagingspercentages hoger liggen dan bij de ander? Dat moet toch allemaal op één lijn liggen. Wat een gezeur weer... en letten op terugschakelen streng? Het lijkt me niet meer dan logisch dat het bij iedereen belangrijk is om op tijd terug te schakelen...
Ja, dat zal best. En dat hoort ook niet vind ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef Asmodean het volgende:
En je denkt niet dat een examinator zonder er ooit wat van te horen beduidend meer mensen kan laten zakken dan zijn collega's?
Dank je, en het is woensdagquote:Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef Knoekie het volgende:
Mijn instructeur zei toendertijd dat mijn examinator wel een redelijke man was. Toen ik me voor ging stellen aan die man tijdens het examen vertelde hij dat hij niet zo kinderachtig was, en niet uit ging proberen om me ergens in te laten stinken, hij vertelde me alleen dat hij ging kijken of ik de auto wel op de weg kon houden, toen wist ik wel dat het goed zatWas ook na 20 minuten weer terug bij het cbr. Maar die examinator heeft heel de tijd niks gezegd. Vond ik wel wat minder
Succes donderdag Shirley
Mja daarom wilde in het tegen niemand vertellen. Maarja één iemand kwam erachter en iedereen wist het meteen. Maar ik presteer altijd wel goed onder drukquote:Op maandag 8 mei 2006 17:16 schreef Lunar het volgende:
[..]
Wat ook niet echt meewerkt is het feit dat iedereen roept "aj joh je gaat het gewoon in één keer halen". Of de druk nog niet groot genoeg was.
Het zijn gewoon allemaal nazi'squote:Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef Asmodean het volgende:
En je denkt niet dat een examinator zonder er ooit wat van te horen beduidend meer mensen kan laten zakken dan zijn collega's?
Nee, maar ik denk wel dat de ene strenger is dan de ander. En je dus sneller zal laten zakken. En het CBR zal al die gezakte mensen echt niet erg vinden hoor! Brengt alleen maar geld in het laatje....quote:Op maandag 8 mei 2006 17:39 schreef Asmodean het volgende:
Jij denkt dus serieus dat het CBR het toelaat dat de ene examinator veel meer mensen laat zakken dan de ander?
edit: ik wens je alle succes hoor Shirley![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:16 schreef Lunar het volgende:
[..]
Wat ook niet echt meewerkt is het feit dat iedereen roept "aj joh je gaat het gewoon in één keer halen". Of de druk nog niet groot genoeg was.
maar als de een strenger is dan de ander, en je dus sneller zou laten zakken, dan liggen de slagingspercentages bij de betreffende examinator dus lager. Dat laat het CBR echt niet toe hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk wel dat de ene strenger is dan de ander. En je dus sneller zal laten zakken. En het CBR zal al die gezakte mensen echt niet erg vinden hoor! Brengt alleen maar geld in het laatje....
Dank je wel hoor
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Maar goed, ik ga woensdag gewoon rijden en m'n best doen, meer kan ik niet doen. En dan maar hopen dat het geen mierenneuker is. Zou het helpen als ik een kort rokje aandoe en een truitje met décollete?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:44 schreef Asmodean het volgende:
[..]
maar als de een strenger is dan de ander, en je dus sneller zou laten zakken, dan liggen de slagingspercentages bij de betreffende examinator dus lager. Dat laat het CBR echt niet toe hoor.
ik denk wel dat het meespeeltquote:Op maandag 8 mei 2006 17:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Maar goed, ik ga woensdag gewoon rijden en m'n best doen, meer kan ik niet doen. En dan maar hopen dat het geen mierenneuker is. Zou het helpen als ik een kort rokje aandoe en een truitje met décollete?
Dat laatste is natuurlijk een grapje hé.
Aah klote is dat inderdaad, soms heb je echt van die dagen dat je niks goed kan doenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:18 schreef Radjesh het volgende:
Ik had vandaag les, en het ging best wel goed, maar op sommige punten gewoonweg vet kut. Ik schakelde steeds naar zijn 3, terwijl ik naar zijn 1 moest, dit gebeurd me nooit, alleen vandaag extreem veel
Woensdag en Donderdag nog 3 uur les, dan Vrijdag mijn examenen bij Ettema @ CBR Bussum.
flevotrafficquote:Op maandag 8 mei 2006 18:22 schreef Robin__ het volgende:
Ah toch nog iemand ook in bussum
*edit* ook uit almere zie ikbij welke rijschool les je?
Ik hoop het, ik heb het me wel voorgenomen, want hier word ik niet blij vanquote:Op maandag 8 mei 2006 18:20 schreef Lunar het volgende:
[..]
Aah klote is dat inderdaad, soms heb je echt van die dagen dat je niks goed kan doen
Maar de les daarop ga je meestal weer als een trein![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |