Ik ga er niet eens op inquote:
Soooo heuj! Helemaal zelf bedacht?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoef je niet in te koppen, zo bedoelde ik het zelf al![]()
Respectquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb ajax nog nooit met een hoofdletter op dit forum geschreven
Ik moet zeggen dat jij me toch een hele interessante persoonlijkheid lijkt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekop![]()
Ben jij nou boos omdat ik buijs beledigd hebquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:40 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij me toch een hele interessante persoonlijkheid lijkt.
Shit hey, had erboven gezet "OM verhoort twee nieuwe verdachten in Holleeder-zaak" en ik had het geloofdquote:
Hij zegt nog net niet: Zij was die wijf van die langequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is echt zo'n drugsbaron.
Die houding, die sigaret. Z'n stem. Geweldig
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Shit hey, had erboven gezet "OM verhoort twee nieuwe verdachter in Holleeder-zaak" en ik had het geloofd
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zegt nog net niet: Zij was die wijf van die lange
Nee hoor, de manier waarop deed me echter afvragen of jij ook wel eens dingen doet zoals sigaren roken en poepen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
Ben jij nou boos omdat ik buijs beledigd heb![]()
Dat wisten we allangquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Zie je wel, Rijkaard is zn handlanger niet andersom.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:48 schreef Doc het volgende:
Aan de Amsterdamse grachten - heb ik heel mijn hart voor altijd verpand
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:40 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij me toch een hele interessante persoonlijkheid lijkt.
Ik krijg hier altijd lekker veel aandachtquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:52 schreef Erwtensoep het volgende:
DK houdt zich altijd graag in de buurt van het Ajax-topic
Laatste drie Ajax-topics geopend door DK.quote:
En Jajong is ook al een maand weg, wie moet nu de topics openen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooi die kwallenbouter van een nashje is gebanned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |