Waar komen die foto's vandaan dan? Het is een typisch wezen in elk geval.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Dit is echt bizar, het lijkt net op een mens. Of zie ik het nou verkeerd?
[afbeelding]
[afbeelding]
van IRNAquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Waar komen die foto's vandaan dan? Het is een typisch wezen in elk geval.
Het eerste wat in me opkomt is " schapenneukers", dat komt er nou van. nofiquote:
ik snap niet wat je bedoelt ? wat kan ik er meer van makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat doet dit in NWS???
Beste PrinceOfPerzia.
Maak aub iets beters van die OP, ik kan hier niks anders mee dan sluiten maar wil je nog wel even de tijd geven om er wat meer van te maken.
ff offtopic maar wat betekend 'note++'?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:02 schreef L-IS het volgende:
* deleted , note++ *
"Nee maar mijn knopjes wel"
Nostradames?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:04 schreef navvy het volgende:
Hans Teeuwen heeft eens een liedje over dit verschijnsel gemaakt.
Nee gewoon een note erbij (C/C++ notatie), vanwege een generaliserende uitspraak (172825).quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef L-IS het volgende:
ff offtopic maar wat betekend 'note++'?
Krijg toch niet wéér een ban he![]()
In andere woorden: Ik heb mijn bedenkingen over de vader
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:27 schreef Philosocles het volgende:
Inderdaad oud nieuws, maar hier is de bron (Google-searchje):
http://english.people.com(...)g20001225_58719.html
Het zag er idd al verdacht menselijk uit,quote:Transgenic Sheep Born in Beijing
Chinese scientists have made a breakthrough in transgene fields by creating sheep with human genes, according to a press conference held in Beijing Sunday.
dat wel ja... maar dit is nieuw , die foto's zijn van een nieuw onderzoekquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:27 schreef Philosocles het volgende:
Inderdaad oud nieuws, maar hier is de bron (Google-searchje):
http://english.people.com(...)g20001225_58719.html
Goed plan... zie er wel brood in.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:31 schreef Philosocles het volgende:
Schopje naar WFL is op z'n plaats IMO.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:38 schreef NorthernStar het volgende:
Aanvullende foto
klikken op eigen risico!!
Dan was het wel zinnig geweest om daar een bronvermelding van te geven. Dat is waar de moderator om vroeg - ik heb het maar gedaan om te voorkomen dat het topic dichtging. Dus nog eens: bronnetje van het nieuwe onderzoek? Of is dat in het Perzisch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
dat wel ja... maar dit is nieuw , die foto's zijn van een nieuw onderzoek
Welk nieuw onderzoek? Bron? Of hebben we hier te maken met een mixup van foto's van een mismaakt lam, ten onrechte gekoppeld aan genoemd onderzoek? Aangezien ik deze foto's niet eerder heb gezien en ze ook in geen enkel serieus tijdschrift ben tegengekomen, ben ik skeptisch over de betrouwbaarheid van de bron. Lijkt hoog broodje aap gehalte te hebben, maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
dat wel ja... maar dit is nieuw , die foto's zijn van een nieuw onderzoek
Wat een wazige site met bij elkaar geraapte 'artikelen' zonder duidelijk bronquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:12 schreef Kara het volgende:
Hier nog wat leesvoer http://www.whale.to/b/experiments_h.html
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:38 schreef NorthernStar het volgende:
Aanvullende foto
klikken op eigen risico!!
Wat hij zegt, maar volgens mij is het nep.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
Mag ik bron hiervan
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:43 schreef Tatutatu het volgende:
Dit vind ik altijd spelen met vuur en echt afschuwelijk!!
Beetje lopen klooien met dier- en mensen genen. Sommige dingen doe je gewoon niet en dit ook niet!
Schijt geleerden die denken dat de wetenschap voor alles gaat!
Zouden doodstraffen op komen of in elk geval verboden moeten zijn.
Nou begrijp ik waarom de schaap de enige was die de moed had & waardig genoeg was bevonden om de zegel te openen die het ''einde van de wereld'' inluidt.
Trouwens ze zullen jou dna/genen maar gebruiken voor die gore wetenschap spelletjes.
Maar... wat moeten ze in Friesland dan gaan doen?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef extreme het volgende:
ik voorzie mogelijkheden voor het schapenras om eindelijk eens een stem te verheffen tegen een bepaalde bevolkingsgroep die schapennuecken als gemeenschappelijke hobby heeft..
goeie ontwikkeling![]()
werkenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:29 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Maar... wat moeten ze in Friesland dan gaan doen?
Erm... het is gewoon een lam met een waterhoofd hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:35 schreef Tatutatu het volgende:
Schapen neuken is ok maar shapen verneuken is fout.
Deels mensenlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 19:29 schreef FuifDuif het volgende:
Ergens in Engeland (dacht ik) loop toch ook een kudde genetisch gemanipuleerde schapen rond als een project om een bepaald medicijn tegen een bepaalde menselijke ziekte te kweken? Die schapen zien er overigens verder gewoon normaal uit, maar ze zijn wel deels menselijk. Wat een poos geleden een docu over.
En wat is het verschil tussen jouw genen en die van een ander mensquote:Op zondag 14 mei 2006 14:43 schreef Tatutatu het volgende:
Trouwens ze zullen jou dna/genen maar gebruiken voor die gore wetenschap spelletjes.
Deels menselijk dusquote:Op maandag 15 mei 2006 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Deels mensenlijk1 eiwit wordt geproduceerd dus ze zijn 1/30000 ste mens boo fucking hooo
Daar we met zijn allen lekker zoogdier zijn gelijken we meer op elkaar dan dat we genetisch kunnen knutselen. Overigens vraag ik me af of mensen nog lopen te piepen als hun geliefde alleen maar met dat ene menseschapeeiwit gered kan worden; of boycotten we ook met zijn allen insuline? (Daar zijn een hoop koeien voor gestorven...)quote:
haha dus als je een eiwitje in een bacterie produceert is de bacterie "deels mensenlijk"quote:
Een waar woord men is allemaal tegen genetische manipulatie totdat je er medicijnen mee maakt en dan hoor je niemand piepen. Niemand stelt zelfs de vraag zijn deze medicijnen gemaakt in een gemodificeerd organisme .. nou dan hoef ik ze niet hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 19:40 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Daar we met zijn allen lekker zoogdier zijn gelijken we meer op elkaar dan dat we genetisch kunnen knutselen. Overigens vraag ik me af of mensen nog lopen te piepen als hun geliefde alleen maar met dat ene menseschapeeiwit gered kan worden; of boycotten we ook met zijn allen insuline? (Daar zijn een hoop koeien voor gestorven...)
dat stuk sloeg op tatutatu niet op jou fuifquote:Op maandag 15 mei 2006 19:44 schreef FuifDuif het volgende:
Sinds wanneer ben ik een TRU mens? Sinds wanneer noem ik dit verschrikkelijk? Ik verwijs enkel naar een documentaire! LEER LEZEN!
Ok, mijn foutquote:Op maandag 15 mei 2006 19:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat stuk sloeg op tatutatu niet op jou fuif
de meeste gemanipuleerde groenten zijn trouwens hopeloos geflopt .. neem de gele rijst met extra vitaminen .. geen chinees wou dat eten omdat gele rijst gelijk stond aan slechte rijstquote:Op maandag 15 mei 2006 19:44 schreef Invictus_ het volgende:
We moeten ons trouwens wel blijven beseffen dat we in zo'n welvaart leven dat we kunnen zeiken over genetische manipulatie. Als jouw directe familie ieder jaar halveert omdat er te weining voedsel is zal je de eerste zijn die roept dat gen-mais zo snel mogelijk overal gekweekt moet worden. Maar ja, knutselen aan dieren als je geen honger hebt of niet ziek bent is natuurlijk slecht.
xeno transplantatie en dergelijk is nog niet echt succesvolquote:Op maandag 15 mei 2006 14:21 schreef Tatutatu het volgende:
OK, gelukkig maar ookal denk ik wel dat ze met zoiets komen in de nabije toekomst.
Dieren met menselijke organen & menselijk bloed bv.
Das sowiezo met genmanipulatie; vele duizenden mislukkelingen voor een klein succesje.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de meeste gemanipuleerde groenten zijn trouwens hopeloos geflopt .. neem de gele rijst met extra vitaminen .. geen chinees wou dat eten omdat gele rijst gelijk stond aan slechte rijst
Trouwens hier in amerika zie ik allerlei dingen waar opstaat "modified" of "artifically flavoured" ect ect ... dat verkoopt hier gewoon ... dat zou in nederland nooit lukkenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Das sowiezo met genmanipulatie; vele duizenden mislukkelingen voor een klein succesje.
Guess again. Ook in Nederland stikt het van de producten met gemodificeer zetmeel en dergelijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens hier in amerika zie ik allerlei dingen waar opstaat "modified" of "artifically flavoured" ect ect ... dat verkoopt hier gewoon ... dat zou in nederland nooit lukken!
Ken niet alle regels maar volgens mij hoef je hier in NL alleen de 'eerste lijn' te vermelden; als je een varken genmais voert en het vlees gebruikt in iets dan hoeft het niet vermeld te worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens hier in amerika zie ik allerlei dingen waar opstaat "modified" of "artifically flavoured" ect ect ... dat verkoopt hier gewoon ... dat zou in nederland nooit lukken!
dat klopt maar de saus van genetisch gemodificeerde tomaten is in nederland dramatisch geflopt en dat vind hier gretig aftrek..quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Guess again. Ook in Nederland stikt het van de producten met gemodificeer zetmeel en dergelijken![]()
praat me dr niet van ik heb gewerkt in wageningen en van die activisten hebben 'ons' proefveldje aardappels gerooid .. 2 jaar onderzoek naar de mallemoerquote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ken niet alle regels maar volgens mij hoef je hier in NL alleen de 'eerste lijn' te vermelden; als je een varken genmais voert en het vlees gebruikt in iets dan hoeft het niet vermeld te worden.
Hier heeft Greenpeace het proefveld van het ministerie verneukt terwijl daar juist onderzoek werd gedaan om de veiligheid te vergroten; dat heeft niets meer met een milieubeweging te maken, dat is pure antiglobalistische hypocrytie die wereld honger in stand houdt.
Wageningen heeft dan ook wel de hoogste reform-winkel-dichtheid van de wereld volgend mij. Wat een macrobiologischebrintazweeftypes lopen daar rond zeg...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
praat me dr niet van ik heb gewerkt in wageningen en van die activisten hebben 'ons' proefveldje aardappels gerooid .. 2 jaar onderzoek naar de mallemoer![]()
Inderdaad het is echt erg daarquote:Op maandag 15 mei 2006 20:06 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Wageningen heeft dan ook wel de hoogste reform-winkel-dichtheid van de wereld volgend mij. Wat een macrobiologischebrintazweeftypes lopen daar rond zeg...
Grappig 2 groepen mensen die zo niet samen gaan... Ik heb gewerkt bij plant research international dat zit practisch naast een alternatieve woon gemeenschap die hun groenten bemesten met hun eigen uitwerpselen enzoquote:Op maandag 15 mei 2006 20:12 schreef Zyggie het volgende:
Enerzijds is Wageningen (universiteit) vooruitstrevend maar er wonen echt mensen...![]()
Daar kan ik echt boos om wordenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
praat me dr niet van ik heb gewerkt in wageningen en van die activisten hebben 'ons' proefveldje aardappels gerooid .. 2 jaar onderzoek naar de mallemoer![]()
Dat ze niet van mij zijn?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen jouw genen en die van een ander mens
Dat is niet nodig aangezien er al zat mensenlijk DNAbanken zijn .. je kunt alle menselijke genen gewoon kopen in de vorm van cDNA ..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Dat ze niet van mij zijn?
Lijkt mij geen toffe gedachte als ze mijn genen gebruiken om bijvoorbeeld organen te kweken in schapen.
Maar ja als jij daar geen problemen mee hebt, donneer wat!
Ahh leuk persoon ben jij! hopelijk gebruiken ze jou dna voor het het massa produceren van menselijke hartenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is niet nodig aangezien er al zat mensenlijk DNAbanken zijn .. je kunt alle menselijke genen gewoon kopen in de vorm van cDNA ..!
En die paar mutaties die jij hebt in je tussenliggende DNA hebben we toch niks aan.
ohja ps. Lees je eens even een klein beetje in in genen en DNA voordat je zo bangig doet.
prima ik wil het zelf wel voor je isoleren !quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ahh leuk persoon ben jij! hopelijk gebruiken ze jou dna voor het het massa produceren van menselijke harten
Kerel, het grootste deel van het dna dat codeert voor je hart is voor alle mensen gelijk. Ik zou denken dat alleen de stukjes dna die coderen voor specifieke anti-genen individu specifiek zijn. Je hebt er daadwerkelijk weinig kaas van gegeten me dunktquote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ahh leuk persoon ben jij! hopelijk gebruiken ze jou dna voor het het massa produceren van menselijke harten
Ben jij d'r ook zo een die een bloedtransfusie weigert als je half bent leeggebloed?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Dat ze niet van mij zijn?
Lijkt mij geen toffe gedachte als ze mijn genen gebruiken om bijvoorbeeld organen te kweken in schapen.
Maar ja als jij daar geen problemen mee hebt, donneer wat!
Ach ja het is een persoonlijk iets in elk geval, ik moet er niets van hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Kerel, het grootste deel van het dna dat codeert voor je hart is voor alle mensen gelijk. Ik zou denken dat alleen de stukjes dna die coderen voor specifieke anti-genen individu specifiek zijn. Je hebt er daadwerkelijk weinig kaas van gegeten me dunkt![]()
Ik met gans mijn hart (dat na mijn overlijden beschikbaar komt) dat je nooit in de situatie terecht komt dat jij afhankelijk bent van iemand die de zelfde achtelijke hypocriete houding heeft zoals jij nu laat zien.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ach ja het is een persoonlijk iets in elk geval, ik moet er niets van hebben.
Ja ik geef me eigen bloed ook niet. Me organen ook niet.
Ze moeten niet zeuren als je dood gaat.. dood ga je toch maar laat ze afblijven van me lichaam.
Amen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ik met gans mijn hart (dat na mijn overlijden beschikbaar komt) dat je nooit in de situatie terecht komt dat jij afhankelijk bent van iemand die de zelfde achtelijke hypocriete houding heeft zoals jij nu laat zien.
Misschien maar ik wil denk ik ook geen donor hart als die situatie daar is!!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ik met gans mijn hart (dat na mijn overlijden beschikbaar komt) dat je nooit in de situatie terecht komt dat jij afhankelijk bent van iemand die de zelfde achtelijke hypocriete houding heeft zoals jij nu laat zien.
Dat zou voor je pleiten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Misschien maar ik wil denk ik ook geen donor hart als die situatie daar is!!
Ik ga gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |