Morgen weer een les van anderhalf uur.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:09 schreef its_me_ het volgende:
Morgen weer een les van 2 uur.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moirgen les van 3 uur, dan Maandag weer en Woensdag ook , om vervolgens Vrijdag een examen te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:17 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Morgen weer een les van anderhalf uur.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel succes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:18 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Moirgen les van 3 uur, dan Maandag weer en Woensdag ook , om vervolgens Vrijdag een examen te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe dank je.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hakken over de sloot zullen we maar zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gefeliciteerdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ze vast zitten als je voeten lijkt het me wel. Teenslippers lijkt me wat lastigerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
rijles op sandalen zal wel niet mogen he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet van die dingen aan mn hakkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze vast zitten als je voeten lijkt het me wel. Teenslippers lijkt me wat lastiger
Bedankt Shirrr...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik gebruikte Nervovit. Dat kun je gewoon bij de drogist halen.
.....
Wel met geitenwollensokken, blote voeten niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
rijles op sandalen zal wel niet mogen he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom blote voeten dan weer niet en geitenwollensokken wel?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:49 schreef blup het volgende:
[..]
Wel met geitenwollensokken, blote voeten niet.
absorberen de stank van je voetjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom blote voeten dan weer niet en geitenwollensokken wel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
8 uur smorgens robinquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef Robin__ het volgende:
Spoedig ben ik niet meer de laatste uit het rijtjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
thanxquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:45 schreef Robin__ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.toegevoegdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noord. Voor de tweede keer. Waarom?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:12 schreef izzypizzy het volgende:
hey shirley, bij welke cbr ga jij afrijden noord of zuid?? hoeveelste keer??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gewoon ik ook....ook voor de 2e keer...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Noord. Voor de tweede keer. Waarom?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop