Waar komen die foto's vandaan dan? Het is een typisch wezen in elk geval.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Dit is echt bizar, het lijkt net op een mens. Of zie ik het nou verkeerd?
[afbeelding]
[afbeelding]
van IRNAquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Waar komen die foto's vandaan dan? Het is een typisch wezen in elk geval.
Het eerste wat in me opkomt is " schapenneukers", dat komt er nou van. nofiquote:
ik snap niet wat je bedoelt ? wat kan ik er meer van makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat doet dit in NWS???
Beste PrinceOfPerzia.
Maak aub iets beters van die OP, ik kan hier niks anders mee dan sluiten maar wil je nog wel even de tijd geven om er wat meer van te maken.
ff offtopic maar wat betekend 'note++'?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:02 schreef L-IS het volgende:
* deleted , note++ *
"Nee maar mijn knopjes wel"
Nostradames?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:04 schreef navvy het volgende:
Hans Teeuwen heeft eens een liedje over dit verschijnsel gemaakt.
Nee gewoon een note erbij (C/C++ notatie), vanwege een generaliserende uitspraak (172825).quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef L-IS het volgende:
ff offtopic maar wat betekend 'note++'?
Krijg toch niet wéér een ban he![]()
In andere woorden: Ik heb mijn bedenkingen over de vader
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:27 schreef Philosocles het volgende:
Inderdaad oud nieuws, maar hier is de bron (Google-searchje):
http://english.people.com(...)g20001225_58719.html
Het zag er idd al verdacht menselijk uit,quote:Transgenic Sheep Born in Beijing
Chinese scientists have made a breakthrough in transgene fields by creating sheep with human genes, according to a press conference held in Beijing Sunday.
dat wel ja... maar dit is nieuw , die foto's zijn van een nieuw onderzoekquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:27 schreef Philosocles het volgende:
Inderdaad oud nieuws, maar hier is de bron (Google-searchje):
http://english.people.com(...)g20001225_58719.html
Goed plan... zie er wel brood in.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:31 schreef Philosocles het volgende:
Schopje naar WFL is op z'n plaats IMO.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:38 schreef NorthernStar het volgende:
Aanvullende foto
klikken op eigen risico!!
Dan was het wel zinnig geweest om daar een bronvermelding van te geven. Dat is waar de moderator om vroeg - ik heb het maar gedaan om te voorkomen dat het topic dichtging. Dus nog eens: bronnetje van het nieuwe onderzoek? Of is dat in het Perzisch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
dat wel ja... maar dit is nieuw , die foto's zijn van een nieuw onderzoek
Welk nieuw onderzoek? Bron? Of hebben we hier te maken met een mixup van foto's van een mismaakt lam, ten onrechte gekoppeld aan genoemd onderzoek? Aangezien ik deze foto's niet eerder heb gezien en ze ook in geen enkel serieus tijdschrift ben tegengekomen, ben ik skeptisch over de betrouwbaarheid van de bron. Lijkt hoog broodje aap gehalte te hebben, maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
dat wel ja... maar dit is nieuw , die foto's zijn van een nieuw onderzoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |