Wowquote:Op zondag 7 mei 2006 18:38 schreef BMH het volgende:
Assasin's Creed
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
- PRINCE_NineOne1
Je zou ook de F5-knop een work-out kunnen geven op Fok!Games......quote:Op maandag 8 mei 2006 13:38 schreef SToRM81 het volgende:
Dan kijk ik de volgende dag wel, want het zal nog wel ff duren voordat al het nieuws daadwerkelijk op de websites staat
Als ik heel eerlijk moet zijn... heb ik misschien nog meer zin in de MGS presentatie dan de PS3(-hardware) presentatie zelf!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wordt tof.
Eindelijk ingame dingen,. Ik hoop heel erg op gameplay footage van Tekken en MGS.
Uiteraard. Want uiteindelijk gaat het om de games.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn... heb ik misschien nog meer zin in de MGS presentatie dan de PS3(-hardware) presentatie zelf!
Hell Yeahquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn... heb ik misschien nog meer zin in de MGS presentatie dan de PS3(-hardware) presentatie zelf!
Maar dan wel echte gameplay footage.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat gezien dan??quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
gameplay footage van MGS zijn wel echt te mooi zijn.
Ik gok dat ze dat pas bekend maken bij TGSquote:Op maandag 8 mei 2006 23:32 schreef Diablos79 het volgende:
Zal mij benieuwen of Sony zodadelijk gelijk de prijs van de PS3 bekend maakt, weet ik vast hoeveel ik opzij moet gaan leggen![]()
Ik ook!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:41 schreef Retuobak het volgende:
Ik gok dat ze dat pas bekend maken bij TGS
3 uur erna op gamespot.com volgens mijquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:04 schreef SToRM81 het volgende:
Nog 1 uur![]()
Maar ik kijk morgenvroeg wel even denk ik, het zal wel even duren voordat er ook iets op internet verschijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |