Moirgen les van 3 uur, dan Maandag weer en Woensdag ook , om vervolgens Vrijdag een examen te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:17 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Morgen weer een les van anderhalf uur.
Veel succes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:18 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Moirgen les van 3 uur, dan Maandag weer en Woensdag ook , om vervolgens Vrijdag een examen te doen![]()
![]()
Hehe dank je.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hakken over de sloot zullen we maar zeggengefeliciteerd
![]()
Als ze vast zitten als je voeten lijkt het me wel. Teenslippers lijkt me wat lastigerquote:
niet van die dingen aan mn hakkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze vast zitten als je voeten lijkt het me wel. Teenslippers lijkt me wat lastiger
Bedankt Shirrr...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik gebruikte Nervovit. Dat kun je gewoon bij de drogist halen.
.....
waarom blote voeten dan weer niet en geitenwollensokken wel?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:49 schreef blup het volgende:
[..]
Wel met geitenwollensokken, blote voeten niet.
absorberen de stank van je voetjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom blote voeten dan weer niet en geitenwollensokken wel?
8 uur smorgens robinquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef Robin__ het volgende:
Spoedig ben ik niet meer de laatste uit het rijtje
Noord. Voor de tweede keer. Waarom?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:12 schreef izzypizzy het volgende:
hey shirley, bij welke cbr ga jij afrijden noord of zuid?? hoeveelste keer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |