Juistem!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:07 schreef Maikuuul het volgende:
Het enige wat ik nog uit mijn mooie strotje kan laten komen is:
DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND WIE UNNE N00B !einsdreihoedjevanpapier !
waarom wacht je geen dag dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op een dag na een jaar sinds de laatste post.
Valt me nog mee...quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op een dag na een jaar sinds de laatste post.
Ok dan is 't toeval.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom wel.
Overigens viel het pas op toen ik mijn post onder die andere zag staan.
Zelfs Yvonne heeft hier gepost.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:43 schreef yvonne het volgende:
Maikuul, tieft goddomme een end op uit langlopende topics
Een k erbij en je mag ook meedoen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:39 schreef Conekiller het volgende:
ben ik nu ook een bikel?
ik ben na jarenlange ploegendienst er vanaf maar toch blijf ik nog weleens hangen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef Conekiller het volgende:
biKKel dan. Ja altijd lastig na bijna 24 uur wakker :S.... nachtdiensten zijn niet erg. Wel als je de ochtend ervoor om 06.00 gewekt word door zoonlief. OP een een of andere manier slaapt dat kreng alleen uit als ik er geen ruk aan heb. Dus OF als ik er om 06.00 uit moet OF als ik nachtdienst heb gehad.
Ja dan kan die wel opeens tot 09.30 ofzo blijven ronken :S
Je ken door dat soort snelle wisselingen aardig de kluts kwijtraken.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:53 schreef Conekiller het volgende:
vervelende nu is dat ik deze dienst inval. Dus 1 nachtje, en dan maandag om 07.00 beginnen. En afgelopen vrijdag van 12.00 tot 23.00 gewerkt. Dinsdag maar eens een ochtendje vrij nemen voor "tandartsbezoek" denk ik
Ja torry, de s en de t zitten vlakbij elkaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:36 schreef broer het volgende:
Kuskick bedoel je.
Je zou bijna zeggen 'alleen voor bikkels'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:17 schreef broer het volgende:
Na vieren, Stranger?
Kut, dat is wel héél laat!
Nog elf minuten en ik ben een bikkel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:41 schreef Stranger het volgende:
Je zou bijna zeggen 'alleen voor bikkels'
Ik moet altijd wel lachen om Maikuuul.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:43 schreef yvonne het volgende:
Maikuul, tieft goddomme een end op uit langlopende topics
Ga jij effe lekker reageren op een post van bijna twee jaar geledenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:53 schreef sig000 het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Maikuuul.
Hij staat nu in Yvonne d'r active topics en 't het is toch een kliekjes zootje hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga jij effe lekker reageren op een post van bijna twee jaar geleden
Je hebt gelijk. Ik was te vroeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:01 schreef Stranger het volgende:
Yeah!
*Pakt feesttoeter, slinger en andere feestelijke gebruiksvoorwerpen*
Legitieme post in dit topic.
En nu ga ik slapen ik ben kapot
wat ben ik toch een bikkel
Ga er maar gewoon vanuit dat Stranger ALTIJD gelijk heeft, dan zit je meestal wel goed.quote:
Hij komt uit 't niets wel ineens op de goede tijd posten, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Ga er maar gewoon vanuit dat Stranger ALTIJD gelijk heeft, dan zit je meestal wel goed.
heb je wel een grote buit binnengehaald stranger ?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:32 schreef Stranger het volgende:
Goedenacht
Was weer optimistisch van mij om om kwart over 12 nog een pokertoernooitje te beginnen.
zet 'm op danquote:Op maandag 11 februari 2008 03:37 schreef Stranger het volgende:
Ik ben nog bezig meneer-goud.
Niet zo lelijk kijken, zuurpruim!!quote:
Men vergeet Lamons topic altijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zo lelijk kijken, zuurpruim!!
Huh? 2 uur toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Men vergeet Lamons topic altijd.
Je was trouwens te vroeg..
...en was weer politiek bezig, maar nu mocht het wel van mij! Fuck yeah!!!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 05:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lamon!
EN PENN HEEFT GEWONNEN!!! EN SLUMDOG!
Zeer terechte uitslagen.
Eindelijk weer een politieke speech ook. Zal wel weer wat stof doen opwaaien.quote:Op maandag 23 februari 2009 06:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
...en was weer politiek bezig, maar nu mocht het wel van mij! Fuck yeah!!!!!!!
En?quote:Op maandag 23 februari 2009 06:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eindelijk weer een politieke speech ook. Zal wel weer wat stof doen opwaaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |