Juistem!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:07 schreef Maikuuul het volgende:
Het enige wat ik nog uit mijn mooie strotje kan laten komen is:
DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND WIE UNNE N00B !einsdreihoedjevanpapier !
waarom wacht je geen dag dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op een dag na een jaar sinds de laatste post.
Valt me nog mee...quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op een dag na een jaar sinds de laatste post.
Ok dan is 't toeval.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom wel.
Overigens viel het pas op toen ik mijn post onder die andere zag staan.
Zelfs Yvonne heeft hier gepost.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:43 schreef yvonne het volgende:
Maikuul, tieft goddomme een end op uit langlopende topics
Een k erbij en je mag ook meedoen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:39 schreef Conekiller het volgende:
ben ik nu ook een bikel?
ik ben na jarenlange ploegendienst er vanaf maar toch blijf ik nog weleens hangen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef Conekiller het volgende:
biKKel dan. Ja altijd lastig na bijna 24 uur wakker :S.... nachtdiensten zijn niet erg. Wel als je de ochtend ervoor om 06.00 gewekt word door zoonlief. OP een een of andere manier slaapt dat kreng alleen uit als ik er geen ruk aan heb. Dus OF als ik er om 06.00 uit moet OF als ik nachtdienst heb gehad.
Ja dan kan die wel opeens tot 09.30 ofzo blijven ronken :S
Je ken door dat soort snelle wisselingen aardig de kluts kwijtraken.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:53 schreef Conekiller het volgende:
vervelende nu is dat ik deze dienst inval. Dus 1 nachtje, en dan maandag om 07.00 beginnen. En afgelopen vrijdag van 12.00 tot 23.00 gewerkt. Dinsdag maar eens een ochtendje vrij nemen voor "tandartsbezoek" denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |