En dan kom je niet ff bij mij langsquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Groningers zijn sympathiek hoor, ik kom zelfs wel eens bij jullie buurten.
Volgende keer weer danquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En dan kom je niet ff bij mij langs![]()
Jij zegt best verstandige dingenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZIJ hebben een top seizoen gehad, wij zouden hier niet eens blij mee mogen zijn, want we hadden gewoon eerste moeten zijn...
Dus nee, zo stil zullen ze niet zijn. Ze gaan lekker Europa in, hebben Ajax gisteren van de mat getikt... ik gok dat er een aantal katertjes van de drank zijn in Grunn
.
Ik heb mijn rare meningen soms, maar ik ben wel realistisch. Sommige Ajacieden kunnen daar niet zo goed tegenquote:
psssstquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn rare meningen soms, maar ik ben wel realistisch. Sommige Ajacieden kunnen daar niet zo goed tegen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:03 schreef Robar het volgende:
[..]
psssst
[Centraal] FC Groningen deel 17: Buijs moet blijven!(grapje hoor)
Die 10 miljoen Euro slaat nergens op, dat was voorheen zijn vraagprijs, toen hij nog basisspeler was. Nu is hij verhuisd naar de bank, vraagt om een transfer en dus zal RSCA echt niet meer de hoofdprijs (kunnen) vragen. Maar goed, we'll see!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
10 miljoen voor Vanden Borre.![]()
Anderslecht heeft wel humor.![]()
Maar goed, was is dan wel een acceptabel bedrag voor zo een speler?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die 10 miljoen Euro slaat nergens op, dat was voorheen zijn vraagprijs, toen hij nog basisspeler was. Nu is hij verhuisd naar de bank, vraagt om een transfer en dus zal RSCA echt niet meer de hoofdprijs (kunnen) vragen. Maar goed, we'll see!
hij bankt toch ook niet omdat hij niet goed genoeg is?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Nou we zullen zien dan, ik ken hem niet goed genoeg om te kunnen oordelen. Maar bankzitten bij Anderlecht is nou niet echt een goed teken..
Het lijkt me dat ze een betere rechtsback hebben dan hem.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij bankt toch ook niet omdat hij niet goed genoeg is?
Ik sta me rond half 10 iig al vol te heisen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:17 schreef Jasza het volgende:
Bussen al om 1 uur weg bij de ArenA, wanneer komt dat over die treinen
In FM is hij wel een goed talent jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Kromkamp is wel een aardige speler maar vind hem redelijk overschat. als ik alle verhalen over van den borre mag geloven dan is dat echt een topper.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:24 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik sta me rond half 10 iig al vol te heisen.
Dan kan ik het verlies later ook beter verwerken![]()
In de bus kun je evt ook nog genieten van wat lekkers.....quote:Wat mag ik wel/niet meenemen de bus in?
Blikjes en glaswerk zijn niet toegestaan (ook niet geopend). Kleine plastic flesjes en kartonnen pakjes drinken zijn tijdens de reis wel toegestaan. Let op: grote pakken drinken zijn NIET toegestaan.
Let op: bij het betreden van het stadion is het niet toegestaan bovenstaande zaken mee te nemen.
FM?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In FM is hij wel een goed talent ja![]()
Belachelijke maatregel, appelsappakken met wodka zijn juist super!quote:Let op: grote pakken drinken zijn NIET toegestaan.
Ik denk dat Ajax blijft bij 433 met Urby - Stam - Vermaelen - Heitinga/aankoopquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
Van den borre en kromkamp hebben we niet eens nodig eigenlijk.
volgend jaar Vermaelen-Stam-Heitinga
Daar hoopte ik ook gewoon opquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Belachelijke maatregel, appelsappakken met wodka zijn juist super!
Gisteren ook weer met vier pakken appelsap langs controle, alcoholvrije combi op de heenweg?
Urby moet dan op het middenveldquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax blijft bij 433 met Urby - Stam - Vermaelen - Heitinga/aankoop
Bij de AH kan je van die kleine pakjes bronwater kopen, misschien maar leeg laten lopen en vervangen door een andere substantie? Door deze fuckin' maatregelen roept men gewoon op tot drugsgebruik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:36 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Daar hoopte ik ook gewoon op![]()
kutzooi.
Whehehe, ik had deze opmerking nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:39 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Misschien dan toch maar wat spul in m'n neus stoppen ofzo![]()
Alcohol wordt niet toegestaan, waardoor sommige andere middelen gaan gebruiken. Dus je kan je openlijk afvragen of een alcohol-verbod nut heeft, want wellicht is dat de oorzaak van het toenemende drugsgebruik?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef jimjim1983 het volgende:
coke snuiven voor een voetbalwedstrijd
Waarom pakjes als je gewoon flesjes drinken mee mag nemen....quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij de AH kan je van die kleine pakjes bronwater kopen, misschien maar leeg laten lopen en vervangen door een andere substantie? Door deze fuckin' maatregelen roept men gewoon op tot drugsgebruik.
zou kunnen. maar ik denk dat ze dan gewoon beide gaan gebruikenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alcohol wordt niet toegestaan, waardoor sommige andere middelen gaan gebruiken. Dus je kan je openlijk afvragen of een alcohol-verbod nut heeft, want wellicht is dat de oorzaak van het toenemende drugsgebruik?
Ik ging vroeger ook regelmatig zwaar trippend op acid naar de wedstrijd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Waarom heb je het nodig om het gezellig te laten worden vraag ik mij af?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alcohol wordt niet toegestaan, waardoor sommige andere middelen gaan gebruiken. Dus je kan je openlijk afvragen of een alcohol-verbod nut heeft, want wellicht is dat de oorzaak van het toenemende drugsgebruik?
God dat lijkt me ECHT mijn dood. Ik ben altijd al zo opgefokt en druk tijdens een wedstrijd.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Ja dank je, je typt mijn reactie. Al die rommel om het nog een beetje naar de zin te hebben bij Ajaxquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waarom heb je het nodig om het gezellig te laten worden vraag ik mij af?
mja, dat is weer zo'n typisch niet-drugs-gebruikend-iemand argumentquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
dat geloof ik graagquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook regelmatig zwaar trippend op acid naar de wedstrijd.
Maar dat kwam dan door de nacht ervoor. Best een ervaring hoor..
Anders gesteld: waarom heb je het nodig?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je het toch niet meer Lucky noemen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ajax was wel weer bedroevend hoor, ouderwets lucky. Een schandalig seizoen eindigt dan toch nog aardig, maar met dit niveau zie ik ze die beker niet pakken.
tegen psv zal het 100 keer beter moeten dan gisteren, anders lopen ze er zonder moeite met 3-0 overheen..quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ajax was wel weer bedroevend hoor, ouderwets lucky. Een schandalig seizoen eindigt dan toch nog aardig, maar met dit niveau zie ik ze die beker niet pakken.
om iets te ervaren op een manier waarop je het anders niet kunt ervaren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Anders gesteld: waarom heb je het nodig?
Heb je dat mij horen zeggen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja, dat is weer zo'n typisch niet-drugs-gebruikend-iemand argument
ik heb het ook over je argument en niet over jouquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je dat mij horen zeggen?
Voor het voetbal heb ik het niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |