net was het nog 26quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef taart het volgende:
zomg 28 graden vanmiddag
Hier niet hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chanty! OMGWTFBBQ je avatar is kaduuk!
*jalours isquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ik ga vanmiddag denk ik maar eens eerder naar huis, heb het wel een beetje gehad en ik mag van die mensen hier van het weer gaan genieten.
jij hebt tenminste een zonnetje dan pauper, ik zit binnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef peristilius het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker herkansingen leren in het zonnetje.
Ik ga vanmiddag voetballenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef peristilius het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker herkansingen leren in het zonnetje.
Foto.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een zomerkapsel genomen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef mordradead het volgende:
[TK] NDS Lite (enamel blue)
Nou geen excuus meer voor Laniboekje om niet bij Bernie op de koffie te gaan.
180 euroquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef mordradead het volgende:
[TK] NDS Lite (enamel blue)
Nou geen excuus meer voor Laniboekje om niet bij Bernie op de koffie te gaan.
Klopt ook wel, als je op dit moment gewoon op je balkon kan zitten, betekend iig niet dat je werktquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Heerlijk op het balkon gezeten, weer een stapje dichter bij mijn volledige negerstatus
Wat heeft iedereen toch met leren deze weken.... Examens beginnen pas over 2 weken!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef peristilius het volgende:
Ik heb nog steeds niet geleerd.
Ben trouwens ook niet buiten geweest.
Ja, herkansen en inhalen over een halve week.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met leren deze weken.... Examens beginnen pas over 2 weken!![]()
0 punten?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaag even naar school geweest, kreeg gelijk een onvoldoende voor een hertentamen terug. Maar ik ben er niet zeker van of die gast uberhaupt wel gekeken heeft (was een video-opname), want achter mijn naam staat een 0 en normaal geven ze wel iets van punten.
Misschien was de videoband stuk ofzo? Dit is al voor de vierde keer dat ik dit tentamen over mag gaan doen. Terwijl ik voor de andere onderdelen van hetzelfde tentamen een 7 en een 8 had..
Balen!![]()
Matig. Bij ons staat dan gewoon geen poging. Toch wat subtieler. Maar je heb de videoband niet gecheckt? Ik liet video's altijd overzetten door de docenten zodat ik zeker wist dat er niets mis mee is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaag even naar school geweest, kreeg gelijk een onvoldoende voor een hertentamen terug. Maar ik ben er niet zeker van of die gast uberhaupt wel gekeken heeft (was een video-opname), want achter mijn naam staat een 0 en normaal geven ze wel iets van punten.
Misschien was de videoband stuk ofzo? Dit is al voor de vierde keer dat ik dit tentamen over mag gaan doen. Terwijl ik voor de andere onderdelen van hetzelfde tentamen een 7 en een 8 had..
Balen!![]()
Zodra je iets inlevert moet je ieder geval een 1 hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
Balen!![]()
Op het vmbo krijg je al 1 punt als je je naam boven je blaadje schrijft.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
Balen!![]()
Fraude... Ik hoop niet dat ze jouw groepje daarvan verdenkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn allereerste poging was niet goed door kapotte band, docent had hem zelf gemold want toen ik hem inleverde was alles ok.
Tweede poging was ook wat minder van mijn kant, het moest met een groepje gemaakt worden en we waren er allen niet helemaal bij.
Derde poging was dus paar weken terug, had wel het gevoel dat alles beter was en de videoband deed het echt 100%.
Echter, het was een groepsopdr. en 1 meisje heeft ook een 0 en bij de ander staat; FRAUDE. WTF is daarmee aan de hand?! Ik ga volgende week toch maar even checken, ik snap er iig niks van.
Hoe kan je fraude plegen met een videoopdracht? Andermans band bewerkt en hoofden erop geplakt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
Echter, het was een groepsopdr. en 1 meisje heeft ook een 0 en bij de ander staat; FRAUDE. WTF is daarmee aan de hand?! Ik ga volgende week toch maar even checken, ik snap er iig niks van.
Ik heb zelf de video ingeleverd, zij heeft er niet aangezeten. Ja, ik weet het ook allemaal niet meer.. Misschien heeft die docent gewoon pesthekel aan mequote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe kan je fraude plegen met een videoopdracht? Andermans band bewerkt en hoofden erop geplakt?![]()
Moraal van dit topic.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef Chanty87 het volgende:
M'n tante is aan het bevallenIk krijg straks dus een neefje of nichtje erbij
Gefeliciteerd Chanty.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef Chanty87 het volgende:
M'n tante is aan het bevallenIk krijg straks dus een neefje of nichtje erbij
Hehe mooizoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef Frankeinstein het volgende:
maar nu zit dat klotelied wel in mijn hoofd
Ja kan na geïnteresseerden al stoppen met je post hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
Voor de geinterseerden:
The Rayman TV series, Episode 1 part 1
The Rayman TV series, Episode 1 part 2
The Rayman TV series, Episode 2 part 1
The Rayman TV series, Episode 2 part 2
Lekker dan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:20 schreef capibar het volgende:
Shit he, ik ben vannochtend even naar de dokter gegaan, omdat die keelpijn niet weg wou gaan.
Blijk ik een of ander virus te hebben, ik ben nu aan de peniciline..
Hartstikke tof! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
JAAAAA IK HEB EEN NICHTJE ERBIJZe heet Lisa
Altijd als ik Chantal ergens zie staan moet ik denken aan zo' n tokkiemoeder die de deur van haar arbeiderswoning opent om vervolgens keihard te roepen "CHANTAAAAAAAAAAAAL EEEETUUUUUUUH!!!!!!!!!111!!!11" .quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:11 schreef capibar het volgende:
[..]
Altijd als ik Chantal ergens zie staan moet ik denken aan zo' n tokkiemoeder die de deur van haar arbeiderswoning opent om vervolgens keihard te roepen "CHANTAAAAAAAAAAAAL EEEETUUUUUUUH!!!!!!!!!111!!!11" .
Geen idee waarom eigenlijk.![]()
ja, congratzquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
Agh, ga niet meer uit, vanmiddag al gezopenquote:
Ik ben op, Bruiloft gehad van de neef van mijn vriendin, vanochtend om 11 uur weggegaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ga niet meer uit, vanmiddag al gezopen(En toen al te veel
)
Zag 840000 staan, vond het zo mooi rond, moest even posten.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zag 840000 staan, vond het zo mooi rond, moest even posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |