he een tankmotor gesponsord door budweisser?quote:
en dat weet je zeker doordat?quote:
Gokje hoor: op dat bordje op de grille kan je normaal gesproken "het gevaar"-van je lading aanduiden. Aangezien er niets hangt is-ie leeg?...quote:
Misschien zit er niks gevaarlijks is? (Water bijvoorbeeld, niet zo gek als je een tijdelijke camping installeerd)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Gokje hoor: op dat bordje op de grille kan je normaal gesproken "het gevaar"-van je lading aanduiden. Aangezien er niets hangt is-ie leeg?...
Ik zou het echt niet weten hoor, was een pure gokquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien zit er niks gevaarlijks is? (Water bijvoorbeeld, niet zo gek als je een tijdelijke camping installeerd)
0wntquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten hoor, was een pure gokBen eigelijk ook wel benieuwd! Waar is Alexxx als je 'm nodig hebt
Wat is jouw probleem eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:10 schreef Scepsis het volgende:
Lulvaerder is terug...
flikker toch gewoon een hele eind op, je hebt niet voor niets je eigen motor SC!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef JMS00 het volgende:
Een Cayman volgens mij
wat is jou probleem?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:10 schreef Scepsis het volgende:
Lulvaerder is terug...
flikker toch gewoon een hele eind op, je hebt niet voor niets je eigen motor SC!
Om de minuut.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:08 schreef m_aik_el het volgende:
hoevaak vervest die cam
het moet eigelijk om de 10 á 15 sec zijn vind ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat wel een beetje lang is
Zullen we geld inzamelen voor Nurburgring GMBH een nieuwe webcam toestoppen?
Live! Potverdrie!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:14 schreef m_aik_el het volgende:
[..]
het moet eigelijk om de 10 á 15 sec zijn vind ik![]()
![]()
doe normaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:10 schreef Scepsis het volgende:
Lulvaerder is terug...
Dat, plus dat deze tank alleen geschikt is voor brandstoffenvervoer. Dus ook geen andere inhoudquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Gokje hoor: op dat bordje op de grille kan je normaal gesproken "het gevaar"-van je lading aanduiden. Aangezien er niets hangt is-ie leeg?...
Nee, maar ik zei, als we nou geld inzamelen en Nurburgring GMBH een nieuwe webcam (met live streamquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat, plus dat deze tank alleen geschikt is voor brandstoffenvervoer. Dus ook geen andere inhoud
Je kunt hier nog tot een uur terugkijken:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef m_aik_el het volgende:
kut ik heb de cam gepost inplaats van het plaatje wat ik wilde![]()
![]()
Ik denk dit:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat wou je plaatsen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |