net was het nog 26quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef taart het volgende:
zomg 28 graden vanmiddag
Hier niet hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chanty! OMGWTFBBQ je avatar is kaduuk!
*jalours isquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ik ga vanmiddag denk ik maar eens eerder naar huis, heb het wel een beetje gehad en ik mag van die mensen hier van het weer gaan genieten.
jij hebt tenminste een zonnetje dan pauper, ik zit binnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef peristilius het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker herkansingen leren in het zonnetje.
Ik ga vanmiddag voetballenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef peristilius het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker herkansingen leren in het zonnetje.
Foto.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een zomerkapsel genomen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef mordradead het volgende:
[TK] NDS Lite (enamel blue)
Nou geen excuus meer voor Laniboekje om niet bij Bernie op de koffie te gaan.
180 euroquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef mordradead het volgende:
[TK] NDS Lite (enamel blue)
Nou geen excuus meer voor Laniboekje om niet bij Bernie op de koffie te gaan.
Klopt ook wel, als je op dit moment gewoon op je balkon kan zitten, betekend iig niet dat je werktquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Heerlijk op het balkon gezeten, weer een stapje dichter bij mijn volledige negerstatus
Wat heeft iedereen toch met leren deze weken.... Examens beginnen pas over 2 weken!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef peristilius het volgende:
Ik heb nog steeds niet geleerd.
Ben trouwens ook niet buiten geweest.
Ja, herkansen en inhalen over een halve week.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met leren deze weken.... Examens beginnen pas over 2 weken!![]()
0 punten?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaag even naar school geweest, kreeg gelijk een onvoldoende voor een hertentamen terug. Maar ik ben er niet zeker van of die gast uberhaupt wel gekeken heeft (was een video-opname), want achter mijn naam staat een 0 en normaal geven ze wel iets van punten.
Misschien was de videoband stuk ofzo? Dit is al voor de vierde keer dat ik dit tentamen over mag gaan doen. Terwijl ik voor de andere onderdelen van hetzelfde tentamen een 7 en een 8 had..
Balen!![]()
Matig. Bij ons staat dan gewoon geen poging. Toch wat subtieler. Maar je heb de videoband niet gecheckt? Ik liet video's altijd overzetten door de docenten zodat ik zeker wist dat er niets mis mee is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaag even naar school geweest, kreeg gelijk een onvoldoende voor een hertentamen terug. Maar ik ben er niet zeker van of die gast uberhaupt wel gekeken heeft (was een video-opname), want achter mijn naam staat een 0 en normaal geven ze wel iets van punten.
Misschien was de videoband stuk ofzo? Dit is al voor de vierde keer dat ik dit tentamen over mag gaan doen. Terwijl ik voor de andere onderdelen van hetzelfde tentamen een 7 en een 8 had..
Balen!![]()
Zodra je iets inlevert moet je ieder geval een 1 hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
Balen!![]()
Op het vmbo krijg je al 1 punt als je je naam boven je blaadje schrijft.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
Balen!![]()
Fraude... Ik hoop niet dat ze jouw groepje daarvan verdenkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn allereerste poging was niet goed door kapotte band, docent had hem zelf gemold want toen ik hem inleverde was alles ok.
Tweede poging was ook wat minder van mijn kant, het moest met een groepje gemaakt worden en we waren er allen niet helemaal bij.
Derde poging was dus paar weken terug, had wel het gevoel dat alles beter was en de videoband deed het echt 100%.
Echter, het was een groepsopdr. en 1 meisje heeft ook een 0 en bij de ander staat; FRAUDE. WTF is daarmee aan de hand?! Ik ga volgende week toch maar even checken, ik snap er iig niks van.
Hoe kan je fraude plegen met een videoopdracht? Andermans band bewerkt en hoofden erop geplakt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
Echter, het was een groepsopdr. en 1 meisje heeft ook een 0 en bij de ander staat; FRAUDE. WTF is daarmee aan de hand?! Ik ga volgende week toch maar even checken, ik snap er iig niks van.
Ik heb zelf de video ingeleverd, zij heeft er niet aangezeten. Ja, ik weet het ook allemaal niet meer.. Misschien heeft die docent gewoon pesthekel aan mequote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe kan je fraude plegen met een videoopdracht? Andermans band bewerkt en hoofden erop geplakt?![]()
Moraal van dit topic.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef Chanty87 het volgende:
M'n tante is aan het bevallenIk krijg straks dus een neefje of nichtje erbij
Gefeliciteerd Chanty.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef Chanty87 het volgende:
M'n tante is aan het bevallenIk krijg straks dus een neefje of nichtje erbij
Hehe mooizoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef Frankeinstein het volgende:
maar nu zit dat klotelied wel in mijn hoofd
Ja kan na geïnteresseerden al stoppen met je post hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
Voor de geinterseerden:
The Rayman TV series, Episode 1 part 1
The Rayman TV series, Episode 1 part 2
The Rayman TV series, Episode 2 part 1
The Rayman TV series, Episode 2 part 2
Lekker dan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:20 schreef capibar het volgende:
Shit he, ik ben vannochtend even naar de dokter gegaan, omdat die keelpijn niet weg wou gaan.
Blijk ik een of ander virus te hebben, ik ben nu aan de peniciline..
Hartstikke tof! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
JAAAAA IK HEB EEN NICHTJE ERBIJZe heet Lisa
Altijd als ik Chantal ergens zie staan moet ik denken aan zo' n tokkiemoeder die de deur van haar arbeiderswoning opent om vervolgens keihard te roepen "CHANTAAAAAAAAAAAAL EEEETUUUUUUUH!!!!!!!!!111!!!11" .quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:11 schreef capibar het volgende:
[..]
Altijd als ik Chantal ergens zie staan moet ik denken aan zo' n tokkiemoeder die de deur van haar arbeiderswoning opent om vervolgens keihard te roepen "CHANTAAAAAAAAAAAAL EEEETUUUUUUUH!!!!!!!!!111!!!11" .
Geen idee waarom eigenlijk.![]()
ja, congratzquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
Agh, ga niet meer uit, vanmiddag al gezopenquote:
Ik ben op, Bruiloft gehad van de neef van mijn vriendin, vanochtend om 11 uur weggegaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ga niet meer uit, vanmiddag al gezopen(En toen al te veel
)
Zag 840000 staan, vond het zo mooi rond, moest even posten.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zag 840000 staan, vond het zo mooi rond, moest even posten.
Geen typefout? 840.000 postsquote:
Daarom in GAM, kijk eens in de index.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geen typefout? 840.000 postsDat geloof je toch zeker zelf niet
Das over 5 jaar verspreid als je 16 uur per dag post 25 posts per uur.
quote:Games & Consoles
Is je joypad aan het koken, of je toetsenbord aan het roken? Kom hier afkoelen en klets mee over jouw games en ervaringen. 11769 840031 05-05-2006 23:33
peristilius, pkwarts, P-Style
ik zie het. schrok al.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarom in GAM, kijk eens in de index.
Met zijn eigen posts redt ie dat net nietquote:
ik bedoelde meer dat ik het weinig vond voor heel Fok!quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoorde dat Roi een ban heeft
...![]()
![]()
........
...................
....
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
![]()
![]()
..............
....
![]()
.......
![]()
....
............................
..............
....
......
.......
....
![]()
![]()
![]()
..........
........
![]()
..............
....
...................
....
............................
...............
...![]()
![]()
........
...................
....
.................................
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:45 schreef nikky het volgende:
Roi weet van geen ophouden. Wij zijn soms ook niet meer te stoppen
Maand.
Kerel je gaat toch niet serieus shoppen in utrecht he?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff. Kort geslapen
Naja, lekker shoppen in UtrechtGamedemon mag vanavond zoeken naar een rose bankje
hehe mij zul je niet zien, i promisequote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jawel Gamedemon, be affraid, be very affraid.
Roy loop ik straal voorbij, jou niet natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:44 schreef Laniboekje het volgende:
Oeh, als Roy en GD in Utrecht zijn.. tegelijkertijd... dan ben ik er ook!
![]()
Als je mij niet straal voorbij loopt, dan Roy ook niet.. want die loopt dan natuurlijk naast mij als buurman.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Roy loop ik straal voorbij, jou niet natuurlijk
Dan loop ik jullie allebei maar voorbij ofzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als je mij niet straal voorbij loopt, dan Roy ook niet.. want die loopt dan natuurlijk naast mij als buurman.
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan loop ik jullie allebei maar voorbij ofzo
Lekker bakkie thee doen bij LaPlace?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als je mij niet straal voorbij loopt, dan Roy ook niet.. want die loopt dan natuurlijk naast mij als buurman.
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker bakkie thee doen bij LaPlace?
Hehequote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Wat je wel echt moet doen is een broodje eten bij Broodje Mario. Dat is daar lekkerDaar moet ik GD dan wel weer gelijk ingeven.. helaasch
![]()
Bij de wiggah storequote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamedemon, waar kan je in Utrecht het beste witte K-Swiss kopen? Ik moet nieuwe hebben
Ah, ga ik daar ff langs straxquote:
Lost... EIN-DE-LIJK!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, nog ff snel 4400, Lost en Advent Children besteld. Aju kinders
Wii doet me aan van die irritante ADHD'ertjes denken van een jaar of acht, die over het schoolplein heenrennen omdat ze denken dat ze een paard zijn, en keihard "WIIIIIII WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!11!!1!!1!!!!!" roepen.quote:
Interresante materie.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:45 schreef capibar het volgende:
[..]
Wii doet me aan van die irritante ADHD'ertjes denken van een jaar of acht, die over het schoolplein heenrennen omdat ze denken dat ze een paard zijn, en keihard "WIIIIIII WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!11!!1!!1!!!!!" roepen.
Als ze gekalmeert zijn gaan ze achter klasgenoten staan, om onopvallend hun genitalien tegen de desbetreffende klasgenoot aan te schuren.
Jij hebt daar zeker de hele tijd staan posten om hem te spotten of niet dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:21 schreef Gamedemon het volgende:
hehehe roy liep zo britain in en hij zag me niet lol
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maar bijna niemand weet ook hoe je eruit ziet GD
sinds wanneer ben jij nou gamesredactie? Of heb ik gewoon een hele tijd alles gemistquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij hebt daar zeker de hele tijd staan posten om hem te spotten of niet dan?
Zet je webicon dan uitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:03 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb trouwens ook maar een keer een nieuwe avatar genomen![]()
ik heb eigenlijk geen andere avatar, die van mij is nog steeds die van FOK! Games omdat ik te lui ben om zelf een nieuwe te maken, maar die hebben ze veranderd dus ik heb wel een nieuwequote:
weekje ofzo nu, ieder geval al langer dan dat ik deze keer crew zal zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:00 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij nou gamesredactie? Of heb ik gewoon een hele tijd alles gemist![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Frankeinstein het volgende:
is dat ivm de E3?
auwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef Egamer het volgende:
WK voetbal: win één van de vijf WK-shirts!
Als Tain niet bestond.
Tains bloed lijkt op klei? Zal zn hart blij mee zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef Egamer het volgende:
WK voetbal: win één van de vijf WK-shirts!
Als Tain niet bestond.
Ik doe ook maar wat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tains bloed lijkt op klei? Zal zn hart blij mee zijn.
Agree, nu ben je niet cool, zoals Peri.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Tain waarom heb je dezelfde ava als Peri. dat is niet tof.
Achter de schermen fokkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Tain waarom heb je dezelfde ava als Peri. dat is niet tof.
Dat is behoorlijk kut, stel paupersquote:Op zondag 7 mei 2006 04:44 schreef Gamedemon het volgende:
Kanker paupers hebben de deur opengebroken en hebben shit gejat op mijn ouders hun kamer ( gelukkig)
Ze hebben een lege () kluis van de muur afgetrokken en meegenomen, en wat kettinkjes en de trouwring van mijn moeder en nog een kettinkje die ge erft was van een goede vriend van me pa die overleden is.
en voordrest hebben ze GELUKKIG mijn kamer niet gezien want dan had ik kanker zuur geweest,
Niks gejat bij mij of mijn broer gelukkig, alleen die slaapkamer van mijn ouders
Ik kan daar altijd zo pissig om worden he.quote:Op zondag 7 mei 2006 04:44 schreef Gamedemon het volgende:
Kanker paupers hebben de deur opengebroken en hebben shit gejat op mijn ouders hun kamer ( gelukkig)
Ze hebben een lege () kluis van de muur afgetrokken en meegenomen, en wat kettinkjes en de trouwring van mijn moeder en nog een kettinkje die ge erft was van een goede vriend van me pa die overleden is.
en voordrest hebben ze GELUKKIG mijn kamer niet gezien want dan had ik kanker zuur geweest,
Niks gejat bij mij of mijn broer gelukkig, alleen die slaapkamer van mijn ouders
als je denkt dat dit topic ook maar enigzins over games gaat heb je het foutquote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef Evertjan het volgende:
nog maar een paar dagen en dan begint het. verkapte tvp
Wat schattig dat je denkt dat dit topic nog een paart dagen openblijft.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef Evertjan het volgende:
nog maar een paar dagen en dan begint het. verkapte tvp
yep nieuwe sloten en al die sjit erop.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Henkerdekenker G.DemonSerieus fucked up die inbrekers... Aangfite gedaan en shit neem ik aan?
Oeh, CSIquote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep nieuwe sloten en al die sjit erop.
Ze hebben nog geprobeert vingerafdrukken te nemen maar ze konden ze niet vinden, blijkbaar handschoenen enzo aan gehad
Roy in de stad... Inbraak bij Gamedemon.... Expres geen dvd's gejat om het niet verdacht te laten lijken.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep nieuwe sloten en al die sjit erop.
Ze hebben nog geprobeert vingerafdrukken te nemen maar ze konden ze niet vinden, blijkbaar handschoenen enzo aan gehad
The Godfather is watching you!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
Roy in de stad... Inbraak bij Gamedemon.... Expres geen dvd's gejat om het niet verdacht te laten lijken.
Hier zit een luchtje aan.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:53 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjongejonge, wat een wedstrijd tussen Ajax-PSV zeg
![]()
EDIT: En dan wint Ajax ook nog eens..Naja, jongens.. gefeliciteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Of überhaupt gaan voetballenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef peristilius het volgende:
Ajax
En nu moeten die kutpaupers nog goed gaan voetballen...
Hier wou ik het bij laten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe onterecht het ook weer is.
Net zoals alles in de wereld eigenlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef peristilius het volgende:
Helaas gaat voetbal niet om gerechtigheid, maar om de eindstand.
nee maar dan kan ik het vervolg ook makkelijker vinden....quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je denkt dat dit topic ook maar enigzins over games gaat heb je het fout
Ja maar het gaat dus niet over games.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar dan kan ik het vervolg ook makkelijker vinden....
Vruchtensap, doeiquote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef mordradead het volgende:
bier, doei
Ja, maar maak dan een E3 topic, weetjewel.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:24 schreef peristilius het volgende:
Jezus mensen, vergeet niet dat het hier best over games mag gaan, met die kutopmerkingen ga je maar ergens anders heen
Dat [GAM SC] ervoor lijkt me anders vrij duidelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:21 schreef capibar het volgende:
Shit he, dankzij die briljante TT denkt iedereen dat dit een E3 topic is.
Voor- en nadelen.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani?
Is Kerkplein een beetje een leuke tent in Breda?
http://www.kerkpleinbreda.nl/
26 mei ga ik er misschien heen omdat Cor Fijneman dan draait
... ik ben niet zo'n fanatieke fok-user, sorry. Waar staat [GAM SC] voor?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat [GAM SC] ervoor lijkt me anders vrij duidelijk.
Je zou verbaasd staanquote:Op maandag 8 mei 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah thnx Lani![]()
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze op een trance avond mensen met sportschoenen zouden weigeren... Naja, eerst ff zien of we uberhaupt gaan want ik zag net dat ik 26 mei ook al naar Klaas vd Eerden ga in Rotterdam.
Het is anders, ze zagen dat jij erbij was en jij komt alleen maar de boel terroriserenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je zou verbaasd staanDaarom heb ik er ook maar even in vermeld dat er erg strenge uitsmijters zijn. Vorig jaar ging ik met mijn broer + neef daarheen, was midden in de zomer, bloedheet. Mijn neef had een mouwloos shirt aan, werd ongenadig hard naar buiten gekickt.. Terwijl er genoeg andere mensen rondliepen met een mouwloos shirt.
Voor de rest aardige tent daar hoor![]()
Waarom ga je er ook op in?quote:
Verrek! Daar had ik nog niet bij stil gestaan, het is ook allemaal mijn schuld... [insert broeliebroelie-icoon]quote:Op maandag 8 mei 2006 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is anders, ze zagen dat jij erbij was en jij komt alleen maar de boel terroriseren
Nee, maar als ze echt zo streng zijn is dat best kut, als we helemaal naar Breda gaan en we komen er niet inPWNED!
Ahhh... ik moet hier dus posten dat ik zometeen naar de Jumbo ga voor een kratje bier. Om daarna heerlijk in de zon te zitten en te wachten tot vanavond het geweld los barst in LA.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:02 schreef Chanty87 het volgende:
Games & Consoles SlowChat.
Wie, wat, waar, hoelaat?!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani, ik ben trouwens morgen in Breda voor een perspresentatie![]()
Goh, door wie zou dat nou komen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:25 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, maar maak dan een E3 topic, weetjewel.
Meestal gaat serieus doen hier niet zo goed.
9:30 morgenvroeg. Bij Prinsenbeek.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
9:30 morgenvroeg. Bij Prinsenbeek.
Heb je geen lunchpauze ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dat is zo wat 10 minuutjes van mij vandaan! Maar waarom, waaaaaarom heb ik dan weer stage en zit ik in het gat Terheijden..
![]()
Een halfuurke ofzo, kan ik net met het pontje overvaren naar Breda en dan weer terugquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een halfuurke ofzo, kan ik net met het pontje overvaren naar Breda en dan weer terug
Het is ons niet gegund.
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef mordradead het volgende:
Het lijkt mij er meer op dat Laniboekje er onderuit probeert te komen.
Als jij de persoon was geweest die morgen om 09.30u bij Prinsenbeek stond.. dan wel ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef mordradead het volgende:
Het lijkt mij er meer op dat Laniboekje er onderuit probeert te komen.
Miauw!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als jij de persoon was geweest die morgen om 09.30u bij Prinsenbeek stond.. dan wel ja.
Helaas is het wel al gebeurd bij jouquote:Op maandag 8 mei 2006 13:52 schreef peristilius het volgende:
Ik zou Roy ook niet willen ontmoeten hoor Lani...
Ik blijf mijn leven lang getraumatiseerd.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas is het wel al gebeurd bij jou
Ben benieuwd of ze een beetje spareribs kan etenquote:
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag met hoeveel mensen ik bij Britain wasquote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef Gamedemon het volgende:
hehe die meets, ik heb alleen roy gemeet maar hij mij niet, de schade is nog te overzien
Mijn homies! Maar nee, die waren er niet bijquote:
jazeker, das een hendig sjieke stadquote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef capibar het volgende:
Zeg, was dat in Utrecht?
Helaas, je Britain gok was goed, maar ik ben niet bij de BK in de buurt geweestquote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef Gamedemon het volgende:
En dunno man, maar het was wel gezellig bij de burger king op het station of niet dan?
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas, je Britain gok was goed, maar ik ben niet bij de BK in de buurt geweest
jaquote:Op maandag 8 mei 2006 15:37 schreef capibar het volgende:
[..]
Oeh, dan weet ik welke britain dat was, tegenover hoge catherijne.![]()
begin eerst meer eens met de block van msn af te halen daarna zie ik het welquote:Op maandag 8 mei 2006 15:36 schreef peristilius het volgende:
Wanneer gaan wij nou meeten GD? We zouden in 2006 nog een joint roken.
Ik zit te chillen achter mijn mac, en vanavond ga ik het kamp uitchecken.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ik haat maandagen.
Dat zei pussydeluxe laatst ook tegen MMaRsuquote:Op maandag 8 mei 2006 15:51 schreef capibar het volgende:
[..]
Had dat dan gezegt, dan was ik ook even gek0MuUh!
Stimmt.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat zei pussydeluxe laatst ook tegen MMaRsu
Oudquote:Op maandag 8 mei 2006 15:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat zei pussydeluxe laatst ook tegen MMaRsu
Done.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
begin eerst meer eens met de block van msn af te halen daarna zie ik het wel
Nee.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De herdertjes lagen bij nacht,
zij lagen bij 't nacht in het veld.
Daar, hoorden zijn engelen zingen......
AJAX.... AJAX..... AJAX...
Kinky doen mag wel.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:57 schreef mordradead het volgende:
Gelukkig zijn de speciale functies van de Wii controller niet gejat, dan zou ik echt boos zijn geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |