10e keer dat ik het ziequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:55 schreef RayMania het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-355636324563715314&q=1995+ajax&pl=true
![]()
Wat een gouden generatie. Als je die namen van Ajax voorbij ziet komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
10e keer dat ik het zie
Even kijken of ik nog steeds kippenvel krijg. Ja hoor!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
Nashje week voetbal wegens irritant gedrag.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:54 schreef yvonne het volgende:
jajong maand weg, had al een ban, plus proeftijd, nu helemaal weg.
m'n favo huntelaarfoto verneukt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Version1 het volgende:
Dirk-Kuijt, zo zie je het eigenlijk het liefst he JEWEEEEET
[afbeelding]
Liever in Mokum zonder poenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:57 schreef Houniet het volgende:
Klaverlasclub Schoppen Negen
Was een weekje in Parijs
Om de contributie te verteren
Ome Piet de secretaris
Had al maanden voor die tijd
In zijn eentje Frans zitten leren
Maar toen niemand hem verstond, deed hij mal
Want hij zong op de Place Pigalle
Hier ga ik nachtmerries van krijgen....quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Version1 het volgende:
[afbeelding]
Ieuwh!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Version1 het volgende:
[afbeelding]
Onzin. "Echt wel de betere" is overdreven. De eerste wedstrijd was Ajax duidelijk beter, vandaag waren wij dat duidelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:11 schreef Kang-He het volgende:
Was even zweten, maar over twee wedstrijden Ajax toch wel echt de betere.
Thanks. Slechter dan dit seizoen kan het moeilijk worden. Julllie uiteraard succes in de uefacup.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Onzin. "Echt wel de betere" is overdreven. De eerste wedstrijd was Ajax duidelijk beter, vandaag waren wij dat duidelijk.
Rare rode kaarten, Buijs en Boukhari hadden even ruzie maar meteen daarna schudden ze elkaars hand en was het klaar. Toch moest Haverkort nog even rood trekken, beetje jammer.
Succes in de CL. Hebben jullie nodig, Perez zie ik niet bepaald als versterking, Stam daarentegen wel. Ben benieuwd.
quote:Van Geel belt met Danny Blind
Ajax trainer Danny Blind heeft voor aanvang van de wedstrijd tegen FC Groningen contact gehad met technisch directeur Martin van Geel over zijn toekomst bij de Amsterdamse club.
Van Geel heeft in een telefonisch onderhoud Blind laten weten het te betreuren hoe de affaire in de media is gekomen.
Blind zelf wilde na afloop van de wedstrijd tegen FC Groningen niet ingaan op de verdere inhoud van het gesprek. Over zijn toekomst wilde Blind nog niet nadenken. Eerst staat komende zondag de bekerfinale tegen PSV nog op het programma.
quote:Ten Cate:"Bel mijn moeder niet"
Henk Ten Cate heeft voor de kampioenswedstrijd van FC Barcelona fel uitgehaald naar de media vanwege speculaties over zijn vertrek naar Ajax.
Ten Cate vindt het schandalig dat zelfs zijn moeder wordt belaagd door journalisten met de vraag of haar zoon volgend jaar de trainer van Ajax is.
"Ik begrijp dat journalisten hun werk moeten doen, maar laten ze wel bepaalde normen en waarde in acht nemen", aldus de huidige assistent trainer van Barcelona.
quote:Van der Lem:vertrek 99% zeker
Assistent trainer Gerard van der Lem van Ajax schat de kans dat hij aanblijft op slechts 1 procent. Van der Lem reageert daarmee op geruchten dat de beoogde nieuwe trainer van Ajax, Henk ten Cate, hem zou hebben gevraagd om aan te blijven.
"Ik blijf dan geconfronteerd worden met de mensen boven;met Fontein, van Geel en Jaakke en daar heb ik niet zo'n trek in".
Van der Lem was afgelopen weekeinde wel op bezoek bij Ten Cate in Barcelona. Maar dat ging om een privé bezoek aan een oude schoolvriend, aldus van der Lem.
Nou Nou Nou stinkend veel mazzelquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:36 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd dan maar, wel lucky maarja. Het is opzich wel het beste aangezien ik Ajax volgend seizoen hoger inschat dan Groningen. Jullie hebben wel stinkend veel mazzel met die play-offs he, als jullie dat maar onthouden.
Klopt, dank je.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Dank je, en jullie succes in de Uefa cup. Zullen jullie nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |