10e keer dat ik het ziequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:55 schreef RayMania het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-355636324563715314&q=1995+ajax&pl=true
![]()
Wat een gouden generatie. Als je die namen van Ajax voorbij ziet komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
10e keer dat ik het zie
Even kijken of ik nog steeds kippenvel krijg. Ja hoor!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
Nashje week voetbal wegens irritant gedrag.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:54 schreef yvonne het volgende:
jajong maand weg, had al een ban, plus proeftijd, nu helemaal weg.
m'n favo huntelaarfoto verneukt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Version1 het volgende:
Dirk-Kuijt, zo zie je het eigenlijk het liefst he JEWEEEEET
[afbeelding]
Liever in Mokum zonder poenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:57 schreef Houniet het volgende:
Klaverlasclub Schoppen Negen
Was een weekje in Parijs
Om de contributie te verteren
Ome Piet de secretaris
Had al maanden voor die tijd
In zijn eentje Frans zitten leren
Maar toen niemand hem verstond, deed hij mal
Want hij zong op de Place Pigalle
Hier ga ik nachtmerries van krijgen....quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Version1 het volgende:
[afbeelding]
Ieuwh!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Version1 het volgende:
[afbeelding]
Onzin. "Echt wel de betere" is overdreven. De eerste wedstrijd was Ajax duidelijk beter, vandaag waren wij dat duidelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:11 schreef Kang-He het volgende:
Was even zweten, maar over twee wedstrijden Ajax toch wel echt de betere.
Thanks. Slechter dan dit seizoen kan het moeilijk worden. Julllie uiteraard succes in de uefacup.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Onzin. "Echt wel de betere" is overdreven. De eerste wedstrijd was Ajax duidelijk beter, vandaag waren wij dat duidelijk.
Rare rode kaarten, Buijs en Boukhari hadden even ruzie maar meteen daarna schudden ze elkaars hand en was het klaar. Toch moest Haverkort nog even rood trekken, beetje jammer.
Succes in de CL. Hebben jullie nodig, Perez zie ik niet bepaald als versterking, Stam daarentegen wel. Ben benieuwd.
quote:Van Geel belt met Danny Blind
Ajax trainer Danny Blind heeft voor aanvang van de wedstrijd tegen FC Groningen contact gehad met technisch directeur Martin van Geel over zijn toekomst bij de Amsterdamse club.
Van Geel heeft in een telefonisch onderhoud Blind laten weten het te betreuren hoe de affaire in de media is gekomen.
Blind zelf wilde na afloop van de wedstrijd tegen FC Groningen niet ingaan op de verdere inhoud van het gesprek. Over zijn toekomst wilde Blind nog niet nadenken. Eerst staat komende zondag de bekerfinale tegen PSV nog op het programma.
quote:Ten Cate:"Bel mijn moeder niet"
Henk Ten Cate heeft voor de kampioenswedstrijd van FC Barcelona fel uitgehaald naar de media vanwege speculaties over zijn vertrek naar Ajax.
Ten Cate vindt het schandalig dat zelfs zijn moeder wordt belaagd door journalisten met de vraag of haar zoon volgend jaar de trainer van Ajax is.
"Ik begrijp dat journalisten hun werk moeten doen, maar laten ze wel bepaalde normen en waarde in acht nemen", aldus de huidige assistent trainer van Barcelona.
quote:Van der Lem:vertrek 99% zeker
Assistent trainer Gerard van der Lem van Ajax schat de kans dat hij aanblijft op slechts 1 procent. Van der Lem reageert daarmee op geruchten dat de beoogde nieuwe trainer van Ajax, Henk ten Cate, hem zou hebben gevraagd om aan te blijven.
"Ik blijf dan geconfronteerd worden met de mensen boven;met Fontein, van Geel en Jaakke en daar heb ik niet zo'n trek in".
Van der Lem was afgelopen weekeinde wel op bezoek bij Ten Cate in Barcelona. Maar dat ging om een privé bezoek aan een oude schoolvriend, aldus van der Lem.
Nou Nou Nou stinkend veel mazzelquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:36 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd dan maar, wel lucky maarja. Het is opzich wel het beste aangezien ik Ajax volgend seizoen hoger inschat dan Groningen. Jullie hebben wel stinkend veel mazzel met die play-offs he, als jullie dat maar onthouden.
Klopt, dank je.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Dank je, en jullie succes in de Uefa cup. Zullen jullie nodig hebben
Mazzel met het feit dat de play-offs überhaupt bestaan bedoel ik he. Ik zeg ook, "met de play-offs", niet "in de play-offs"quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou Nou Nou stinkend veel mazzel. Feyenoord hebben we helemaal van de mat gespeeld hoor!
Maar toch bedankt
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach uiteindelijk is het voor iedereen het beste zoo... Ajaks houdt met Stam en Perez de Nederlandse eer hoog in de CL. Groningen gaat mooi ballen in de uefa cup en gaan het nog wat tegenstander moeilijk maken in de HEL van het noorden. Eind goed al goed, en ze leefden nog lang en gelukkig.
Je hebt wel gelijk. Aan de andere kant zou Grunn in de CL wel een mooi statement zijn, maar da's ook geen garantie voor afschaffing van de CL. Ach ja, gelukkig heb ik pas achteraf de uitslag gehoord, als ik live die lucky 2-1 had horen vallen had je mij heel wat anders gehoordquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach uiteindelijk is het voor iedereen het beste zoo... Ajaks houdt met Stam en Perez de Nederlandse eer hoog in de CL. Groningen gaat mooi ballen in de uefa cup en gaan het nog wat tegenstander moeilijk maken in de HEL van het noorden. Eind goed al goed, en ze leefden nog lang en gelukkig.
Stik de moord je hebt gelijk. Ik moet aan de koffiequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mazzel met het feit dat de play-offs überhaupt bestaan bedoel ik he. Ik zeg ook, "met de play-offs", niet "in de play-offs".
Merkie heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stik de moord je hebt gelijk. Ik ga even wat koffie pakken..
Moet ik nog even jouw prognoses voor F'noord - Ajax erbij pakken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Merkie heeft altijd gelijk.
En Ajax overleeft de voorronde niet.
Zullen we het maar op de pleeoffs houden?!?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Aan de andere kant zou Grunn in de CL wel een mooi statement zijn, maar da's ook geen garantie voor afschaffing van de CL. Ach ja, gelukkig heb ik pas achteraf de uitslag gehoord, als ik live die lucky 2-1 had horen vallen had je mij heel wat anders gehoord.
Wat is Lost ook al weer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:45 schreef Merkie het volgende:
Vooruit, als je belooft dat je niet positief gaat doen in het Lost-topic morgen.
Een saaie serie die af en toe leuk uit de hoek komt maar onterecht opgehemeld wordt. En er wordt maar één aflevering per 3 jaar uitgezondenquote:
Oh dat ja... ik vrees dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een saaie serie die af en toe leuk uit de hoek komt maar onterecht opgehemeld wordt. En er wordt maar één aflevering per 3 jaar uitgezonden.
Komt het alweer boven borrelen?
'quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Version1 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Version1 het volgende:
[afbeelding]
Zeker weten van welquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Merkie heeft altijd gelijk.
En Ajax overleeft de voorronde niet.
Moet ik even je voorspelling van Ajax - f'noord voor de play-offs erbij zoeken?quote:
quote:Volgens Het Laatste Nieuws wil Steven Defour het onderste uit de kan halen bij zijn overgang naar Ajax. Defour nam een nieuwe manager in de arm die mogelijk een beter contract bij de Amsterdammers zou kunnen afdwingen.
De 18-jarige Genkse belofte zou al een lucratief voorakkoord overeengekomen zijn met de Nederlandse club. Dat hield naar verluidt een salaris van 5,2 miljoen in op 5 jaar, 9.075 euro winstpremie en 3.400 euro puntpremie. Maar Defour hoopt nu via zijn nieuwe manager Paul Stefani een beter contract af te dwingen.
"Stefani is Steven aangepraat door oud- Genk-directeur Paul Heylen en Costa Mbisdikis, de vader van Stevens vriendin Irene. De familie Mbisdikis heeft onze zoon helemaal in haar macht", vertellen ma en pa Defour. De ouders van Defour hadden hun zoon overigens liever nog enkele jaren in Genk aan de slag gezien.
quote:Julien Escudé vertelt aan de Sportweek van deze week zijn ervaring bij Ajax. Hoewel de verdediger deze winterstop plots wegging, heeft hij een goed gevoel bij de club. 'Ajax is de beste leerschool die er is.'
'Als jonge voetballer leer je bij Ajax met zoveel dingen omgaan. Ik ben er echt volwassen geworden, het heeft mijn spel goed gedaan. Ik raad jonge jongens nog steeds aan om naar Amsterdam te gaan.' aldus Escudé. Hij voegt er nog wel aan toe dat het na een paar jaar wel genoeg is.
De problemen waar Ajax mee kampt, te jonge spelers en te weinig ervaring, ziet de Fransman niet. 'In mijn eerste jaar werden we kampioen met veel jonge spelers. Maar ik denk wel dat de druk voor sommigen wel te groot is. Bij Ajax wordt ontzettend veel van je gevraagd, pfff.'
quote:Volgens Jan Kromkamp is er geen sprake van een transfer naar Ajax. De speler heeft het goed na zijn zin bij Liverpool, zeker nadat hij de laatste twee wedstrijden helemaal mocht spelen.
Op de vraag of hij al getekend heeft bij Ajax antwoordt hij lachend. 'Haha. Ja, ik hoorde dat op het internet mijn naam in verband werd gebracht met Ajax. Zo gaat dat op internet. Tim de Cler naar Feyenoord, ik naar Ajax. Een gerucht is tegenwoordig zo de wereld ingebracht. Het is allemaal flauwekul.'
huh? vertel..quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, 1 lucky balletje en alles was voorbij voor de toch ietsjes arrogant wordende vrienden uit het noorden.
quote:Mocht trainer Danny Blind vertrekken bij Ajax dan verlaat ook zijn assistent Gerard van der Lem de club. Dit stelde de oefenmeester vandaag tegenover RTV Noord-Holland.
Van der Lem wil niet blijven werken onder een nieuwe hoofdtrainer. "Ik blijf dan geconfronteerd worden met de mensen boven; met Fontein, Van Geel en Jaakke en daar heb ik niet zo'n trek in", aldus Van der Lem.
Over het spandoek:quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
huh? vertel..![]()
ps, dit vondt buijs ervan na afloop van de wedstrijd..![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |